laslo Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 & här är uteserveringen öppen. SÅ jävla mycket varmare är det inte i Malmö så att du måste tjata om uteseveringar i varje inlägg.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 & här är uteserveringen öppen. SÅ jävla mycket varmare är det inte i Malmö så att du måste tjata om uteseveringar i varje inlägg. Nu tänkte jag ioförsig på uteserveringen strax ovanför micen på bilden. Han får in fler gäster än vad jag får på Lilla Torg. Men ok. Jag lägger av nu.
laslo Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 (redigerat) & här är uteserveringen öppen. SÅ jävla mycket varmare är det inte i Malmö så att du måste tjata om uteseveringar i varje inlägg. Nu tänkte jag ioförsig på uteserveringen strax ovanför micen på bilden. Han får in fler gäster än vad jag får på Lilla Torg. Men ok. Jag lägger av nu. Hehe, nu fattar jag. Ja, han ser ju onekligen "laddad" ut. Redigerat 26 april 2005 av laslo
Shattered Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 /~~~~\ /~~~~\ \ / \ / | |_____| | /~ ~\ /~~~~~-_| /~~\ /~~~\ |_-~~~~~\ \ ==== /| | O| | ^ | |\ ==== / ~-__-~ | |_---+--+----_| | ~-__-~ |/~ ~\| / \ ( O O ) `\ ./' ~-__________-~| | |\__/| | | |/~~\| | | /~~~~~~~~~\ | | | | | | | | | | | | | | | | |
Shattered Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 o o / \ / \ | |______| | /~ ~\ /~~~~~-_| /~~\ /~~~\ |_-~~~~~\ \ ==== / | | O | | O | |\ ==== / ~-__-~ | |_---+-- +----- | | ~-__-~ /~ ~\| / \ ( O O ) `\ ./' ~-__________-~| | |\__/| | | |/~~\| | | /~~~~~\ | | | | | | | | | | | | | | | | |
laslo Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 MENNA DÅ!! 🙂 ni får inte se någon fin ko.. Testa "Code".
Shattered Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 o o / \ / \ | |______| | /~ ~\ /~~~~~-_| /~~\ /~~~\ |_-~~~~~\ \ ==== / | | O | | O | |\ ==== / ~-__-~ | |_---+-- +----- | | ~-__-~ /~ ~\| / \ ( O O ) `\ ./' ~-__________-~| | |\__/| | | |/~~\| | | /~~~~~\ | | | | | | | | | | | | | | | | | 🙂
laslo Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 o o / \ / \ | |______| | /~ ~\ /~~~~~-_| /~~\ /~~~\ |_-~~~~~\ \ ==== / | | O | | O | |\ ==== / ~-__-~ | |_---+-- +----- | | ~-__-~ /~ ~\| / \ ( O O ) `\ ./' ~-__________-~| | |\__/| | | |/~~\| | | /~~~~~\ | | | | | | | | | | | | | | | | | 🙂 Ja... nästan..
VacUm Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 Ikväll har jag varit en datornörd. Fastnade i Flash och kunde inte sluta: http://vacum.mine.nu/arkanoid.swf
Ken Kängström Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 Ikväll har jag varit en datornörd. Fastnade i Flash och kunde inte sluta: http://vacum.mine.nu/arkanoid.swf Gör klart den. Jag kommer spela varje dag =). Du måste ju fixa sånnadära specialsaker. =)
Shattered Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 Jag håller med 🙂 Det spelet är ju bäst i världen typ
VacUm Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 Ikväll har jag varit en datornörd. Fastnade i Flash och kunde inte sluta: http://vacum.mine.nu/arkanoid.swf Gör klart den. Jag kommer spela varje dag =). Du måste ju fixa sånnadära specialsaker. =) haha.. Får se om det är lika skoj imorrn. Har egentligen inte tid heller. Men fasen vad man fastnar.
Pluffo Postat 27 april 2005 Trådstartare Postat 27 april 2005 Det ska finnas en bild i den här bilden men jag hittar den inte. Nån som kan se den?
Pluffo Postat 27 april 2005 Trådstartare Postat 27 april 2005 (redigerat) kolla högra trädet. Det är en jazzsaxofonist. 🙂 Redigerat 27 april 2005 av Pluffo
Pluffo Postat 27 april 2005 Trådstartare Postat 27 april 2005 kolla högra trädet. Det är en jazzsaxofonist. Jomen den såg jag. Men det ska finnas någon mer på bilden som spelar musik. 🙂
hackeman Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 kolla högra trädet. Det är en jazzsaxofonist. Jomen den såg jag. Men det ska finnas någon mer på bilden som spelar musik. 🙂 Det syns inte så tydligt, men Grahn sitter faktiskt på andra sidan berget och spelar på sin följt. Sant.
Pluffo Postat 27 april 2005 Trådstartare Postat 27 april 2005 Falskt och falskt. Om nu Hacke ser Grahn så är det ingenting vi kan göra åt saken ( förutom att rekomendera en bra psykiatiker ) 😉
Shattered Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 men god morgon. jag har en stukad vänsterfot+ jag e svinhungrig+ var fan e mina kryckor?
Recommended Posts