Pazo Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Skjuter med softairgun. Snackar med brud. skriver här. trummor på skrivbordet. hoppar å skuttar lite också...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 MarcusR, hur var det i Lysekil? Skall dit på tisdag. Det var jätte skönt. Vart ska du? Trellebystrand. Nu har jag varit social med en RLP IRL seriöst? det var ju där jag var 😄 stuga, tält eller husvagn/husbil? badplatsen där är värdelös!!! Jag åkte också på en tisdag ju! 🙂 vi är soulmates fast en vecka förskjutet
Per_a_55 Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 MarcusR, hur var det i Lysekil? Skall dit på tisdag. Det var jätte skönt. Vart ska du? Trellebystrand. Nu har jag varit social med en RLP IRL seriöst? det var ju där jag var 😄 stuga, tält eller husvagn/husbil? badplatsen där är värdelös!!! Jag åkte också på en tisdag ju! 🙂 vi är soulmates fast en vecka förskjutet Najs!!! Har en kompis som har bästa platsen där. Skall tälta i deras "trädgård". Sedan blir det väl lite båtturer med strandhugg och rätt mycket party med Peter.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 MarcusR, hur var det i Lysekil? Skall dit på tisdag. Det var jätte skönt. Vart ska du? Trellebystrand. Nu har jag varit social med en RLP IRL seriöst? det var ju där jag var 😄 stuga, tält eller husvagn/husbil? badplatsen där är värdelös!!! Jag åkte också på en tisdag ju! 🙂 vi är soulmates fast en vecka förskjutet Najs!!! Har en kompis som har bästa platsen där. Skall tälta i deras "trädgård". Sedan blir det väl lite båtturer med strandhugg och rätt mycket party med Peter. Fett 🙂
Per_a_55 Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 MarcusR, hur var det i Lysekil? Skall dit på tisdag. Det var jätte skönt. Vart ska du? Trellebystrand. Nu har jag varit social med en RLP IRL seriöst? det var ju där jag var 😄 stuga, tält eller husvagn/husbil? badplatsen där är värdelös!!! Jag åkte också på en tisdag ju! 🙂 vi är soulmates fast en vecka förskjutet Najs!!! Har en kompis som har bästa platsen där. Skall tälta i deras "trädgård". Sedan blir det väl lite båtturer med strandhugg och rätt mycket party med Peter. Fett 🙂 Yepp!
Pico Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Hmm... kanske man skulle ta sig ett dopp i Abborrtjärn imorgon...
Per_a_55 Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Hmm... kanske man skulle ta sig ett dopp i Abborrtjärn imorgon... Varmt?
Per_a_55 Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Räknar med att komma hem på lördag igen om inget oförutsett inträffar
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Hmm... kanske man skulle ta sig ett dopp i Abborrtjärn imorgon... ´jag läste fel först, din mening vart rätt konstig då
Per_a_55 Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Hmm... kanske man skulle ta sig ett dopp i Abborrtjärn imorgon... ´jag läste fel först, din mening vart rätt konstig då Konstig? Det ÄR ju OT!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Räknar med att komma hem på lördag igen om inget oförutsett inträffar men det gör det ju alltid 😄
Pico Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Helvete va mycke folk de va på byn... Åsele Marknad väl? En polare som surrade om att han skulle supa skallen av sig där... om jag nu inte missförstod honom.
Per_a_55 Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Men om det är marknad kanske man kan hitta en begagnad "sak"
Per_a_55 Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Helvete va mycke folk de va på byn... Åsele Marknad väl? En polare som surrade om att han skulle supa skallen av sig där... om jag nu inte missförstod honom. Japp. Jag var å lyssna på Sweet igår. Fan va lite folk det var där. Snudd på pinsamt men Sweet var bra. Ikväll ska jag lyssna på Saxon. 😄 Spelar dom Saxonfon?
Per_a_55 Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Nä, nu skall vi IRLa igen min RLP och jag, by så länge
Pico Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 http://www.aselemarknad.nu Hehe, första bilden man möts av... kolla ansiktsuttrycken. Inge glada miner där inte!
Pico Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Hmm... kanske man skulle ta sig ett dopp i Abborrtjärn imorgon... Varmt? Hmm.. regnigt idag... what the..
musik (oregistrerad) Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Assååååå!!!!! The Sweet??? På riktigt alltså. Skulle vart där, hade vart kul!! Desolation Boulevard är en höjdare till rund plastbit. 😄 :musik
Pazo Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 va händer!?!?...ska man kanske dra å spela lite eller?...nja!
Pico Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Ominstallation av OS på G, men fan det är så tråkigt... så jag drar ut på det.
musik (oregistrerad) Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 80-talet - djupaste svackan i musikhistorien?
Recommended Posts