MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 Vad händer då? Jag viiiiil haaa snus 😳
stajo Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 Jag är ensam 😱 det kanske är det som är den röda tråden 😳
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 Isåfall måste jag göra mig av med den...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 Isåfall måste jag göra mig av med den... ...med tråden? Med ensamheten 😳
musik (oregistrerad) Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 (redigerat) Hej! Ska jag med söööva nu? Jag måste ju upp rätt sent imon! 😄 :musik Redigerat 1 juli 2005 av musik
musik (oregistrerad) Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 Hej! Va? Några TIMMAR till! Är du inte klok? Det är ju natt för längesen!! Måste ha min skönhetssömn. 😄 :musik
stajo Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 ska kanske sova jag med för jag skall ju vara uppe sent i morgon kväll... eller natt
musik (oregistrerad) Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 (redigerat) Hej! Jag har vaknat prick 13.05 två dagar i rad! Det blir ju extra lätt och gôtt att söööva, när man har så varmt ute och så varmt inne så man bara fryser lite grann eller inte alls... Jag sänker nämligen min kroppstemperatur till 34.5 från 37 grader nattetid. Men det har jag redan berättat väl? Därför är tältsovande en omöjlighet. Synd att inte det stod med i den "Death Calculator" som Pico presenterade i tråden om Stjärntecken. Kan man sänka sin kroppstemperatur nattetid så lever man ju längre sägs det. Jag måste nog plussa på till de 20 år knappt, som jag fick i den där kalkylatorn. 😄 :musik Redigerat 1 juli 2005 av musik
stajo Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 Hej! Jag har vaknat prick 13.05 två dagar i rad! Det blir ju extra lätt och gôtt att söööva, när man har så varmt ute och så varmt inne så man bara fryser lite grann eller inte alls... Jag sänker nämligen min kroppstemperatur till 34.5 från 37 grader nattetid. Men det har jag redan berättat väl? Därför är tältsovande en omöjlighet. Synd att inte det stod med i den "Death Calculator" som paco presenterade i tråden om Stjärntecken. Kan man sänka sin kroppstemperatur nattetid så lever man ju längre sägs det. Jag måste nog plussa på till de 20 år knappt, som jag fick i den där kalkylatorn. 😆 :musik låter obehagligt att någon tagit tempen på dig när du sovit.... 😄
musik (oregistrerad) Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 Hej! Närå...det händer en del när jag sover... 😆 Bara det är rätt kön så. Har kollat själv nyligen också faktiskt! Men då var det ingen kvicksilvergrej i arslet, utan en av de där lapparna du applicerar på pannan. Funkar utmärkt. 😄 smågodis/:musik
stajo Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 Hej! Närå...det händer en del när jag sover... 😆 Bara det är rätt kön så. Har kollat själv nyligen också faktiskt! Men då var det ingen kvicksilvergrej i arslet, utan en av de där lapparna du applicerar på pannan. Funkar utmärkt. 😄 smågodis/:musik du menar... rätta kön eller? blivit en del biljard 😆
musik (oregistrerad) Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 9-boll, 8-boll, 15-boll, snooker, biljard rotation, biljard straight...
musik (oregistrerad) Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 Hej! Det verkar vara i just DENNA tråden man säger God natt! God natt! 😄 :musik
dede Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 Detta måste vara det mesigaste jag läst.................. .............. 😄 Godnatt på er!!!!!!!!!!!!!!!!!
stajo Postat 2 juli 2005 Postat 2 juli 2005 Tja! Nu är kaffet klart, sväng förbi innom 45min så bjuder jag på fruckost! (Kan någon köpa med sig litet dasspapper, så slantar jag när ni är här) visst, ska bara torka gruset ur ögonen. ... vafan det är ju grus!? vad har jag gjort? 🙂
stajo Postat 2 juli 2005 Postat 2 juli 2005 Tja! Nu är kaffet klart, sväng förbi innom 45min så bjuder jag på fruckost! (Kan någon köpa med sig litet dasspapper, så slantar jag när ni är här) visst, ska bara torka gruset ur ögonen. ... vafan det är ju grus!? vad har jag gjort? 🙂 Bara lugn. Ta bara ett litet sandetag...eller nej jag menar andetag så går det över. 🙂 precis, pust... det var bara en dröm, det var bara en dröm .. fast något konstigt är det, två stora klot liksom eller korn, måste boort
stajo Postat 2 juli 2005 Postat 2 juli 2005 Har ni också lördag i dag??? hm måste väl vara att jag inte ätit frukost ännu tror jag 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 juli 2005 Postat 2 juli 2005 🙂😄🙂🙁 Är det omöjligt att köpa en FREDAG någon stans? Dom har 2 för 10 på ÖB just nu! Though, hatar ÖB. Fan. God morgon förresten! Eller. Jag är kär i Amy Diamond.. Eller.. Hm. Vänta nu..
Recommended Posts