Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 ...jag föredrar kompressor i mjukform.... Funkar dåligt i bilar har jag hört... Mjukvaru-turbo... den simulerar tät-packad luft. jaha, du är bilkunnig också 😄 vad kör du? En monark damcykel. Rätt najs med stylign och tuning dock.
musik (oregistrerad) Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Varför heter det G-sträng? Eller ska det uttalas jee-sträng med j? För att det går genom nånting... Filosofiskt spörsmål :musik
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Jag och K9 när vi var ute och cyklade ett par dagar sedan.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Vilken storlek på G strängen har ni? 57
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 ...jag föredrar kompressor i mjukform.... Funkar dåligt i bilar har jag hört... Mjukvaru-turbo... den simulerar tät-packad luft. jaha, du är bilkunnig också 😆 vad kör du? En monark damcykel. Rätt najs med stylign och tuning dock. 😄😆 men seriöst? 😆
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Varför heter det G-sträng? Eller ska det uttalas jee-sträng med j? För att det går genom nånting... Filosofiskt spörsmål :musik För att man stämmer den i tonen G!! 😆😆😄 Hmm... "du har ett surt G i brallan"
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 ...jag föredrar kompressor i mjukform.... Funkar dåligt i bilar har jag hört... Mjukvaru-turbo... den simulerar tät-packad luft. jaha, du är bilkunnig också 😆 vad kör du? En monark damcykel. Rätt najs med stylign och tuning dock. 😄😆 men seriöst? 😆 Jepp, rätt seriöst bygge... skall testa den på strippen nån dag framöver. Se vad jag får för tider på 402 meter. Gissar på låga halvtimmen...
musik (oregistrerad) Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 (redigerat) Men egentligen går den inte igenom utan mellan.... JE-strängen Redigerat 17 juli 2005 av musik
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Jag och K9 när vi var ute och cyklade ett par dagar sedan. Faan! Du låvade ju!!! (jag gör en så djävla dum min på just den billden) Jaja, men jag fick bort de röda ögonen ivf...
musik (oregistrerad) Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Skrev ett supportmail till E-mu och de skrev att det skulle komma ett automatiskt svar inom minut som talade om hur lång tid de behöver på sig för att svara. Nu har det gått två timmar och inget händer. Kanske mina fyra frågor om E-mu 1616 är alltför svåra. Brukar vara så... Vad göra? 😮 :musik
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 hahah, hel härlig photoshop precision... 😮 "Du jag har löst det där med röda ögon nu..."
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Skrev ett supportmail till E-mu och de skrev att det skulle komma ett automatiskt svar inom minut som talade om hur lång tid de behöver på sig för att svara. Nu har det gått två timmar och inget händer. Kanske mina fyra frågor om E-mu 1616 är alltför svåra. Brukar vara så... Vad göra? 😮 :musik Jojo, men de skickar det med brevduva inom några minuter då de fått ditt mail.
musik (oregistrerad) Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Hej! Trodde det berodde på att amerikaner inte jobbar på söndagar utan bara går i kyrkan.
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Hej! Trodde det berodde på att amerikaner inte jobbar på söndagar utan bara går i kyrkan. Jorå, det gör dem... men inte brevduvor, de är hedningar.
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Flaskpost är rätt så häftigt.... Jo, men jag har haft vissa leveransproblem i älven, speciellt när jag skall skicka från Umeå och uppåt.
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Flaskpost är rätt så häftigt.... Jo, men jag har haft vissa leveransproblem i älven, speciellt när jag skall skicka från Umeå och uppåt. Aha nu fattar jag varför det tar sån tid... 😳 Älven rinner neråt HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...... 😮 Hmm... de var som faaan..
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Jag har listatt ut att tvättbjörnarna bor i mellansverge! Många jobbar dock som au pair i Lappland. Hur tror du annars renarna blir rena?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 ...jag föredrar kompressor i mjukform.... Funkar dåligt i bilar har jag hört... Mjukvaru-turbo... den simulerar tät-packad luft. jaha, du är bilkunnig också 🙂 vad kör du? En monark damcykel. Rätt najs med stylign och tuning dock. 😮😳 men seriöst? 🙂 Jepp, rätt seriöst bygge... skall testa den på strippen nån dag framöver. Se vad jag får för tider på 402 meter. Gissar på låga halvtimmen... åh fan. cool. själv kör jag 9.8 med min häst.
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 ...jag föredrar kompressor i mjukform.... Funkar dåligt i bilar har jag hört... Mjukvaru-turbo... den simulerar tät-packad luft. jaha, du är bilkunnig också 🙂 vad kör du? En monark damcykel. Rätt najs med stylign och tuning dock. 😮😳 men seriöst? 🙂 Jepp, rätt seriöst bygge... skall testa den på strippen nån dag framöver. Se vad jag får för tider på 402 meter. Gissar på låga halvtimmen... åh fan. cool. själv kör jag 9.8 med min häst. Najs... feta chaps, lågprofil hovar? Lättmetall-tömmar?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Jag har listatt ut att tvättbjörnarna bor i mellansverge! Många jobbar dock som au pair i Lappland. Hur tror du annars renarna blir rena? det blir dom väl inte?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 ...jag föredrar kompressor i mjukform.... Funkar dåligt i bilar har jag hört... Mjukvaru-turbo... den simulerar tät-packad luft. jaha, du är bilkunnig också 🙂 vad kör du? En monark damcykel. Rätt najs med stylign och tuning dock. 😮😳 men seriöst? 🙂 Jepp, rätt seriöst bygge... skall testa den på strippen nån dag framöver. Se vad jag får för tider på 402 meter. Gissar på låga halvtimmen... åh fan. cool. själv kör jag 9.8 med min häst. Najs... feta chaps, lågprofil hovar? Lättmetall-tömmar? jag har ett greddy system rakt igenom. och vissa hks prylar sköter elektroniken. har bland annat en boostcontroller från dom. den sitter fast tejpad framför ögonen på hästen. det är lättast att komma åt den där.
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 ...jag föredrar kompressor i mjukform.... Funkar dåligt i bilar har jag hört... Mjukvaru-turbo... den simulerar tät-packad luft. jaha, du är bilkunnig också 🙂 vad kör du? En monark damcykel. Rätt najs med stylign och tuning dock. 😮😳 men seriöst? 🙂 Jepp, rätt seriöst bygge... skall testa den på strippen nån dag framöver. Se vad jag får för tider på 402 meter. Gissar på låga halvtimmen... åh fan. cool. själv kör jag 9.8 med min häst. Najs... feta chaps, lågprofil hovar? Lättmetall-tömmar? jag har ett greddy system rakt igenom. och vissa hks prylar sköter elektroniken. har bland annat en boostcontroller från dom. den sitter fast tejpad framför ögonen på hästen. det är lättast att komma åt den där. Men hur många Bar törs man ladda i en original häst?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 😳 Alla rådjur och älgar som går norrut blir ju "renade" av tvättbjarnarna på vägen dit. 🙂 Det är därför jag heter k9 😮 jaha ja
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 ...jag föredrar kompressor i mjukform.... Funkar dåligt i bilar har jag hört... Mjukvaru-turbo... den simulerar tät-packad luft. jaha, du är bilkunnig också 🙂 vad kör du? En monark damcykel. Rätt najs med stylign och tuning dock. 😮😳 men seriöst? 🙂 Jepp, rätt seriöst bygge... skall testa den på strippen nån dag framöver. Se vad jag får för tider på 402 meter. Gissar på låga halvtimmen... åh fan. cool. själv kör jag 9.8 med min häst. Najs... feta chaps, lågprofil hovar? Lättmetall-tömmar? jag har ett greddy system rakt igenom. och vissa hks prylar sköter elektroniken. har bland annat en boostcontroller från dom. den sitter fast tejpad framför ögonen på hästen. det är lättast att komma åt den där. Men hur många Bar törs man ladda i en original häst? jag vet inte hur många "man" törs ladda. men jag kör 1,7 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Jag har feta sulor på min.... häst?
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 ...jag föredrar kompressor i mjukform.... Funkar dåligt i bilar har jag hört... Mjukvaru-turbo... den simulerar tät-packad luft. jaha, du är bilkunnig också 🙂 vad kör du? En monark damcykel. Rätt najs med stylign och tuning dock. 😮😳 men seriöst? 🙂 Jepp, rätt seriöst bygge... skall testa den på strippen nån dag framöver. Se vad jag får för tider på 402 meter. Gissar på låga halvtimmen... åh fan. cool. själv kör jag 9.8 med min häst. Najs... feta chaps, lågprofil hovar? Lättmetall-tömmar? jag har ett greddy system rakt igenom. och vissa hks prylar sköter elektroniken. har bland annat en boostcontroller från dom. den sitter fast tejpad framför ögonen på hästen. det är lättast att komma åt den där. Men hur många Bar törs man ladda i en original häst? jag vet inte hur många "man" törs ladda. men jag kör 1,7 🙂 Mmm... du kommer få buk-ras vilken dag som helst. Själv skulle jag nog inte gå över 0.8
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 (redigerat) 😳 Alla rådjur och älgar som går norrut blir ju "renade" av tvättbjarnarna på vägen dit. 🙂 Det är därför jag heter k9 😮 jaha ja Ja det var ju det jag sade!!! Jag formulerade mig bara lite annurlunda!! 🙂 Helt andra ord med helt annan betydelse? 🙂 Redigerat 17 juli 2005 av Pico
Recommended Posts