MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Porcelain doll your mother runs an antique shop she takes some stuff, I take a lot we sleep all day
red_house_painter Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Porcelain dollyour mother runs an antique shop she takes some stuff, I take a lot we sleep all day jag vet hur det känns.. jag lider med dig
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 so do you like it when I do this? do you like it when I do that?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Porcelain dollyour mother runs an antique shop she takes some stuff, I take a lot we sleep all day jag vet hur det känns.. jag lider med dig Okej. Då antar jag att du inte hört Ryan Adams - World War 24? 😄
red_house_painter Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 måste nog sova paaw rijktijt har ett riktigt jäkla äventyr på G imorgon!
red_house_painter Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Porcelain dollyour mother runs an antique shop she takes some stuff, I take a lot we sleep all day jag vet hur det känns.. jag lider med dig Okej. Då antar jag att du inte hört Ryan Adams - World War 24? 😄 jahaaa.. jag trodde du snackade om dig själv.... "summer of 69" är en jäkla nit asså... men ryan är tuff
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Porcelain dollyour mother runs an antique shop she takes some stuff, I take a lot we sleep all day jag vet hur det känns.. jag lider med dig Okej. Då antar jag att du inte hört Ryan Adams - World War 24? 😄 jahaaa.. jag trodde du snackade om dig själv.... "summer of 69" är en jäkla nit asså... men ryan är tuff Du menar inte Bryan då?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 oooooooh I LOVE LEVERPASTEJ!! Jag med 😄😛 Vad kör du får någon? Har du Arbogas där uppe hos dig? 😄
red_house_painter Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 bryan och ryan ryan och bryan brysselkål och leverpastej vad har världen att erbjuda idag?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Porcelain dollyour mother runs an antique shop she takes some stuff, I take a lot we sleep all day jag vet hur det känns.. jag lider med dig Okej. Då antar jag att du inte hört Ryan Adams - World War 24? 😛 jahaaa.. jag trodde du snackade om dig själv.... "summer of 69" är en jäkla nit asså... men ryan är tuff Nej han heter Bryan Adams. Han med Summer of 68. Edit: Jag menar 69..... Hahaha, utan din edit var ju den där skitkul 😄 Eller det kanske den är fortfarande? 😄
red_house_painter Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 bryan och ryanryan och bryan brysselkål och leverpastej vad har världen att erbjuda idag? Svartvinbärssaft! OOOOH I LIKE IT!! mmmm yummy! 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 oooooooh I LOVE LEVERPASTEJ!! Jag med 😛😄 Vad kör du får någon? Har du Arbogas där uppe hos dig? 😄 Japp 😄 Fett 😄 Jag bor rätt nära Arboga 😄 Jag blir suen på levepastej varje gång jag åker igenom 😄 Nere i Lysekil såg jag Lysekil sill's fabriken. Ska fråga om Per också såg den 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 (redigerat) Synd som fan att Julien Smuts - It's Automatic (gotta move with it) inte är släppt på plast. Har ju fan ingen CDJ 😄 Redigerat 25 juli 2005 av MarcusRombo
red_house_painter Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 oooooooh I LOVE LEVERPASTEJ!! Jag med 😛😄 Vad kör du får någon? Har du Arbogas där uppe hos dig? 😄 Japp 😄 Fett 😄 Jag bor rätt nära Arboga 😄 Jag blir suen på levepastej varje gång jag åker igenom 😄 Nere i Lysekil såg jag Lysekil sill's fabriken. Ska fråga om Per också såg den 😄 <---- Killen ska åka till Lysekil i helgen!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 oooooooh I LOVE LEVERPASTEJ!! Jag med 😛😄 Vad kör du får någon? Har du Arbogas där uppe hos dig? 😄 Japp 😄 Fett 😄 Jag bor rätt nära Arboga 😄 Jag blir suen på levepastej varje gång jag åker igenom 😄 Nere i Lysekil såg jag Lysekil sill's fabriken. Ska fråga om Per också såg den 😄 <---- Killen ska åka till Lysekil i helgen! Fett! Vad ska du göra där? 🙂
red_house_painter Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 oooooooh I LOVE LEVERPASTEJ!! Jag med 😛😄 Vad kör du får någon? Har du Arbogas där uppe hos dig? 😄 Japp 😄 Fett 😄 Jag bor rätt nära Arboga 😄 Jag blir suen på levepastej varje gång jag åker igenom 😄 Nere i Lysekil såg jag Lysekil sill's fabriken. Ska fråga om Per också såg den 😄 <---- Killen ska åka till Lysekil i helgen! Fett! Vad ska du göra där? 🙂 ragga brudar!
red_house_painter Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 oooooooh I LOVE LEVERPASTEJ!! Jag med 😛😄 Vad kör du får någon? Har du Arbogas där uppe hos dig? 😄 Japp 😄 Fett 😄 Jag bor rätt nära Arboga 😄 Jag blir suen på levepastej varje gång jag åker igenom 😄 Nere i Lysekil såg jag Lysekil sill's fabriken. Ska fråga om Per också såg den 😄 <---- Killen ska åka till Lysekil i helgen! Skarru käka sill eller? ......med sill!
red_house_painter Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 varför har ingen annan snott det knepet? Ragga brudar med sill? Är ju en hit här ute vid havet!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 oooooooh I LOVE LEVERPASTEJ!! Jag med 😄 :D Vad kör du får någon? Har du Arbogas där uppe hos dig? 😆 Japp 😄 Fett 😄 Jag bor rätt nära Arboga 🥰 Jag blir suen på levepastej varje gång jag åker igenom 😄 Nere i Lysekil såg jag Lysekil sill's fabriken. Ska fråga om Per också såg den 😄 <---- Killen ska åka till Lysekil i helgen! Fett! Vad ska du göra där? 🙂 ragga brudar! Myyysigt 🙂 Camping eller? På Trellebystrand campingen bodde jag bredvid en sååååå sjuuuukt snygg tjej 😄 Men hon åkte dagen efter jag kom. Jag såg henne i affären första dagen när vi handlade, and I was like OMG!! Vilken kropp hon hade 😄😄 Sen när vi kommer til campingen så bor hon 2 stugor ifrån oss!!! And I was like *tungan långt nere under jorden* 😛
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 varför har ingen annan snott det knepet?Ragga brudar med sill? Är ju en hit här ute vid havet! 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 (redigerat) Målarn, säg att det var din syrra eller nåt? Redigerat 25 juli 2005 av MarcusRombo
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Snäääälla? Fan, jag kommer aldrig få se henne igen.
red_house_painter Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 fy fan boys! Du hade tagit henne lätt med en påse sill 😆 njaa det regnar så mycket. så vi sover nog i buskarna i lysekil. Vi får se vad dom har där!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 fy fan boys! Du hade tagit henne lätt med en påse sill 🥰 njaa det regnar så mycket. så vi sover nog i buskarna i lysekil. Vi får se vad dom har där! HAhaha 😛 Jag är så blyg 😆 Jag pratade inte med henne 😄😄😄😄😄
Recommended Posts