musik (oregistrerad) Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Den enda öl jag MÖJLIGEN kan tänka mig att dricka är den som är så tjock och mörk att den nästan inte rinner ut ur flaskan! Man får skrapa ut den och nästan äta med kniv och gaffel. En djävligt underlig sort, men jag kommer inte ihåg vad den heter. 🙂 :musik
Per_a_55 Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Den enda öl jag MÖJLIGEN kan tänka mig att dricka är den som är så tjock och mörk att den nästan inte rinner ut ur flaskan! Man får skrapa ut den och nästan äta med kniv och gaffel. En djävligt underlig sort, men jag kommer inte ihåg vad den heter. 🙂 :musik Raschenberg pils mit sturmfallen ale!
musik (oregistrerad) Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Särskilt amerikaner tror att alla kan amerikanska... 🙂
musik (oregistrerad) Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Kan det vara Raschenberg?? I julas drack/åt jag en öl med kardemumma. Kolsvart. Det var som att tugga på en kardemummalängd. Gott.
Per_a_55 Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Kan det vara Raschenberg?? I julas drack/åt jag en öl med kardemumma. Kolsvart. Det var som att tugga på en kardemummalängd. Gott. tror det är altsheimer beer 🙂
musik (oregistrerad) Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Nej! SÖVA NU! Imon ska jag spela tennis, kasta casting, kasta boll, spela fotboll och sedan gå till jobbet! Tar musikaffär'n nästa dag istället...om ljudkortet alltså! GO NATT! 🙂 :musik
musik (oregistrerad) Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Altsheimer Beer? Finns det en sån? Är inte alla det?
musik (oregistrerad) Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Grahn: ingen risk, jag hörde dem prata med andra grannar, alla var tvungna till amerikansk engelska. de förstod inte ens svenska hej, utan sa hey.
musik (oregistrerad) Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 (redigerat) KOLLA!!!! Varför räknas inte ens inlägg?????????????????? Det står och stampar på 689 hela tiden! Samma sak för allihop!!!! Redigerat 17 juli 2005 av musik
Sonnert Postat 18 juli 2005 Postat 18 juli 2005 jag drack ett öl som smakar korv. rökt korv. jo det är sant
Pico Postat 18 juli 2005 Postat 18 juli 2005 Jag brukar vänta på att KAFFET skall bli klart 😳 Vad säger kaffet då när det är klart... "Fääärdig!" ?
Pico Postat 18 juli 2005 Postat 18 juli 2005 Så, nya strängar på gurkan... Fan, jag måste söka stipendier... går ju genom strängar som bara den, skulle behöva byta var 3:e dag tamme halen.. 😳
Pico Postat 18 juli 2005 Postat 18 juli 2005 Har ladat med både varm vatten och kaffe i två termosar vid datorn. Jo goddagens -k9- Hmm, varmvatten?
Pico Postat 18 juli 2005 Postat 18 juli 2005 Så, nya strängar på gurkan... Fan, jag måste söka stipendier... går ju genom strängar som bara den, skulle behöva byta var 3:e dag tamme halen.. 😄 Köpte min elgitarr för 3 månader sedan...samma strängar sitter kvar fortfarande.... 😳 Jag torkar strängarna, jag polerar guran, jag ber till Gitarr-gudarna att mina strängar skall få ett långt och lyckligt liv... men nej! Lägger snabbt på ett lager död hud på mina strängar... jäkla handsvett asså! 😉
Pico Postat 18 juli 2005 Postat 18 juli 2005 Va babblar ni om förresten? 😳 Inte vet jag... Har han en termos med varmvatten och en med kaffe? 😉
Pico Postat 18 juli 2005 Postat 18 juli 2005 Så, nya strängar på gurkan... Fan, jag måste söka stipendier... går ju genom strängar som bara den, skulle behöva byta var 3:e dag tamme halen.. 😉 är det en g-sträng eller? Jag menar om du har den på gurkan! Hahah 😳 "Byter strängar en gång i veckan, utom G-strängen, den byter jag varje dag!"
Pico Postat 18 juli 2005 Postat 18 juli 2005 ..det är bättre med hett vatten. 😳 😄 Inte om man skall dricka det! Så du dricker varmt vatten? 😉
Recommended Posts