laslo Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 När jag var i San Francisco för typ 2 veckor sedan köpte jag en Shure SM57 för 90 dollars. Billigt som fan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Är det inte bättre att du beställer ett bord? Nej. Jag jobbar ju fan där. Men Hacke ska få beställa bira. Visste inte det. Men isåfall kan du ju bära in ett bord bakom disken för säkerhets skull. Edit: Glöm inte att olla hackes ölglas då Nä. Inte bakom disken. Hacke gillar att synas. Men det där med ollningen var ingen dum idé... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrikmo Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Det här är ju en utmärkt tråd, ju! Man kan få svar på både trams och allvar. Vi kanske skall koncentrera forumet till att härbärgera endast denna tråd -- så behöver man inte fundera över vilken avdelning man skall vända sig till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Vi kanske skall koncentrera forumet till att härbärgera endast denna tråd -- så behöver man inte fundera över vilken avdelning man skall vända sig till. Hjälp mitt soundblasterkort fungerar inte... det blir tocken där latencifiering... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 (redigerat) Det här är ju en utmärkt tråd, ju! Man kan få svar på både trams och allvar. Vi kanske skall koncentrera forumet till att härbärgera endast denna tråd -- så behöver man inte fundera över vilken avdelning man skall vända sig till. Ja! Skitbra! Det tvingar ju mer eller mindre folk att använda sökfunktionen också. Vem PM'ar Olsberg? Redigerat 26 april 2005 av Shadows Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Vi kanske skall koncentrera forumet till att härbärgera endast denna tråd -- så behöver man inte fundera över vilken avdelning man skall vända sig till. Hjälp mitt soundblasterkort fungerar inte... det blir tocken där latencifiering... Har du testat och chiptrimma det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 kastar hej vilt in ett inlägg, *swisch* *duns* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Det föll platt till marken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Kan det vara sånna därrade vulcaniserade...nej engagerade portar som gör att mitt crackbase inte funkar som det skall? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Kan det vara sånna därrade vulcaniserade...nej engagerade portar som gör att mitt crackbase inte funkar som det skall? Det brukar alltid hjälpa att installera Linux eller byta skärm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Kan det vara sånna därrade vulcaniserade...nej engagerade portar som gör att mitt crackbase inte funkar som det skall? Hej. Det finns vulclösning i cykelbutiker & bensinmackar. Crack finns i välsorterade portar, men jag rekommenderar inte att du base'ar det. Engagemanget får DU stå för, resten brukar komma av sig själv. Lycka till. /Danny Domstol Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Jag tycker det är taskigt att killarna i skolan mobbar mig för att jag har störst kön. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 26 april 2005 Trådstartare Dela Postat 26 april 2005 Det här är ju en utmärkt tråd, ju! Man kan få svar på både trams och allvar. Vi kanske skall koncentrera forumet till att härbärgera endast denna tråd -- så behöver man inte fundera över vilken avdelning man skall vända sig till. Precis. Det är ju därför den finns. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 (redigerat) Jag tycker det är taskigt att killarna i skolan mobbar mig för att jag har störst kön. Apropå det https://www.studio.se/index.php?showtopic...önsförminskning Läs igenom hela så förstår ni 😄 Redigerat 26 april 2005 av Shadows Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Biljardkö Vi har biljardbord hemma. Farsan har spelat i SM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Matkö Vi har ett matbord hemma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Bilkö Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Det här är ju en utmärkt tråd, ju! Man kan få svar på både trams och allvar. Vi kanske skall koncentrera forumet till att härbärgera endast denna tråd -- så behöver man inte fundera över vilken avdelning man skall vända sig till. Precis. Det är ju därför den finns. Ok! Hur sidechainar man? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 (redigerat) Körberg Redigerat 26 april 2005 av Danny Cort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Fan Grahn! Vi har ju hittat samma bild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Kämpa på! 22 sidor nu! Inte långt kvar innan vi är längsta tråden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Biljardkö Vi har biljardbord hemma. Farsan har spelat i SM Coolt. Jag har spöat en polare som i sin tur spöade SM-vinnaren år 199x. Jättestolt var jag. Det var mitt bord. Efter tre rundor hade han dock lärt sig mitt bord, och jag skulle sedermera aldrig vinna igen. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Jag tycker det är taskigt att killarna i skolan mobbar mig för att jag har störst kön. Svimmar du oxå av blodbrist när du får stånd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Ko Den där bilden är min absoluta favorit!! Och har så varit i många år! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Ko Den där bilden är min absoluta favorit!! Och har så varit i många år! 😉 *svimmar* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Ko Den där bilden är min absoluta favorit!! Och har så varit i många år! 🙂 *svimmar* 😉 e du rent lunar eller? Kossan blir ännu coolare om man bäddar in den i WinXPs default bakgrund: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Jag tycker det är taskigt att killarna i skolan mobbar mig för att jag har störst kön. Svimmar du oxå av blodbrist när du får stånd? Jag vet att det har sagts förr men hacke: du är ett jäkla gubbslem, vet du det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Jag tycker det är taskigt att killarna i skolan mobbar mig för att jag har störst kön. Svimmar du oxå av blodbrist när du får stånd? Jupp. Förbannelse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 (redigerat) & här är uteserveringen öppen. Redigerat 26 april 2005 av Danny Cort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Kor är koola Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts