Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1


Pluffo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Per_a_55

    1654

  • Pazo

    1476

  • ViktorDenStore

    1333

  • Pico

    665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

musik (oregistrerad)

Rockfisen: Det beror väl på om det var hans fru som tömde papperskorgen eller om hon ser att han håller sig med städhjälp...

Herre i sitt hus?

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag är författare, så jag fortsätter....

Emil var en kinkig och bråkig liten pojke. Han hade med sig Fantan sin som han hade fått av farbror k9. Plötsligt såg han någon hålla en hagelbössa bakom ett träd...

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

När han studsade närmare, då det var en mycket liten ljudkortspojke, så såg han att det var en skata som höll i geväret. Snett framför sig hade hon en lapp det stod 700 kr på med stora blå siffror. Själv kunde han inte bli blå längre...

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Vill du jag ska spela en skiva för dig på min batteridrivna skivspelare fråga skatan! Du kanske vill höra Saga? Från 83- tror jag den är...

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag vet inte, svarade den lille ljudkortspojken Emil. Jag har ingen kraft längre känns det som. Jag har nog ätit

för lite drivmedel...

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag känner inte till gruppen Saga, svarade Emil. Ska du skjuta mig nu, undrade han. Skatan var nästan två meter lång och emil var knappt tre skitar hög, så han var lite ängslig.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Nej, du behöver inte vara orolig, svarade Skatan, jag ska äta upp dig din lille skit. Vilket skatan gjorde. Men nu lyste plötsligt Emil, alldeles blå som aldrig för, så ljuset sipprade ut genom ögonen medan den svävade i den snart becksvarta natten. Från magen hörde underliga toner... en massa demos från Studio Forum...

Zzzzzzzzzzzzzzzzz........................

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska eventuellt flytta till borås... nåt som är värt att tanka på om man flyttar ditt? Är boråsare ett okej folk eller ska man akta sig om nätterna... 😕

Boråsare är ett hemskt folk! Mycket farliga och helt riktigt H.C, speciellt på natten! Dom suger nämligen blod!! Precis som kurder och thailändare. fast thailändarna kan Kung Fu på köpet också.

PS: låt dig inte luras av dom pratar rolig (typ) "svenska". Dom är rent ut sagt livsfarliga!!! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

DEtta var mitt bidrag till denna meningslösa tråd. Måste erkänna att den faktiskt är mkt underhållande. Trodde inte det, därför gick jag inte in förrän nu.

PS: Hoppas inte Ernst är arg på mig nu 😕 :DS

Link to comment
Dela på andra sajter

Fuji, har du skickat till dej själv ännu??

Finns väl inga nattöppna postkontor vad jag känner till 😕

Eller funkar det att skippa Posten och själv lägga ett hoptejpat brev i sin brevlåda?

Redigerat av FuJiSuN
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Fujitsu Siemens : nej , du kan inte lägga vilket brev som helst på lådan!!!!!

Ardic: vem?

k9: hungrig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fujitsu Siemens : nej , du kan inte lägga vilket brev som helst på lådan!!!!!

Müzichj: Jag råkade precis ut för ett misslyckat försök till ironi.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

k9: jahaaaaa....... jag trodde du menade min knepiga Sagas fantasiinnehåll.

FuJiSuN: Har bett om ursäkt i andra tråden.

Grahn: Kort sömn?

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...