Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Per_a_55

1654

• Pazo

1476

• ViktorDenStore

1333

• Pico

665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Postat

Nu är jag ensam verkar det som iaf.

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Läget?

😉

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat
Hej!

Läget?

😉

Jofan! Great. Sitter och laddar ner lite gratis musik nu. Daniel Wang är på väg ner 🙂 Själv M?

Postat

Daniel Wang began producing for Environ Records in 1997. He has DJ'd and performed around the world, but he feels he is still just beginning. From his new home/studio in Berlin, Wang puts the world on notice: "With the spirit of Karen Carpenter and Clara Rockmore guiding me, here come classical-reggae and nu acid-disco for 2004!"

Postat

John Tejada has recorded for such labels as Plug Research, Seventh City, deFocus, and Ferox, often in collaboration with artists such as Arian Leviste and Titonton Duvante.

Postat

Besides this remix, French Laurent Daumail a.k.a DJ Cam has also done remixes for Nas ('Made You Look'), Cypress Hill ('Highlife'), Macy Gray ('Do Something'), Malia ('Let It Happen') and Michael Jackson ('Rock My World').

Postat

Beautiful Broken Beats track by this USA, Boston based band Doob. Their debut album is a superb mixture of Alternative Lounge, Electronica, Funk, Gospel, World, Pop, Abstract, Jazz and Broken Beats.

Postat

Varför skriver inte Vectro? 😉

Postat

This brilliant track by Starlister ist the result of an interesting analysis done by Loren Jan Wilson: using computer-based content of popular music reviews to guide the music-making process.

Postat

Cut Copy is the musical lovechild of Melbourne human giraffe and 70’s MOR fetishist Dan Whitford. A project born in the early 21st century, Cut Copy was originally more of a solo project for Dan to exercise his love of sampling and instrumental hip hop, before he took a turn for the dancefloor ...

musik (oregistrerad)
Postat

Kan någon definiera vad som gör House till House, Rap till Rap, Trance till Trance, HipHop till HipHop, Acid till Acid, Electronica till Electronica, Dance till Dance, Speed till Speed, Death Metal till Detah Metal, Trash Metal till Trash Metall, Heavy Metal till Heavy Metal, HardCore till HardCore, Grunge till Grunge, Garage Rock till Garage Rock, Ska till Ska o.s.v. o.s.v.

Finns det nåt Lexikon? Gärna med en textmässigt glasklar definition och sedan med ljudexempel/skivexempel.

Seriös postning...

😆

;musik

Postat
All dendär musiken du skriver om verkar jävligt sjysst! äre house eller nåt sånt?

😆

puss

Det står nästan i varje inlägg vad det handlar om för någe 😮

Electronica, inst hiphop, broken beat 😮

Postat

Och "classical-reggae and nu acid-disco" 😆

Postat
Kan någon definiera vad som gör House till House, Rap till Rap, Trance till Trance, HipHop till HipHop, Acid till Acid, Electronica till Electronica, Dance till Dance, Speed till Speed, Death Metal till Detah Metal, Trash Metal till Trash Metall, Heavy Metal till Heavy Metal, HardCore till HardCore, Grunge till Grunge, Garage Rock till Garage Rock, Ska till Ska o.s.v. o.s.v.

Finns det nåt Lexikon? Gärna med en textmässigt glasklar definition och sedan med ljudexempel/skivexempel.

Seriös postning...

😆

;musik

Allt ska du kunna googla dig till. Väldigt många hävdar att house är en känsla. Vilket du varken kan läsa eller lyssna dig till.

Postat
haha okey!

Själv lyssnar jag på slipknot nu 😆

enda sen Hultsfred har de varit så jätte fina 😮

😮

musik (oregistrerad)
Postat

Jag är väldigt förtjust i Castle! Det är en annan känsla i den musiken.

😆

:musik

Postat
Men jag såg Chirs Liebing, Son Kite å Eric Prydz när jag var i HUltsfred...å de gjorde inte Marcus 😆

(mobbning när de är som roligast) 😮

Son Kite får du gärna behålla för dig själv. Skulle inte ens gå på en trance spelning om jag fick betalt.

Postat
😆😮 mend e skulle jag!

😮

Postat
Va göru om dagarna rombo? 😆

Softar lr? Som jag!

Tv-spel

Dator

Bada Sova

😮

Jag softar hårt som fan.

Sover rätt mycket.

Jobbar på mitt och Kyaal's projekt.

Kikar på en hel del film.

Jag har faktiskt bara badat en gång i år 😮

Postat

Hoj!

Postat

tjipp

Postat
Ball, en chatsida, när kan jag klippa min rhododendron?

Det kan du göra nästan när som hälst. Döda eller dåliga grenar kan du fimpa när du vill. Det är bra att klippa den när den blommat ut, för att de knoppar som billdas i år är de som blommar nästa år (tror jag). 😉

Oh, tack så mycket, går ut med en ficklampa direkt

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.