Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 OMG!!! The extremt stora mördarmicken!! 😠 Hur gammal är du då CanineN? Det ser ut och bli rengn i kväll................... Konstigt att det inte är så mycket mygg här.................... Vet du vad klockan är............... Hmm, får man ha internet på ålderdomshemmet?
Pazo Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 OMG!!! The extremt stora mördarmicken!! 😠 Hur gammal är du då CanineN? Det ser ut och bli rengn i kväll................... Konstigt att det inte är så mycket mygg här.................... Vet du vad klockan är............... hahaha! 😱 . De ser ut att bli molnfritt ikväll! myggen biter inte på mig! ett fall i år vad jag vet... klockan är tio i nio
Pazo Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Jag har aldrig råd, vaknar runt elva varje dag, spelar tv-spel, spelar trummor, sitter vid datorn ,tittar på tv. Å tycker att aneby suger 😱
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 (redigerat) Mitt lilla musikprojekt... 😱 Äre sant? Det är FET FALSKT! Edit: Kortade ned quoten, är störande som Zlatan när det ser ut så där! Redigerat 17 juli 2005 av Pico
Pazo Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Vem är Aneby som suger? Aneby= där jag bor...igen 😱...reprisinlägg nu!
musik (oregistrerad) Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 (redigerat) Simon & Garfunkel är råbra, Gärdestad och ABBA ok, men Smiths kan jag inte uttala mig om till fullo. [Apropå Raymond & Maria, och Picos länk] Redigerat 17 juli 2005 av musik
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 😆😱😄😱 Du får ta o skriva in det här i almanackan: 29/7 – PITEÅ – Piteå Dansar och Ler, http://www.pdol.se/
musik (oregistrerad) Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 (redigerat) PAZO : Om det nu är falska trummor på dina låtar, är de gjorda i BFD, DFH, TCO, KDS eller vad? 😱 Redigerat 17 juli 2005 av musik
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Heh, flashbacks... sov under bar himmel på Piteå dansar och ler för si så där 8 år sedan, och någon snodde mina skor(!!!!), cigg och öl när jag sov. Börsen och mobiltelefonen lät de mig behålla.
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 😆 😱 😄 😱 Du får ta o skriva in det här i almanackan: 29/7 – PITEÅ – Piteå Dansar och Ler, http://www.pdol.se/ Done!! Skaru dit eller? Vaddå, för o se Raymond o Maria? Heheh när seriöst, har inte tänkt tanken ännu. (Kollar igenom programmet)
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Pico : Tur det inte var tvärtom då... Mjo, förvisso... tjuvar med "halvt" samvete. Men var jobbigt och gå runt som en annan knarkare hela dagen.
Pazo Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 PAZO : Om det nu är falska trummor på dina låtar, är de gjorda i BFD, DFH, TCO, KDS eller vad? 😱 ehh...beror lite på...Vissa är de "rakt av samplingar" alltså ett helt komp hänger på. Resten är bara sånna jag suttit och klippt själv. å sedan byggt om å hållt på... allt förhänd! , inga bfd eller nåt sånt!
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Hmm... nja.. blir nog inget Pite dansar och ler Detta var väl huvudnumren: FREDAG ›› Christian Walz ›› Lars Winnerbäck ›› The Ark LöRDAG ›› Robyn ›› Lena Philpsson ›› Magnus Uggla TORSDAG ›› Pite Ålstars Rock N Roll Barnkör ›› Alcazar Anna Book tyckte jag att jag läste där också.
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Hmm, Trästock till helgen såg mer intressant ut dock. Några polare spelar där också. Men va fan, Raymond är där med ser det ut som... 😱
Pazo Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Isf dragspel så som de spelar i norra Colombia...annars suger de 😱
musik (oregistrerad) Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Hej! Pazo : Spelar du gitarrerna på "The beauty of the neitush"? Låter lite Neil Young om ljudet... Samplade trummor väl, hel lång loop alltså. :musik
Pazo Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Hej! Pazo : Spelar du gitarrerna på "The beauty of the neitush"? Låter lite Neil Young om ljudet... Samplade trummor väl, hel lång loop alltså. :musik Jopp. gittaren är jag...Trummorna är uppklippta som jag sedan byggt själv...inga snodda fullkomp där...
musik (oregistrerad) Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Jag gillar dragspel, under förutsättning att (1) det är ett musette-dragspel och (2) att de spelar signaturen till "Allå allå emliga armen". 😱
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Jag gillar dragspel, under förutsättning att (1) det är ett musette-dragspel och (2) att de spelar signaturen till "Allå allå emliga armen". 😱 Min far spelade mycket dragspel när jag var liten. Barndomsminnen, barndomsminnen... 😄
musik (oregistrerad) Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Det är väldigt harmonisk att sitta ute i en av gränderna på ett litet café i gamla stan i Cannes och sippa på något drickbart en ljummen våreftermiddag till tonerna från ett musettedragspel från ett öppet fönster. Men nu ska jag nanna! NATTI! 😱 :musik
Recommended Posts