MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 juli 2005 Postat 2 juli 2005 I've got hoes, in different area codes!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 juli 2005 Postat 2 juli 2005 So what you know bout a sweet MC, in the 313 You don't know shit, so when you see one flee You can be Run-D. You'll never be the MC I stop the alphabet at S and got it down to a T
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 juli 2005 Postat 2 juli 2005 Your ass forgot, so just in case you don't remember me i run your brain around the block to jog your fuckin memory
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 juli 2005 Postat 2 juli 2005 Skall ut på äventyr med Hilary idag!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 juli 2005 Postat 2 juli 2005 MEGA-FETING-GÄSP Har ni hört talas om sådana?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 juli 2005 Postat 2 juli 2005 (redigerat) Tja Redigerat 2 juli 2005 av MarcusRombo
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 juli 2005 Postat 2 juli 2005 Nepp, mina magiska powers tells me att den kommer nu!
D Vibe Postat 2 juli 2005 Postat 2 juli 2005 Fan då, skulle öppna en glasflaska med Pepsi Max, då det lossade en glasbit från kapsylkanten och for ner i drickan... Bara att hälla ut... Nu får jag fan iväg och handla cola bara för det..
Pazo Postat 2 juli 2005 Postat 2 juli 2005 (redigerat) Stålmanen eller strålmannen? Jag vet inte!!! 🙁🙁🙁🙂😄 EDIT: Bestäm själv föresten 🙂 Redigerat 2 juli 2005 av Pazo
Pazo Postat 2 juli 2005 Postat 2 juli 2005 Fan då, skulle öppna en glasflaska med Pepsi Max, då det lossade en glasbit från kapsylkanten och for ner i drickan... Bara att hälla ut... Nu får jag fan iväg och handla cola bara för det.. Alltid cola tack 🙂...Det var väldigt längesen jag såg glasflaskor...var köper man dem=
D Vibe Postat 2 juli 2005 Postat 2 juli 2005 Fan då, skulle öppna en glasflaska med Pepsi Max, då det lossade en glasbit från kapsylkanten och for ner i drickan... Bara att hälla ut... Nu får jag fan iväg och handla cola bara för det.. Alltid cola tack 😉...Det var väldigt längesen jag såg glasflaskor...var köper man dem= .. glömde skriva "Cola Light" dock, dricker bara light-drycker 😄 ... Tjae, de här köpte jag på en restaurang.. Köpte två som tur är, så en hann jag dricka upp iallafall 😎 ..
Pazo Postat 2 juli 2005 Postat 2 juli 2005 oooh, han kör den, nice nice 😄 . Gillar dock inte Light drycker...smakar konstigt å klibbar mer 😉
Recommended Posts