Pico Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 blir det int jobbigt att gräva ned all snö med en skyffel 😄 Joo, man får ta ett tag i taget... Kan va svårt o veta vart man skall stoppa det...
Pico Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 Men, då tar det ju ett tag.......... Vad menar du, om man tar ett tag i taget så tar det ett tag? Nu får du ta en sak i taget och förklara lungt och sansat hur du menar.
Pico Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 Heh, kommer att tänka på min rara mor... matlagnings-tokig som hon är satte hon sig ner i TV-soffan för att avnjuta "Dagens Rätt". Snacka besviken hon blev. 😄
Pico Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 (redigerat) Nick / join / tot / idag / % av idag -k9- / 28-January 05 / 313 / 57 / 8.58% Pico / 29-April 05 / 133 / 40 / 6.02% Grahn / 12-December 03 / 1 269 / 30 / 4.52% Redigerat 1 juli 2005 av Pico
Pico Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 Har inget att inlägga Sill är populärt... Jo docktor'n, jag har så ont i sillen. Tror ni att jag måste lägas in? Hmm... låter som Magnus och Brasse? 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 Heh, kommer att tänka på min rara mor... matlagnings-tokig som hon är satte hon sig ner i TV-soffan för att avnjuta "Dagens Rätt". Snacka besviken hon blev. 😄 DU! Det där har jag fan gått på flera jävla gånger! 🙂😛🙂 Jävla hycklare... 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 Fan, jag vill posta mest !!! Jag tror jag måste börja skärpa mig.. Grahn är ju på väg om mig! 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 Skönt att det äntligen börjar bli lite fart här!! 😛🙂🙂
stajo Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 ska man haka på denna ikväll?!!! blir kanske lite mycket rödvin då 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 Jag har inte ätit idag 😄 Eller jo... Mackor.. Funderar på att ta en runda till McDonalds, och i samband med det köpa snus på Statoil. Nej... Vänta.. Jag har ingen bil att komma till McD med, och jag är inte 18. Hmmm.
stajo Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 Nej då. Haka på du. Kan bli roligt. Det finns mer vin här om du skulle behöva. 😉😄😎 ser ut att blivit whiskey istället... är det ok 😳😱
stajo Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 Jag har inte ätit idag 😱 Eller jo... Mackor.. Funderar på att ta en runda till McDonalds, och i samband med det köpa snus på Statoil. Nej... Vänta.. Jag har ingen bil att komma till McD med, och jag är inte 18. Hmmm. ooooooooj grabben du får mig verkligen att känna mig gammal 😳
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 Jag har inte ätit idag 😱 Eller jo... Mackor.. Funderar på att ta en runda till McDonalds, och i samband med det köpa snus på Statoil. Nej... Vänta.. Jag har ingen bil att komma till McD med, och jag är inte 18. Hmmm. ooooooooj grabben du får mig verkligen att känna mig gammal 😳 Haha, jag brukar handla snus i Nyfors, det är skitenkelt. Men alla, inklusive min ordinarie kurd-handlare har stängt nu. Brukar köpa.. hm... vet inte hur det stavas, av honom. Jävligt nice snubbe.
stajo Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 går utför med dagens ungdom... de orden trodde jag aldrig skulle komma från mig... 😳
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 Jag kan skjutsa dig. Har en ny bil.... 😳😱😉 Vad har du köpt för bil G?
dede Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 Jag tycker inte om långa trådar........När jag äntligen läst igenom alla inlägg och kommit till slutet har jag glömt vad det handlade om. 😳
stajo Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 Jag tycker inte om långa trådar........När jag äntligen läst igenom alla inlägg och kommit till slutet har jag glömt vad det handlade om. 😳 jo det är nog svårt att hitta någon röd tråd i det hela så att säga
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 Jag tycker inte om långa trådar........När jag äntligen läst igenom alla inlägg och kommit till slutet har jag glömt vad det handlade om. 😳 jo det är nog svårt att hitta någon röd tråd i det hela så att säga Den röda tråden är att det inte finns någon röd tråd 😱
dede Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 går utför med dagens ungdom... Oj, trodde inte det bandet fanns längre. Där ser man. e.g. Dagens Ungdom alltså.
stajo Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 Jag tycker inte om långa trådar........När jag äntligen läst igenom alla inlägg och kommit till slutet har jag glömt vad det handlade om. 😱 jo det är nog svårt att hitta någon röd tråd i det hela så att säga Den röda tråden är att det inte finns någon röd tråd 😉 får väl erkänna att du fann den röda tråden.... men då finns det ju en i alla fall 😳
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 Jag kan skjutsa dig. Har en ny bil.... 😱 😉 😎 Vad har du köpt för bil G? Honda. Rena rama formel1 bilen. 😄 Kombi. 😳 Go Grahn, GO!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 juli 2005 Postat 1 juli 2005 Jag tycker inte om långa trådar........När jag äntligen läst igenom alla inlägg och kommit till slutet har jag glömt vad det handlade om. 😱 jo det är nog svårt att hitta någon röd tråd i det hela så att säga Den röda tråden är att det inte finns någon röd tråd 😄 får väl erkänna att du fann den röda tråden.... men då finns det ju en i alla fall 😳 Nej, det finns det inte 😉 JAG LJJÖÖÖÖG!!!! MOAHAHAHA Jag är ond.. eller? Vem är ond? JAAAG ÄÄÄR OOOND! Nej.
Recommended Posts