Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1


Pluffo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Per_a_55

    1654

  • Pazo

    1476

  • ViktorDenStore

    1333

  • Pico

    665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Flytta till England. Där kommer det aldrig att vara ute med byråkrati. 😄

Annars tycker jag det låter som du snarare behöver en helomvändning och nytändning i ditt liv...

Ja..du har kanske rätt...hur ska det gå till, då? Avsluta pågående låt och börja på en helt ny koposition, kanske?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du ska inte lägga skulden på dig själv.

Det är dem som går miste om dig, inte tvärtom.

Deras förlust.

Ja man kan i alla fall försöka inbilla sig det. "Tag ifrån en människa hans livslögn och du tar ifrån honom hans liv" eller vad det var Ibsen skrev

Men tack i alla fall, det var snällt skrivet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom jag samlar på sneakers så brukar dom lägga undan dom mest limiterade.

Dyr hobby. Men det rekommenderas.

Nu gäller det bara att hitta en flicka som är lika intresserad av det som jag är.

Borde inte vara omöjligt. Åtminstone en flicka som gärna samlar på skor i någon form som festskor, högklackat, kängor, om det duger, eller jeans, helt enkelt. Då borde hon kunna förstå dig, åtminstone.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du ska inte lägga skulden på dig själv.

Det är dem som går miste om dig, inte tvärtom.

Deras förlust.

Ja man kan i alla fall försöka inbilla sig det. "Tag ifrån en människa hans livslögn och du tar ifrån honom hans liv" eller vad det var Ibsen skrev

Men tack i alla fall, det var snällt skrivet.

Förresten var det inte Ibsen, väl....var det inte Stagnelius? Äsch nu minns jag inte längre...

Link to comment
Dela på andra sajter

En felstavning ger detta resultat:

mcguyver.JPG

Detta måste med nödvändighet vara ett bättre resultat. Jag har visserligen inte sett den där Maquireserien eller vad den heter men jag fällkniven har ju en intressant om än överarbetad design.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du ska inte lägga skulden på dig själv.

Det är dem som går miste om dig, inte tvärtom.

Deras förlust.

Ja man kan i alla fall försöka inbilla sig det. "Tag ifrån en människa hans livslögn och du tar ifrån honom hans liv" eller vad det var Ibsen skrev

Men tack i alla fall, det var snällt skrivet.

Mmm....du pratar om Vildanden.

Skillnaden är att det här inte behöver vara någon livslögn. Typ.

Nämen, jag ska bespara dig fler klyshor. Kämpa på bara! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Vafan!!

2 517 har kollat in tråden, men det är bara 544!!

Väldigt omoget... 🙂

Nää, alltså.. 2517 är det ju för att folk sitter och uppdaterar för att se vad som skrivits. Man kan ju inte skriva hela tiden 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

tramstråd.

///minus

Både trams och allvar...men det är klart, en tråd med ovanstående rubrik är kanske inte den rätta tråden att läsa igenom för att få användbar information om saker och ting. Du får väl lära dig att sålla i informationsflödet (det är svårt jag vet, jag har alltid svårt att hitta saker -- men bla bla bla bla bla bla bla bla

b

l

a

b

l

a

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmm....du pratar om Vildanden.

Skillnaden är att det här inte behöver vara någon livslögn. Typ.

Nämen, jag ska bespara dig fler klyshor. Kämpa på bara! 😉

Aha...just det! Det var ju Vildanden. Se där! Mitt hjärna är bara liiiite åderförkalkat, alltså (kanske lite väl tidigt men tidigt skall syndaren somna eller vad nattvaktaren skulle kunna ha skrivit). 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...