MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 ...blev bara tvungen att kolla en extra gång.... 😛 😆
Linus Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 (redigerat) Nä nu är det gonatt!! Nä, sa jag ju!!! Nu är det fredag! Redigerat 21 juli 2005 av vectro
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Grojn?!?! Säg vart du bor då 😆 Come back here! 😛
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Äre fest eller? 😄 Men fasiken oxå. NUUUUUU!!! gonatt.... 😆😛 Den där är fet 😄 Den har vi på clubdecks.se 😄
zutztrutz Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 (redigerat) Grojn?!?! Säg vart du bor då 😄 Come back here! 😆 Hm, bor typ.. 3 meter från stålforsskolan, i övre nyfors alltså.. I ett rött tegelhus. Var bor du? hm, Marcus Rombo känner jag nog igen tror jag. Du är kompis med Victor Utter va? 😛😄 Redigerat 21 juli 2005 av grojn
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Grojn?!?! Säg vart du bor då 😆 Come back here! 😛 Hm, bor typ.. 3 meter från stålforsskolan, i övre nyfors alltså.. I ett rött tegelhus. Var bor du? Rakt över gatan? Precis vid den där puben? Eller där precis vid skolans matsal? Jag gick på Stålfors förut. Min mor bor på Västermalm, precis vid Konsum. Och farsan, bor här i Hällby.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Grojn?!?! Säg vart du bor då 😄 Come back here! 😆 Hm, bor typ.. 3 meter från stålforsskolan, i övre nyfors alltså.. I ett rött tegelhus. Var bor du? hm, Marcus Rombo känner jag nog igen tror jag. Du är kompis med Victor Utter va? 😛😎 Ja! 😄 He's my main man for fuck sake! 😄😄
zutztrutz Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Rakt över gatan? Precis vid den där puben? Eller där precis vid skolans matsal? Jag gick på Stålfors förut. Min mor bor på Västermalm, precis vid Konsum. Och farsan, bor här i Hällby. Coolt 😛 Rakt över gatan! Finns en trapp där, som leder till en vändplan precis vid mitt hus.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Rakt över gatan? Precis vid den där puben? Eller där precis vid skolans matsal? Jag gick på Stålfors förut. Min mor bor på Västermalm, precis vid Konsum. Och farsan, bor här i Hällby. Coolt 😛 Rakt över gatan! Finns en trapp där, som leder till en vändplan precis vid mitt hus. Precis! Tror jag är helt rätt ute. Har en polare som bodde där förut, Behrooz Nazerian, vet du vem det är?
zutztrutz Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 (redigerat) Precis! Tror jag är helt rätt ute. Har en polare som bodde där förut, Behrooz Nazerian, vet du vem det är? Jag tror inte det. Hrm, men namnet låter lite bekant. Kanske, är inte säker 😛😆 Vad går du för skola och linje då? Är kompis med hans flickvän, eller föredetta flickvän. Vi går samma skola. Rekarne då. Redigerat 21 juli 2005 av grojn
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Precis! Tror jag är helt rätt ute. Har en polare som bodde där förut, Behrooz Nazerian, vet du vem det är? Jag tror inte det. Hrm, men namnet låter lite bekant. Kanske, är inte säker 😆😄 Vad går du för skola och linje då? Är kompis med hans flickvän, eller föredetta flickvän. Vi går samma skola. Rekarne då. Hans familj bor kvar där. Jag går på Eskil, Media. Wtf?!? Vem?! Ida? Hon går ju på Eskil. Vem fan? 😛
zutztrutz Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Wtf?!? Vem?! Ida? Hon går ju på Eskil. Vem fan? 😛 Yes, Ida Strömberg, går Sam tror jag. Eller jag är rätt säker 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Ja, men du sa att ni gick på samma skola, Rekarne? Ida går på Eskil, så mycket vet jag. 😛 Men går du på Rekarne eller Eskil? Och sen vore det kul att veta hur du "känner igen" mitt namn?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Förresten. Nu kan jag ana något här. Gick du i hennes klass på Stålfors?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Fan, jag känner mig alldeles för mycekt on topic 😛
zutztrutz Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 (redigerat) Ja, men du sa att ni gick på samma skola, Rekarne? Ida går på Eskil, så mycket vet jag. 😆 Men går du på Rekarne eller Eskil? Och sen vore det kul att veta hur du "känner igen" mitt namn? Ah, jag menade samma skola som Utter 😛 Hm, jag vet inte riktigt hur jag känner igen dig, du var väl med på nån kabaré i Stålforsskolan? Som DJ, om jag inte missminner mig. Ja, samma klass. 9e. Redigerat 21 juli 2005 av grojn
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Ja, men du sa att ni gick på samma skola, Rekarne? Ida går på Eskil, så mycket vet jag. 😄 Men går du på Rekarne eller Eskil? Och sen vore det kul att veta hur du "känner igen" mitt namn? Ah, jag menade samma skola som Utter 😄 Hm, jag vet inte riktigt hur jag känner igen dig, du var väl med på nån kabaré i Stålforsskolan? Som DJ, om jag inte missminner mig. Ja, samma klass. 9e. Aha! Då är jag med! Då måste du vara han som hängde en hel del med Adde förut? Du kan dina kemikalier? So to speak... 😛😆
zutztrutz Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Aha! Då är jag med! Då måste du vara han som hängde en hel del med Adde förut? Du kan dina kemikalier? So to speak... 😆😄 That's me 😄😄😛
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Grahn, du har alltså gått och lagt dig nu. For real?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Aha! Då är jag med! Då måste du vara han som hängde en hel del med Adde förut? Du kan dina kemikalier? So to speak... 😆 😄 That's me 😄😄😛 Haha, fett. Vad pular du med för musik då?
zutztrutz Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Haha, fett. Vad pular du med för musik då? Mja, har inte kommit igång än. Ska köpa ljudkort, Midikeyboard och en guitarport i slutet av månaden. Ska väl försöka fixa fram nåt hårdrocksaktigt, vi får se hur det går 😆 Själv då? Eller du kanske är en såndär som byter skivor och scratchar 😛 haha
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Haha, fett. Vad pular du med för musik då? Mja, har inte kommit igång än. Ska köpa ljudkort, Midikeyboard och en guitarport i slutet av månaden. Ska väl försöka fixa fram nåt hårdrocksaktigt, vi får se hur det går 😆 Själv då? Eller du kanske är en såndär som byter skivor och scratchar 😛 haha Aha, I see. Jag har lämnat nästan allt vad hiphop heter bakom mig nu. Är helhjärtat househuvud sen ett bra tag tillbaka. Är nere med djupa själfulla tongångar. Jag kommer dock alltid förbli en vinyladdic. Adda mig på msn så snackar lite muzak. marcusrombo@weldion.org aight
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 NINJA IS BACK !!! 😱 Fett 😄 Jag har saknat min lärare 🙂
Haunted-Mansion Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 The path you travel is long and dangerous! Only one true ninja can survive the real ninja challenge 😱
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 The path you travel is long and dangerous! Only one true ninja can survive the real ninja challenge 😱 A ninja must be zen. You must listen for the colour of the sky, look for the sounds of the hummingbirds wing & and search the air for the perfume of ice on a hot summers dry. When you have found these things you will know..... If someone asks you "How come you sense these things?" Simply answer: "How come you do not?" Nu impade jag va?
Haunted-Mansion Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 You speak like a true Ninja, follow your ancestors footsteps in order to recieve great fortune.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 You speak like a true Ninja, follow your ancestors footsteps in order to recieve great fortune. 😱 Är du en ninja på riktigt eller nåt? Eller vad handlar det hela om? 🙂
Recommended Posts