Per_a_55 Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Det var en gång en gammal man som var ute och gick.....
Pazo Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 men han tappade sin sko! och sprang efter den å lämnade den ena mannen aldelles ensam på sin väg...
Per_a_55 Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 .. den mannen hittade skon och undrade varför den låg där...
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 .. den mannen hittade skon och undrade varför den låg där... .. en ensam sko, en ensam man!
Per_a_55 Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 ... vart är världen på väg när en ensam gammal man bara hittar EN sko?
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 ... vart är världen på väg när en ensam gammal man bara hittar EN sko? Men vad gör väl det, när den ensamme mannen bara har en fot?
Per_a_55 Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Den stackars mannen had etappat ena foten utan att märka något? Han hade tur som inte sjunkit igenom marken...
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Hmm.. en iskall öl hade suttit nu alltså.. men jag är för fet för att gå till affärn.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Tjena! Nu är jag tillbaka. Har kikat på "Raise your voice". Hilary är, har alltid varit, och kommer alltid vara snyggast. Jag ska gifta mig med henne. Någon som har några tips på hur jag ska kunna träffa henne? Jag har en aktuell adress för fanmail. Kanske kan var steg 1?
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Tjena! Nu är jag tillbaka. Har kikat på "Raise your voice". Hilary är, har alltid varit, och kommer alltid vara snyggast. Jag ska gifta mig med henne. Någon som har några tips på hur jag ska kunna träffa henne? Jag har en aktuell adress för fanmail. Kanske kan var steg 1? Hotbrev?
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Fy Zlatan också, vet inte om jag kan motstå... En chipspåse och ett par kalla öl. Hmm, får nog ta och knalla iväg till affären ändå. (VEM I HELSIKE PLANTERADE DENNA IDÉ I MITT HUVUD? Gissar på Per!)
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Tjena! Nu är jag tillbaka. Har kikat på "Raise your voice". Hilary är, har alltid varit, och kommer alltid vara snyggast. Jag ska gifta mig med henne. Någon som har några tips på hur jag ska kunna träffa henne? Jag har en aktuell adress för fanmail. Kanske kan var steg 1? Hotbrev? Nej, det mest beundrande beundrarbrevet som någonsin skrivits. Sen ska hon förhoppningsvis bli kär i mitt ordval och vilja träffa mig. Tror ni det funkar?
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Asch... jag orkar inte gå dit. För fet och lat för att orka bygga upp fetman lite extra. Fan då hare gått för långt!
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Hej! Näe serru, den här gången gick det inte... ingen ny sida!
Pazo Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Hej Pazo! Vad är upp? Hej k9! LEtar lite boende i uppsala 😠 Synd om dig nu lr?...Per var inne när jagg var inne! vi berättade berättelser 😄
Pazo Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Hej Pazo! Vad är upp? Hej k9! LEtar lite boende i uppsala 😄 Synd om dig nu lr?...Per var inne när jagg var inne! vi berättade berättelser 😄 Det fins fina hundgårdar där. Det vet jag! 🙂 Har Per börjat läsa sagor för DIG! 🙁 För mig drar han bara en och annan valls! 😄 Det måste vara mitt hår som lockar till de fina sidorna i folk 😉😠😎😱
Pazo Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Hej Pazo! Vad är upp? Hej k9! LEtar lite boende i uppsala 😱 Synd om dig nu lr?...Per var inne när jagg var inne! vi berättade berättelser 😄 Det fins fina hundgårdar där. Det vet jag! 🙂 Har Per börjat läsa sagor för DIG! 🙁 För mig drar han bara en och annan valls! 😠 Det måste vara mitt hår som lockar till de fina sidorna i folk 😉😎😱 Är du korthårig eller? Verkligen inte
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Fan vilken stor mick vid trumsettet.......... man ser ju inte trumisen......... Oo! ok! du är väl lite collare än mig.........men när jag var i dinn ålder....................... Så var du en blöt, illaluktande labradorvalp!
Pazo Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 OMG!!! The extremt stora mördarmicken!! 😠 Hur gammal är du då CanineN?
Recommended Posts