Pico Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 Var är din ägare förresten? Tycker inte om lös-springande hundar... 😛
Björn Olsberg Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 Jösses, är denna tråd fortfarande vid liv? Någon som har sett mitt snus?
Pico Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 Jösses, är denna tråd fortfarande vid liv? Någon som har sett mitt snus? Letar själv efter mitt... De har gjort något med Ettan, är inte samma sak som det en gång var. 😛 Eller så är mina smaklökar nednötta, vart lämnar man inte för 10000-tuggars-service?
Pico Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 Jag har snus... Lös ettan. 😛 Seriöst, har smaken förändrats? Jag hävdar, och min bror håller med mig, att något har hänt... förutom den där nagel-dödar-hor-klister-biten de satt runt locket.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 Borde inte denna tråd närma sig värlldsrekord nu? Du, nu tar vi det jävligt lugnt här. Okej, du är ny här. Men du får ju fortfarande göra ordentlig research!!! Om du kollar på första sidan i denna tråd finns en länk till nåt gamer forum där dom har en tråd med ett visst antal inlägg, kolla där sen kan vi snacka världerekord om du vill. Vi kommer aldrig hinna till den siffran dom har om vi inte skyndar på fasiken! btw, tune in to http://www.btownsound.com/event_flyers/FE313.asp NOW!!!!
Pico Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 Jag har snus... Lös ettan. 🙂 Seriöst, har smaken förändrats? Jag hävdar, och min bror håller med mig, att något har hänt... förutom den där nagel-dödar-hor-klister-biten de satt runt locket. Har jag faktiskt inte tänkt på men nu när du säger det så kanske det stämmer att det har blivit lite förändringar när det gäller smak och kanske även styrka? Konsestensen upplever jag som lite annorlunda oxå på det viset att snuset känns som lite tunnare.... 😉 Kan iofs bero på att jag knådar dom tunnare. 🙂 Skulle faktiskt kunna göra dom lite större när jag knådar. Det är faktiskt rätt så trevligt att knåda..... 😄 General är inte att tänka på egentligen. Fast den har ju lite trevligare smak. Fast jag skiter iofs fullständigt jävulen i det. Ettan är fortfarande bäst hävdar jag faktiskt. Så det så. 😎 I'm with ya bro! 😄
Per_a_55 Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 Godkväll alla barn! Nu är pappa Per tillbaka efter en utflykt till skymningslandet. Har ägnat en stund till att läsa de sidor ni lyckats knåpa ihop under min bortovaro och måste säga att ni håller stilen. KULL!
Per_a_55 Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 Jag kan också vara feg! Nu går jag oh lägger mig god natt! KULL!!! Satan
VacUm Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 while (newhits==true) { newhits=false; for (i=0; i<hitarray.length; i++) { testflag=true; for (j=0; j<tested.length; j++) { if (hitarray==tested[j]) testflag=false; } if (testflag == true) { CheckPoint2(hitarray); tested.push(hitarray); for (k=0; k<temphitarray.length; k++) { flag2=true; for (l=0; l<hitarray.length; l++) { if (hitarray[l] == temphitarray[k]) flag2=false; } if (flag2==true) { hitarray.push(temphitarray[k]); newhits=true; } } } } }
D Vibe Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 En debatt om nedladdning av upphovsskyddad musik: http://www.kent.nu/forum_2003/topic.asp?TO...055&whichpage=1 Kolla in Aprilflickans envetna argument 🙂 /Daniel
musik (oregistrerad) Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 Hej! Vilka konstiga meddelanden, de där två sista... Ujuj 🙂 :musik
musik (oregistrerad) Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 Ja, eller innan DVibes postning då alltså... Om detta är forumets längsta tråd, så måste Grahn ha bidragit mest... ...eller kanske per a 55? 🙂 :musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 Ja, eller innan DVibes postning då alltså... Om detta är forumets längsta tråd, så måste Grahn ha bidragit mest... ...eller kanske per a 55? 🙂 :musik Ttsssssssssssssss, det är JAG!!! MOAHAHAHA
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 Jag ligger etta, grahn ligger under mig med mer än 100 inlägg! 🙂 :) 😄
Björn Olsberg Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 Kolla in Aprilflickans envetna argument 🙂 Ja, gisses. De som tjänar pengar lär nog troligtvis i första hand vara tillverkare av mp3-spelare och internetoperatörer idag. Förlåt, i 29 minuter till.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 GRATTIS MarcusRombo!! 🙂 :musik Synd bara att OT inläggen inte räknas, då skulle jag ha fler skrivna än dig 🙂
Björn Olsberg Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 (redigerat) MR, det var inte åt dig jag gäspade. EDIT: Var håller Hackeman till nuförtiden, han brukade vara inne här i OT-forumet så här dags innan. Redigerat 30 juni 2005 av Olsberg
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 MR, det var inte åt dig jag gäspade.EDIT: Var håller Hackeman till nuförtiden, han brukade vara inne här i OT-forumet så här dags innan. Haha 🙂 vad bra... 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 Hacke har väl börjat pyssla med musik eller något... Helt obegripligt hur man kan pyssla med sådant trams...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 Jag ligger etta, grahn ligger under mig med mer än 100 inlägg! 😄 :D 😄 Nej äre sant? 🙂🙂 Ja tyvärr. Jag måste börja skärpa mig 😛😄😄😆😄😛
Björn Olsberg Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 Nej, om man skulle ta och sutta lite på en kvällssnus och meditera lite över bittorrent. Musiken från SVT2 får mig helt stirrig. Här går inte att jobba.
Björn Olsberg Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 Hacke ja, han måste känna pressen på sig att komma med en ny näthit snart!
Recommended Posts