Pico Postat 14 juli 2005 Postat 14 juli 2005 Törs man fråga vad det är för paket? Jorå, men berättar jag så måste jag dräpa dig sen. (Lite dataprylar)
Pico Postat 14 juli 2005 Postat 14 juli 2005 Asch... de svarar inte ens... får väl köra bruteforce, förr eller senare tröttnar de på att höra ringsignalen.
Pico Postat 14 juli 2005 Postat 14 juli 2005 Det beror på hur högt och länge de skrattar åt att du ÖVERHUVUDTAGET försöker komma fram.......... De kanske har den där grodjäveln som ringsignal... fast, då borde de svara på en gång tycker jag.
Pico Postat 14 juli 2005 Postat 14 juli 2005 HATA GRODAN!!! 🙂 Jepp! 😄 "Ding ding ding ding ding ding ding!" "Ding ding ding ding ding ding ding!" "Ding ding ding ding ding ding ding!"
Pico Postat 14 juli 2005 Postat 14 juli 2005 Jag har inga å trilla i plurret med 😄 "Fiiiskarna simmar i vaaaattnet!"
Pico Postat 14 juli 2005 Postat 14 juli 2005 Men fiskarna är bara fina tillagade på en tallrik 😄 Bjud med en av dem hem.. Hört att de har goda relationer med STIM också 🙂 så ni kan ju diskutera innan du äter upp den!
Pazo Postat 14 juli 2005 Postat 14 juli 2005 Ohja ohja! Om jag tar så många tuggor, hur många prcent får du/jag då? 😄
Pico Postat 14 juli 2005 Postat 14 juli 2005 Vart bor du? Umeå 16.3 mil från mig. Det var på vippen att jag åkte dit i dag men ångrade mig. Vafan ska jag dit å göra? 🙂 ...jo, springa på Estrad. 😎 Jao, diggar det stället. Var Musikantofil innan, men Estrad känns stabilt. Frii's musik är också ett rätt skönt ställe, men de som jobbar där känns ungefär lika virriga som upplägget på butiken. Sett studion de har längst in på Estrad? Grrr, en klasskamrat sitter där o leker (eller mja, jobbar kanske 😄 ).
Pico Postat 14 juli 2005 Postat 14 juli 2005 Näe har bah vart dit en gång. Raka vägen till alla gitarrer (på Estrad alltså..). Jag vet inte men jag har då inte riktigt gillat musikanten. Dryg personal där...tycker jag iallafall. Hugaligen. Ska nog fanimej åka till Estrad snart och pejla läget. Man undrar om dom någonsin städat/dammtorkat/skurat på Friis? 🙂 Innanför gitarrerna är det typ ett rum med cymbaler, där i knutarna ligger studion. 😄 När man liks fått tag i någon så har bemötandet varit bra på Musikanten, men har ibland fått en sån känsla av att de varit för stora för att bry sig om den "lilla" kunden. Dammtorkat på Friis? Mja, möjligen när de flyttade in där, 1948 eller nåt sånt? 😎 Finns historier om folk som handlat tex en Gibson Les Paul för 1200 spänn där dock. Bara 10% av vad de ville ha. Men de drälde väl bort alla papper om affären, så de skickade aldrig ut några avbetalnings-räkningar.
Pico Postat 14 juli 2005 Postat 14 juli 2005 "A couple had been debating the purchase of a new auto for weeks. He wanted a new truck. She wanted a fast little sports-like car so she could zip through traffic around town. He would probably have settled on any beat up old truck, but everything she seemed to like was way out of their price range. "Look !" she said. “I want something that goes from 0 to 200 in 4 seconds or less. And my birthday is coming up. You could surprise me." For her birthday, he bought her a brand new bathroom scale. Services will be at Downing funeral home on Monday the 12th, due to the condition of the body, this will be a closed casket service. Please send your donations to the 'Think before you say things to your Wife foundation', Dallas, Texas. "
Linus Postat 14 juli 2005 Postat 14 juli 2005 På Estrad är personalen trevlig. På Musikanten är personalen lat, och det känns som om de inte vet så mycket om produkterna de säljer.
Pico Postat 14 juli 2005 Postat 14 juli 2005 På Estrad är personalen trevlig. Jepp, har inte varit dit så mycket ännu, men... fått mycket bra service där, så här långt.
Per_a_55 Postat 14 juli 2005 Postat 14 juli 2005 UJ, vad ni har legat i sedan i går kväll när jag lade mig.... Morrn förresten, har det vart nåt? (förutom kaffe alltså)
Per_a_55 Postat 14 juli 2005 Postat 14 juli 2005 Det var därför jag inte kunde starta om windows, datorn är nog avslagen?
Pico Postat 14 juli 2005 Postat 14 juli 2005 Nepp. Jag är ledig. 🙂 ...sitter och tänker. Bara det tar sin lilla stund.................... 😉😉 🙂
Recommended Posts