Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Per_a_55

1654

• Pazo

1476

• ViktorDenStore

1333

• Pico

665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Postat (redigerat)

nysida2.png

Man kan tro att ni är ute i solen!?

Ja, det låter nästan troligt... 😱

Sitta i solen, dricka kaffe och kanske Grahn kan baka lite muffins?

Redigerat av vectro
Postat
Man kan tro att ni är ute i solen!?

Ja, det låter nästan troligt... 😱

Själv är jag bränd, så jag tar det lite lugnt.

Förresten, välkommen tebax vectro! Läget? 🙂

Postat
Förresten, välkommen tebax vectro! Läget? 🙂

Det är finemang! Lugnt, varmt och ledigt... 🙂

Själv?

k9, vad är leisar? En kaka? 😱

Postat

Jaha, borde ha anat det när hans nick k9 refererar till canine (hundar)...

Fast canine är ett jobbigt ord. Det påminner mig mer om kaniner istället. Haha! *plockar fram en vattenskål, salladsblad och en morot* 😄

Postat
Kan du inte Engelska!!!

Frågor avslutas med frågetecken. Kan du inte det? 😄

"Goofy Model Worse"

Postat

Gäässspppp

Postat

Sova (eller?)

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

har varit borta ett tag. sorry. är dock tillbaka nu! :rolleyes: hej svejs alla! how yall doin?

Postat

äsch, det fanns inga roliga aktuella trådar. så ajg spammar lite istället :rolleyes:

Postat

kikade på the girl next door nyss. pheeeeeeeeeeet! om man får ha 2 fruar ska jag gifta mig med henne också :rolleyes: (förstahands frun är Hilary Duff, hon ska bli min en vacker dag.)

Postat
Tjenare!!

hur är läget granis?

Postat
Hej!

hur är läget kanin? är du på till puh sen?

Postat
Alla tjejer jag känner är flator...

seriöst? fan vad fett. jag känner inte en enda flata :rolleyes:

Postat
Granris? 😠

Jofan bah bra. Själv da? 😱

jo, det är fint granris. lite ont i handen bara. blev påhoppad av skinheads igår. dock är bara handen skadad. var tvungen att springa, det var en som var rätt stor :rolleyes:

Vad ahr du för dig?

Postat
Puh vad jobbigt det lät

hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi

hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi

h

ihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihih

i

h

ihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihih

i

h

i

h

i

h

i

hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi :rolleyes:

Postat
Jävlar i helvete nu blev det fart på tråden...

ja! allt tack vare mig! eller hur? jag vill fan bli krönt till forumets OT kung :rolleyes:

Postat
Granris?  😱

Jofan bah bra. Själv da?  🙂

jo, det är fint granris. lite ont i handen bara. blev påhoppad av skinheads igår. dock är bara handen skadad. var tvungen att springa, det var en som var rätt stor :rolleyes:

Vad ahr du för dig?

Fan oxå va läskit. Fick du stryk eller?

nja, jag hann springa innan. egentligen brukar jag inte ha problem med sådant. för jag är själv rätt stor. iaf lång. och relativt bred. men den där snubben var biffig alltså. min handskada är dock skum. han sparkade mot mig, men jag kan ju knappast ha haft handen så lågt. jag kan inte ha slagit han heller, för jag kan inte göra det med vänsterhanden. kan inte göra något alls med den typ 😛 minns ingenting, jag minns att hann sprang mot mig, sen minns jag inte, sen minns jag när jag sprang. 😠😄

Postat
en av mina bästa polare är flata så jag hänger en del med dem.

Men i dag gick jag på en promenad med en annan polares tik. Och tjerna kunde inte låta bli att tafsa och smekas med tiken........ grrrrrrrrrr...........

men! nu vart jag ju för fan skit........

.................sugen på att gå ut med min polares tik.

Postat
Borde det inte heta handbögar på en kille och handflator på tjejer föresten?

Jo självklart :rolleyes:😠

Postat
minett kan dyka upp son en flashback senare...

säkert? erfarenhet?

Postat
Granris?  😄

Vad ahr du för dig?

nja, jag hann springa innan. egentligen brukar jag inte ha problem med sådant. för jag är själv rätt stor. iaf lång. och relativt bred. men den där snubben var biffig alltså. min handskada är dock skum. han sparkade mot mig, men jag kan ju knappast ha haft handen så lågt. jag kan inte ha slagit han heller, för jag kan inte göra det med vänsterhanden. kan inte göra något alls med den typ 😛 minns ingenting, jag minns att hann sprang mot mig, sen minns jag inte, sen minns jag när jag sprang. 😠😛

Låter som en lyckad fest. 😆🙂😱

hahahaha 😄 njaaaaaaaa. f****n fick tag i min mobil också, sen kastade han den efter mig. den var inte så hel 😛 var och köpte en ny idag. Sony Ericsson J300i, den är söt 🙂

Postat
jag provade att låna en hund av min polare som var dockumenterad tjej magnet. Men det visada sig att hundfan var gay mangnet......

Altid när hon är ute med hunden så kommer tet fram någon eller några tjejer och skall klappa den. Men mar jag och huden var ute så kom det bara en massa killar och då känndes helagrejen litet fel. Det kommer en stor biffig snubbe och frågar: får jag klappa hunden? Vad svarar man på det? Vad händer om han inte får det? Varför vill han klappa den, mellenmål eller? Om han inte fårdet kanske han klappar mig!

hahahaha! :rolleyes: PHETT 😠

Postat
Granris?  🙂

Vad ahr du för dig?

nja, jag hann springa innan. egentligen brukar jag inte ha problem med sådant. för jag är själv rätt stor. iaf lång. och relativt bred. men den där snubben var biffig alltså. min handskada är dock skum. han sparkade mot mig, men jag kan ju knappast ha haft handen så lågt. jag kan inte ha slagit han heller, för jag kan inte göra det med vänsterhanden. kan inte göra något alls med den typ 🙂 minns ingenting, jag minns att hann sprang mot mig, sen minns jag inte, sen minns jag när jag sprang. 😠😆

Låter som en lyckad fest. 😄😛😱

hahahaha 😄 njaaaaaaaa. f****n fick tag i min mobil också, sen kastade han den efter mig. den var inte så hel 🙂 var och köpte en ny idag. Sony Ericsson J300i, den är söt 🙂

Hugaligen. Verkar gå vilt till där hos dig. Nokia är bra prylar.

Ja fy fan! Den som gick sönder var en 6310, SÅ JÄVLA BRA TELEFON! Absolut den bästa jag nånsin använvt. Dock var 3310 värdelös. Hade 5 olika sådana, alla gick sönder!!!!!! 😄😛😛

Postat
jag provade att låna en hund av min polare som var dockumenterad tjej magnet. Men det visada sig att hundfan var gay mangnet......

Altid när hon är ute med hunden så kommer tet fram någon eller några tjejer och skall klappa den. Men mar jag och huden var ute så kom det bara en massa killar och då känndes helagrejen litet fel. Det kommer en stor biffig snubbe och frågar: får jag klappa hunden? Vad svarar man på det? Vad händer om han inte får det? Varför vill han klappa den, mellenmål eller? Om han inte fårdet kanske han klappar mig!

Huhuhu...

...jag tror Marcus hade med sig sin hund...... :rolleyes:😠

😱😛😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.