musik (oregistrerad) Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Det fina vädret kommer tebax söndag eftermiddag. Nu beror det ju på var man bor såklart, men ingen av dem som snackar så bor ju i Lappland t.ex.........
musik (oregistrerad) Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Grahn: farit? Är du från Norrland du? Pitepaltens och myggens hemvist. :musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Grahn: farit? Är du från Norrland du? Pitepaltens och myggens hemvist. :musik hatar mygg 😳 det avr dock inga alls i Lysekil, skitnöjd 😛
musik (oregistrerad) Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 MarcusRambo: Lysekil! Då var vädret strålande!! Grahn: Sunne! Trevligt!! Lappland...ujujuj. Det skulle inte jag klara med mina luftrör. Tycker Gbg är för kallt. Blir en resa till vintern, ju längre tid ju bättre. 😳 :musik
musik (oregistrerad) Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Go natt! Nej, nu e de Zöövadax! Måste få min skönhetssömn för att hålla jämna steg. 😳 pömsig//:musik
musik (oregistrerad) Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Äsch fan! Får vänta till måndag...denna sommar denna sommar...
Per_a_55 Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 MarcusR, hur var det i Lysekil? Skall dit på tisdag.
Pazo Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Pazo sluta smyg läsa! Bidrag med ett inlägg! Jag läser faktiskt gårdagens grejer! Fick ju hem resten av mitt trummsett igår så dator blev de inte mkt! Men nu har jag läst igenom allt! Väldigt On topic håller jag med om ibland! Men de gör inge så länge tråden blir längre 😏😄 Puss å smek!
Per_a_55 Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 K9 - spagetti och köttfärsröra Grahn - hej igen Pazo - bank bank
Pazo Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 (redigerat) Bank bank? Jag har inga cash 😏 hej pico! Redigerat 16 juli 2005 av Pazo
Pico Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Bank bank? Jag har inga cash 😏 hej pico! Smörgåsrån, rån!
Per_a_55 Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Pazo, inte sådan bank, trumbank: diggedi diggedi diggedi dach (fint ljud i cymbalen?)
musik (oregistrerad) Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Hej! Jag måste va en rolig fan.... När jag skriver i On-Topic-trådarna blir jag beskylld för att vara Off Topic och när jag skriver i denna Off Topic-tråd är jag mest On Topic. Det är ungefär som mina rysare. Dem skrattar folk åt så tårarna rinner.... Kanske skulle skriva en komedi? 😏 :musik
Pazo Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Pazo sluta smyg läsa! Bidrag med ett inlägg! Jag läser faktiskt gårdagens grejer! Fick ju hem resten av mitt trummsett igår så dator blev de inte mkt! Men nu har jag läst igenom allt! Väldigt On topic håller jag med om ibland! Men de gör inge så länge tråden blir längre 😄:D Puss å smek! Jag vill ha hem mitt!!!! 🙁 alla mina cymbaler å ståll har varit inlåsta i replokalen i en annan stad sen februari! Fast jag har ju använt dem därbrota då!...Men nu hela sommaren har jag inte varit där mkt, å spellusten har bara blivit större å större men inga trummor att spela på 🙁 Men i förrgårkväll drog jag dit å hämtade grejerna! 😄:D (fick tag på en nyckel då)
Pico Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Hej! Jag måste va en rolig fan.... När jag skriver i On-Topic-trådarna blir jag beskylld för att vara Off Topic och när jag skriver i denna Off Topic-tråd är jag mest On Topic. Det är ungefär som mina rysare. Dem skrattar folk åt så tårarna rinner.... Kanske skulle skriva en komedi? 😄 :musik 😄
Pazo Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Pazo, inte sådan bank, trumbank: diggedi diggedi diggedi dach (fint ljud i cymbalen?) Ja! Men du missade HHaten--> Ptisss ptiss ptiss
Per_a_55 Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Pazo, inte sådan bank, trumbank: diggedi diggedi diggedi dach (fint ljud i cymbalen?) Ja! Men du missade HHaten--> Ptisss ptiss ptiss Nytrimmad?
Pazo Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Pazo, inte sådan bank, trumbank: diggedi diggedi diggedi dach (fint ljud i cymbalen?) Ja! Men du missade HHaten--> Ptisss ptiss ptiss Nytrimmad? Nytrimmad å nyanvänd å nyspräckt 😄
Recommended Posts