Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1


Pluffo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Per_a_55

    1654

  • Pazo

    1476

  • ViktorDenStore

    1333

  • Pico

    665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Vad hade NI gjort om det automatiska e-mailsvaret inte dök upp? Trots att det stod "Your e-mail has successfully been sent to E-mu. An automatic reply will be sent to your e-mail within a few minutes."

😄

:musik

Jag hade väntat ett dygn, sedan hade jag artigt frågat om det hänt något (med kopia av den ursprungliga frågan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad duktiga ni har varit 😄 Jag är stolt över er 😉

Ja uj vad vi sliter, vill du ha en öl?

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Jens | Du är det vackraste jag vet. säger:

va gör du?

Marcus Duff säger:

lyssnar på pato banton och

Marcus Duff säger:

och

Marcus Duff säger:

och

Marcus Duff säger:

ingenting faktiskt

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag har bekanta som alltid börjar med att läsa dödsannonserna på morgonen. Är de inte med där så går de till jobbet!

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Fan vad duktiga ni har varit 🙂 Jag är stolt över er 🙂

Ja uj vad vi sliter, vill du ha en öl?

Ja, tack. Det kan släcka min törst. Kanske. Har du mat också?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har bekanta som alltid börjar med att läsa dödsannonserna på morgonen. Är de inte med där så går de till jobbet!

🙂

:musik

Om dom är med då?

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag har bekanta som alltid börjar med att läsa dödsannonserna på morgonen. Är de inte med där så går de till jobbet!

🙂

:musik

😛🙂🙂😄

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

per a 55: Hmm...tänkte jag med på, men tyvärr har jag inte sparat frågorna. Det var ett sånt där formulär...

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad duktiga ni har varit 🙂 Jag är stolt över er 🙂

Ja uj vad vi sliter, vill du ha en öl?

Ja, tack. Det kan släcka min törst. Kanske. Har du mat också?

Tyvärr, inte ett chips kvar, men du kan få en gammeldansk

Link to comment
Dela på andra sajter

per a 55: Hmm...tänkte jag med på, men tyvärr har jag inte sparat frågorna. Det var ett sånt där formulär...

🙂

:musik

Synd, jag brukar kopiera texten och lägga in den i word, så har jag den kvar (av samma erfarenhet som du har nu)

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

per a 55: Om de är med bland dödsannonserna har de behov av en vägvisare eftersom de inte hittat rätt. Såg Malin Berghagens program i kväll. Bluff eller sanning?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har bekanta som alltid börjar med att läsa dödsannonserna på morgonen. Är de inte med där så går de till jobbet!

😄

:musik

Om dom är med då?

Då stannar dom hemma 🙂🙂

Edit: Oooj titta. gammal sketen sida igen.. 😛

Fel Grahn, den var ny!

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Jag får skylla händelsen på att jag inte sparade frågorna till E-mu i ordbehandlingsprogrammet Word, på det faktum att det händer då och då att det är någon på forumet som skriver Word som kommentar till saker jag skriver, varför jag tror att jag redan då skriver i nämnda Ordbehandlingsprogram.

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

per a 55: Om de är med bland dödsannonserna har de behov av en vägvisare eftersom de inte hittat rätt. Såg Malin Berghagens program i kväll. Bluff eller sanning?

Jag tror faktiskt att det är sant. Vilsna andar...tror jag.

Såg inget, så det är bluff eftersom jag inte såg det (det man inte sett finns inte = bluff) 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Jag får skylla händelsen på att jag inte sparade frågorna till E-mu i ordbehandlingsprogrammet Word, på det faktum att det händer då och då att det är någon på forumet som skriver Word som kommentar till saker jag skriver, varför jag tror att jag redan då skriver i nämnda Ordbehandlingsprogram.

🙂

:musik

WORD

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan lika bra jag är vaken en stund till.... 🙂

Haru en öl, Per?

Självklart! Vassego

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

No matter what people are gathered around the man in the forest. He may be right...

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Fan vad duktiga ni har varit 🙂 Jag är stolt över er 🙂

Ja uj vad vi sliter, vill du ha en öl?

Ja, tack. Det kan släcka min törst. Kanske. Har du mat också?

Tyvärr, inte ett chips kvar, men du kan få en gammeldansk

Det blir bra! Du, fan vad fint den där ölen satt i magen. Nu går jag och lägger mig. Ska åka till Dalarna imorgon. Kommer hem på Fredag. Ni får ta god hand om tråden medans jag är borta! Ordnar ni 250 tror ni?

Ha det bra allihopa! Vi syns på Fredag! 😛

Puss & kram

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad duktiga ni har varit 🙂 Jag är stolt över er 🙂

Ja uj vad vi sliter, vill du ha en öl?

Ja, tack. Det kan släcka min törst. Kanske. Har du mat också?

Tyvärr, inte ett chips kvar, men du kan få en gammeldansk

Det blir bra! Du, fan vad fint den där ölen satt i magen. Nu går jag och lägger mig. Ska åka till Dalarna imorgon. Kommer hem på Fredag. Ni får ta god hand om tråden medans jag är borta! Ordnar ni 250 tror ni?

Ha det bra allihopa! Vi syns på Fredag! 😛

Puss & kram

Lördag, åker till bohuslän tisdag ju...

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Kom på en sak. Jag har ju nya grannar. De är såna där utrikiska personer....ända från Amerikat! Tänkte skoja med dem, jag har inte råkat på dem ännu, men när jag tids nog gör det så ska jag låtsas som om jag inte ens kan säga hej på deras språk. Och BARA prata svenska till dem, för det förstår de inte ett skit av!

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä Grhan, skall vi schläcka och lägga osch okså?

AH! jag fick den!

Redigerat av Per_a_55
Link to comment
Dela på andra sajter

Kom på en sak. Jag har ju nya grannar. De är såna där utrikiska personer....ända från Amerikat! Tänkte skoja med dem, jag har inte råkat på dem ännu, men när jag tids nog gör det så ska jag låtsas som om jag inte ens kan säga hej på deras språk. Och BARA prata svenska till dem, för det förstår de inte ett skit av!

🙂

:musik

Jag har en granne som sähger att om man bara talar högt på halländska så förstår tom tyskar?

Redigerat av Per_a_55
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...