Per_a_55 Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Lägga sig? Hur gör man då om man trillat ihop av för många öl och knapt når upp till tangentbordet (jag frågar fö en kompis räkning 😆 )
Per_a_55 Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Vem stal min öl? Det gjorde jag, sorry, skall inte ske igen
Per_a_55 Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Vem stal min öl? Det gjorde jag, sorry, skall inte ske igen Okej då, ska inte skvallra
Per_a_55 Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Vem stal min öl? Det gjorde jag, sorry, skall inte ske igen Okej då, ska inte skvallra Tack
Per_a_55 Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Vem stal min öl? Det gjorde jag, sorry, skall inte ske igen Okej då, ska inte skvallra Tack Inget att tacka för, det var så lite så
Per_a_55 Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Vem stal min öl? Det gjorde jag, sorry, skall inte ske igen Okej då, ska inte skvallra Tack Inget att tacka för, det var så lite så Men ändå, man vill ju inte känna sig dum
Per_a_55 Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Vem stal min öl? Det gjorde jag, sorry, skall inte ske igen Okej då, ska inte skvallra Tack Inget att tacka för, det var så lite så Men ändå, man vill ju inte känna sig dum Vad yrar du om?
Per_a_55 Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Vem stal min öl? Det gjorde jag, sorry, skall inte ske igen Okej då, ska inte skvallra Tack Inget att tacka för, det var så lite så Men ändå, man vill ju inte känna sig dum Vad yrar du om? Inte vet jag, har du en öl till?
Per_a_55 Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Vem stal min öl? Det gjorde jag, sorry, skall inte ske igen Okej då, ska inte skvallra Tack Inget att tacka för, det var så lite så Men ändå, man vill ju inte känna sig dum Vad yrar du om? Inte vet jag, har du en öl till? Självklart, du kan få två
Per_a_55 Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Vem stal min öl? Det gjorde jag, sorry, skall inte ske igen Okej då, ska inte skvallra Tack Inget att tacka för, det var så lite så Men ändå, man vill ju inte känna sig dum Vad yrar du om? Inte vet jag, har du en öl till? Självklart, du kan få två AH, du är för snäll!
Per_a_55 Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Vem stal min öl? Det gjorde jag, sorry, skall inte ske igen Okej då, ska inte skvallra Tack Inget att tacka för, det var så lite så Men ändå, man vill ju inte känna sig dum Vad yrar du om? Inte vet jag, har du en öl till? Självklart, du kan få två AH, du är för snäll! Vet, men sån är jag!
Per_a_55 Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Vem stal min öl? Det gjorde jag, sorry, skall inte ske igen Okej då, ska inte skvallra Tack Inget att tacka för, det var så lite så Men ändå, man vill ju inte känna sig dum Vad yrar du om? Inte vet jag, har du en öl till? Självklart, du kan få två AH, du är för snäll! Vet, men sån är jag! Den är god den här ölen
Per_a_55 Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 (redigerat) edit ???? Redigerat 23 juli 2005 av Per_a_55
Per_a_55 Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Vem stal min öl? Det gjorde jag, sorry, skall inte ske igen Okej då, ska inte skvallra Tack Inget att tacka för, det var så lite så Men ändå, man vill ju inte känna sig dum Vad yrar du om? Inte vet jag, har du en öl till? Självklart, du kan få två AH, du är för snäll! Vet, men sån är jag! Den är god den här ölen mm, vet, vi tar en till va?
Per_a_55 Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 (redigerat) edit: ????? igen ? Redigerat 23 juli 2005 av Per_a_55
Per_a_55 Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Vem stal min öl? Det gjorde jag, sorry, skall inte ske igen Okej då, ska inte skvallra Tack Inget att tacka för, det var så lite så Men ändå, man vill ju inte känna sig dum Vad yrar du om? Inte vet jag, har du en öl till? Självklart, du kan få två AH, du är för snäll! Vet, men sån är jag! Den är god den här ölen mm, vet, vi tar en till va? varför inte två till?
Per_a_55 Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Vem stal min öl? Det gjorde jag, sorry, skall inte ske igen Okej då, ska inte skvallra Tack Inget att tacka för, det var så lite så Men ändå, man vill ju inte känna sig dum Vad yrar du om? Inte vet jag, har du en öl till? Självklart, du kan få två AH, du är för snäll! Vet, men sån är jag! Den är god den här ölen mm, vet, vi tar en till va? varför inte två till? okej
Per_a_55 Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Vem stal min öl? Det gjorde jag, sorry, skall inte ske igen Okej då, ska inte skvallra Tack Inget att tacka för, det var så lite så Men ändå, man vill ju inte känna sig dum Vad yrar du om? Inte vet jag, har du en öl till? Självklart, du kan få två AH, du är för snäll! Vet, men sån är jag! Den är god den här ölen mm, vet, vi tar en till va? varför inte två till? okej visste väl att ja kunde lita på dej
Per_a_55 Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Vem stal min öl? Det gjorde jag, sorry, skall inte ske igen Okej då, ska inte skvallra Tack Inget att tacka för, det var så lite så Men ändå, man vill ju inte känna sig dum Vad yrar du om? Inte vet jag, har du en öl till? Självklart, du kan få två AH, du är för snäll! Vet, men sån är jag! Den är god den här ölen mm, vet, vi tar en till va? varför inte två till? okej visste väl att ja kunde lita på dej vem?
Per_a_55 Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Vem stal min öl? Det gjorde jag, sorry, skall inte ske igen Okej då, ska inte skvallra Tack Inget att tacka för, det var så lite så Men ändå, man vill ju inte känna sig dum Vad yrar du om? Inte vet jag, har du en öl till? Självklart, du kan få två AH, du är för snäll! Vet, men sån är jag! Den är god den här ölen mm, vet, vi tar en till va? varför inte två till? okej visste väl att ja kunde lita på dej vem? inte vet jag, håller inte du reda på det?
Per_a_55 Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Vem stal min öl? Det gjorde jag, sorry, skall inte ske igen Okej då, ska inte skvallra Tack Inget att tacka för, det var så lite så Men ändå, man vill ju inte känna sig dum Vad yrar du om? Inte vet jag, har du en öl till? Självklart, du kan få två AH, du är för snäll! Vet, men sån är jag! Den är god den här ölen mm, vet, vi tar en till va? varför inte två till? okej visste väl att ja kunde lita på dej vem? inte vet jag, håller inte du reda på det? håller reda på vadå?
Per_a_55 Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Vem stal min öl? Det gjorde jag, sorry, skall inte ske igen Okej då, ska inte skvallra Tack Inget att tacka för, det var så lite så Men ändå, man vill ju inte känna sig dum Vad yrar du om? Inte vet jag, har du en öl till? Självklart, du kan få två AH, du är för snäll! Vet, men sån är jag! Den är god den här ölen mm, vet, vi tar en till va? varför inte två till? okej visste väl att ja kunde lita på dej vem? inte vet jag, håller inte du reda på det? håller reda på vadå? nåt är det väl?
Per_a_55 Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Vem stal min öl? Det gjorde jag, sorry, skall inte ske igen Okej då, ska inte skvallra Tack Inget att tacka för, det var så lite så Men ändå, man vill ju inte känna sig dum Vad yrar du om? Inte vet jag, har du en öl till? Självklart, du kan få två AH, du är för snäll! Vet, men sån är jag! Den är god den här ölen mm, vet, vi tar en till va? varför inte två till? okej visste väl att ja kunde lita på dej vem? inte vet jag, håller inte du reda på det? håller reda på vadå? nåt är det väl? ölen kanske?
Per_a_55 Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Vem stal min öl? Det gjorde jag, sorry, skall inte ske igen Okej då, ska inte skvallra Tack Inget att tacka för, det var så lite så Men ändå, man vill ju inte känna sig dum Vad yrar du om? Inte vet jag, har du en öl till? Självklart, du kan få två AH, du är för snäll! Vet, men sån är jag! Den är god den här ölen mm, vet, vi tar en till va? varför inte två till? okej visste väl att ja kunde lita på dej vem? inte vet jag, håller inte du reda på det? håller reda på vadå? nåt är det väl? ölen kanske? dom ja! finns det kvar?
Per_a_55 Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Vem stal min öl? Det gjorde jag, sorry, skall inte ske igen Okej då, ska inte skvallra Tack Inget att tacka för, det var så lite så Men ändå, man vill ju inte känna sig dum Vad yrar du om? Inte vet jag, har du en öl till? Självklart, du kan få två AH, du är för snäll! Vet, men sån är jag! Den är god den här ölen mm, vet, vi tar en till va? varför inte två till? okej visste väl att ja kunde lita på dej vem? inte vet jag, håller inte du reda på det? håller reda på vadå? nåt är det väl? ölen kanske? dom ja! finns det kvar? jajamen, ett helt flak
Per_a_55 Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Vem stal min öl? Det gjorde jag, sorry, skall inte ske igen Okej då, ska inte skvallra Tack Inget att tacka för, det var så lite så Men ändå, man vill ju inte känna sig dum Vad yrar du om? Inte vet jag, har du en öl till? Självklart, du kan få två AH, du är för snäll! Vet, men sån är jag! Den är god den här ölen mm, vet, vi tar en till va? varför inte två till? okej visste väl att ja kunde lita på dej vem? inte vet jag, håller inte du reda på det? håller reda på vadå? nåt är det väl? ölen kanske? dom ja! finns det kvar? jajamen, ett helt flak jag får några till då
Per_a_55 Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Vem stal min öl? Det gjorde jag, sorry, skall inte ske igen Okej då, ska inte skvallra Tack Inget att tacka för, det var så lite så Men ändå, man vill ju inte känna sig dum Vad yrar du om? Inte vet jag, har du en öl till? Självklart, du kan få två AH, du är för snäll! Vet, men sån är jag! Den är god den här ölen mm, vet, vi tar en till va? varför inte två till? okej visste väl att ja kunde lita på dej vem? inte vet jag, håller inte du reda på det? håller reda på vadå? nåt är det väl? ölen kanske? dom ja! finns det kvar? jajamen, ett helt flak jag får några till då klart du får! Du är ju en kompis ju!
Per_a_55 Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Vem stal min öl? Det gjorde jag, sorry, skall inte ske igen Okej då, ska inte skvallra Tack Inget att tacka för, det var så lite så Men ändå, man vill ju inte känna sig dum Vad yrar du om? Inte vet jag, har du en öl till? Självklart, du kan få två AH, du är för snäll! Vet, men sån är jag! Den är god den här ölen mm, vet, vi tar en till va? varför inte två till? okej visste väl att ja kunde lita på dej vem? inte vet jag, håller inte du reda på det? håller reda på vadå? nåt är det väl? ölen kanske? dom ja! finns det kvar? jajamen, ett helt flak jag får några till då klart du får! Du är ju en kompis ju! schysst!
Recommended Posts