Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1


Pluffo

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Den enda öl jag MÖJLIGEN kan tänka mig att dricka är den som är så tjock och mörk att den nästan inte rinner ut ur flaskan! Man får skrapa ut den och nästan äta med kniv och gaffel. En djävligt underlig sort, men jag kommer inte ihåg vad den heter.

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Per_a_55

    1654

  • Pazo

    1476

  • ViktorDenStore

    1333

  • Pico

    665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Den enda öl jag MÖJLIGEN kan tänka mig att dricka är den som är så tjock och mörk att den nästan inte rinner ut ur flaskan! Man får skrapa ut den och nästan äta med kniv och gaffel. En djävligt underlig sort, men jag kommer inte ihåg vad den heter.

🙂

:musik

Raschenberg pils mit sturmfallen ale!

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Kan det vara Raschenberg??

I julas drack/åt jag en öl med kardemumma. Kolsvart. Det var som att tugga på en kardemummalängd. Gott.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan det vara Raschenberg??

I julas drack/åt jag en öl med kardemumma. Kolsvart. Det var som att tugga på en kardemummalängd. Gott.

tror det är altsheimer beer 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Nej!

SÖVA NU!

Imon ska jag spela tennis, kasta casting, kasta boll, spela fotboll och sedan gå till jobbet! Tar musikaffär'n nästa dag istället...om ljudkortet alltså!

GO NATT!

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Grahn: ingen risk, jag hörde dem prata med andra grannar, alla var tvungna till amerikansk engelska. de förstod inte ens svenska hej, utan sa hey.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

KOLLA!!!!

Varför räknas inte ens inlägg?????????????????? Det står och stampar på 689 hela tiden! Samma sak för allihop!!!!

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Så, nya strängar på gurkan...

Fan, jag måste söka stipendier... går ju genom strängar som bara den, skulle behöva byta var 3:e dag tamme halen.. 😄

Köpte min elgitarr för 3 månader sedan...samma strängar sitter kvar fortfarande.... 😳

Jag torkar strängarna, jag polerar guran, jag ber till Gitarr-gudarna att mina strängar skall få ett långt och lyckligt liv... men nej!

Lägger snabbt på ett lager död hud på mina strängar... jäkla handsvett asså! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Så, nya strängar på gurkan...

Fan, jag måste söka stipendier... går ju genom strängar som bara den, skulle behöva byta var 3:e dag tamme halen.. 😉

är det en g-sträng eller?

Jag menar om du har den på gurkan!

Hahah 😳

"Byter strängar en gång i veckan, utom G-strängen, den byter jag varje dag!"

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...