Fnykis Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Tjenare Fnykis!! 🙂 heeeej grahn! Harru trummat nånting idag? Jaaaaaa!!!! 😉 men nu tänkte ja äta litte köttbullar 🙂 hej då... bli inte oroliga jag kommer om en liten stund!
hegobald Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 (redigerat) Öhh.. En liten fundering bara.. Jag har lixom semester nu.. Och så har jag drukit 1 öl och 1 glas rödtjut.. Är man i farozonen för att bli en a-lagare då??? Käringa säger så.. (Hon har inte semester nu och är nog mest avis) edit: *hick* Redigerat 25 juli 2005 av hegobald
Fnykis Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 ...nu ska jag åka och handla... ska ni ha nått? 😄 Vi hörs!! 😎 köp ingredienser så du kan baka lite muffins till mej!
hegobald Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 (redigerat) ...nu ska jag åka och handla... ska ni ha nått? 😎 Vi hörs!! 😎 *haha* På ICA eller Konsum i Åsele??? Näää... Men kôrven nere på grillen på andra sidan Ångermanälven är go i alla fall 😄 Redigerat 25 juli 2005 av hegobald
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 ...nu ska jag åka och handla... ska ni ha nått? 😎 Vi hörs!! 😎 *haha* På ICA eller Konsum i Åsele??? Näää... Men kôrven nere på grillen på andra sidan Ångermanälven är go i alla fall 😄 😎
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Grahn 1259 MarcusRombo 1161 Per_a_55 710 😄
Fnykis Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 (redigerat) Grahn 1259 MarcusRombo 1161 Per_a_55 710 😎 😄 -? Redigerat 25 juli 2005 av Fnykis
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Grahn 1259 MarcusRombo 1161 Per_a_55 710 😎 😄 -? 😎
Fnykis Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Vad tycker ni? Ska jag lägga upp min lilla techno/trance-låt här på forumet?
Pazo Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 GRATTIS PAZO!!!!!!!!!!!!!!!! Tabada da da daaaaaa!!! (fanfar) Tack Tack! 😎 fick du några trummor av någon då? 😄 NE! 😎 Kan inte alla människor bara vara snälla å bidra me tillräkligt så att jag får pengar! att ingen av mina kopmpisar bara får för sig att ge mig 20 papp eller nåt 😎
Pazo Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 (redigerat) Go morgon! Å jag fyller år idag 😎 MARCUS!! EDM= Electronic dance music.... God morgon och Grattis Pazo!!! Hur mycket fyller du? Vad vill du bli tipsad om då? 🙂 JO TACK! 😎 Nåt som svänger fint å är extra skönt 😎 haha...House kanske? 😄 EDIT: Jo glömde.... Jag fyller 19!!! 😎😄 Redigerat 25 juli 2005 av Pazo
Fnykis Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 EDIT: Jo glömde.... Jag fyller 19!!! 😎 B) Då har du redan fyllt 18 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Go morgon! Å jag fyller år idag 😎 MARCUS!! EDM= Electronic dance music.... God morgon och Grattis Pazo!!! Hur mycket fyller du? Vad vill du bli tipsad om då? 🙂 JO TACK! 😎 Nåt som svänger fint å är extra skönt 😎 haha...House kanske? 😄 EDIT: Jo glömde.... Jag fyller 19!!! 😄😎 Hmm. Kika in på Samurai FM. Enligt mig en av dom bättre webradio stationerna. Har ett ordentligt utbud av mixar från världens elit DJs/producenter. Du har några dagars lyssning där 🙂 Om du inte fått nog efter det där ska jag tipsa dig om en live show senare idag som du kan få länk till. Vill du ha tips om ännu mer webradio är det bara säga till. Skulle du senare vilja ha lite mer techiga grejer. Ja, eller rent av techno. Så säger du till igen! Nu ska jag PMa dig en länk som ingen får 😎 Peace
Pazo Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 weeeei! Tack 😄 Techigare grejer går också redigt fint! Techno också! Chris liebing var ju som sagt bland de bästa i hultsfred 😎
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 weeeei! Tack 😎 Techigare grejer går också redigt fint! Techno också! Chris liebing var ju som sagt bland de bästa i hultsfred 😎 En sak i taget, en sak i taget... 😄 Som sagt, du har en del grejer att lyssna igenom på Samurai. Det finns liiite techno där också. Vet att det finns en snutt av Beyer's Fabric mix. Men när du vill ha techno sen också ska jag PMa dig lite "privata" länkar 😎
Pazo Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 weeeei! Tack 😎 Techigare grejer går också redigt fint! Techno också! Chris liebing var ju som sagt bland de bästa i hultsfred 😎 En sak i taget, en sak i taget... 😄 Som sagt, du har en del grejer att lyssna igenom på Samurai. Det finns liiite techno där också. Vet att det finns en snutt av Beyer's Fabric mix. Men när du vill ha techno sen också ska jag PMa dig lite "privata" länkar 😎 Okey! 😄
Fnykis Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 GRATTIS PAZO!!!!!!!!!!!!!!!! Tabada da da daaaaaa!!! (fanfar) Tack Tack! 😄 fick du några trummor av någon då? NE! 😠 Kan inte alla människor bara vara snälla å bidra me tillräkligt så att jag får pengar! att ingen av mina kopmpisar bara får för sig att ge mig 20 papp eller nåt 😉 Du kan få testa mitt trumset!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Nu ligger min låt uppe!!! Ska lyssna!
Pazo Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 GRATTIS PAZO!!!!!!!!!!!!!!!! Tabada da da daaaaaa!!! (fanfar) Tack Tack! 😄 fick du några trummor av någon då? NE! 😄 Kan inte alla människor bara vara snälla å bidra me tillräkligt så att jag får pengar! att ingen av mina kopmpisar bara får för sig att ge mig 20 papp eller nåt 😉 Du kan få testa mitt trumset! 😄 D 😠 😉
Pazo Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Nu ligger min låt uppe!!! Ska lyssna! 😠 lite nervös.. SÅÅ! Jag svarat! 😉
Fnykis Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Nu ligger min låt uppe!!! Ska lyssna! 😠 lite nervös.. SÅÅ! Jag svarat! 😉 aa tack! 😄
Recommended Posts