Ken Kängström Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Grattis! Nä, om man skulle gå och ta sig en kopp kaffe. Ush. Coca cola säger jag då 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Grattis! Nä, om man skulle gå och ta sig en kopp kaffe. Ush. Coca cola säger jag då 😲 Nejnej. Flädersaft i min berså. Nu är ni avundsjuka va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Grattis! Nä, om man skulle gå och ta sig en kopp kaffe. Ush. Coca cola säger jag då 😲 Nejnej. Flädersaft i min berså. Nu är ni avundsjuka va? Det som är så himmla gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 fläder.... usch! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 fläder.... usch! Håller med dig. Nae en Newcastle vore fint. Det och en lugn eftermiddag i solen.... MmMM .. . 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laslo Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Dagens eBay Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Procedomani Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 fläder.... usch! Håller med dig. Nae en Newcastle vore fint. Det och en lugn eftermiddag i solen.... MmMM .. . 😱 Ok då. Öppnar kylen & greppar en Harboe. Jag älskar mitt jobb! & snart kommer den där nubiska prinsessan på besök... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 IRL STOCKHOLM? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 25 april 2005 Trådstartare Dela Postat 25 april 2005 Nä, nu bangar jag till förmån för bingen. Edit: Weee...12 sidor! MES! Mes eller inte. Jag behöver min förbenade skönhetssömn. ...vem gör inte det...? Vadan denna skylt? Min blivande fru ligger o snarkar sött. Vore najs att ligga bredvid o sova... men hur kommer det sig att vi tycker de är gulliga när de snarkar, men vi blir sparkade ur sängen för samma sak? Är det jämlikhet?!? Let me spell it out for you: Farthinder: Fart (eng:) "fis/prutt"; hinder (eng.) "bakre/bak" ;jfr hind-most, hinder-end, hinder-part. Jaha...jag tyckte bara att det var fint med en vägskylt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 25 april 2005 Trådstartare Dela Postat 25 april 2005 Oj, sicken lång tråd! Jag är imponerad! Vilken tur att Pluffo inte får sitt PT att fungera, annars hade vi nog gått miste om den häringa tråden! 🙁🙂🙁😠 BUÄÄÄ! Dumma dumma PT!!!! Är det någon som vill köpa en M-box? Snälla säg ja. Jag kan byta den mot Logic Express och ett billigt audiointerface. Jättebra affär. Slå till nu. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 & snart kommer den där nubiska prinsessan på besök... Vem är den nubiska prinsessan? Berätta mer..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 & snart kommer den där nubiska prinsessan på besök... Vem är den nubiska prinsessan? Berätta mer..... Christer Lindarw Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 25 april 2005 Trådstartare Dela Postat 25 april 2005 Nu sjunger vi alla i kör: Vi vill köpa Pluffos dumma M-box. Kom igen nu. Fan, jeditricket fungerar inte i verkligheten verkar det som. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 25 april 2005 Trådstartare Dela Postat 25 april 2005 Fick precis nya Studio. Trevligt att forumets medlemmar börjar ploppa upp i den. Nu senaste Addic59 med sina mullrande gitarrer. Vi börjar bli som en stor familj...*snyft* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 & snart kommer den där nubiska prinsessan på besök... Vem är den nubiska prinsessan? Berätta mer..... Hon är ung & vacker & gillar rappare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 & snart kommer den där nubiska prinsessan på besök... Vem är den nubiska prinsessan? Berätta mer..... Christer Lindarw fan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Jag älskar verkligen Malmö. Jag har inte ångrat att jag flyttade hit en enda dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Jag har fått nytt jobb, börjar imorgon. Endast en dag i arbetslöshet 🙂😄😠🙁 Beklagar sorgen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 fläder.... usch! Håller med dig. Nae en Newcastle vore fint. Det och en lugn eftermiddag i solen.... MmMM .. . Ok då. Öppnar kylen & greppar en Harboe. Jag älskar mitt jobb! & snart kommer den där nubiska prinsessan på besök... Har ni öppnat uteserveringen ännu, Danny? Eller vänta... nä, det är nu i helgen va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Ahh. Där åker man taxi med (o)jämna mellanrum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Ska vi gissa eller? Då gissar jag på Östra Förstadsgatan i Malmö. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Har aldrig varit i Malmö.... "Haur du sitt Malmöououo haur du sitt vaaarlden!" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Ska vi gissa eller? Då gissar jag på Östra Förstadsgatan i Malmö. Golden Gate bron? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 25 april 2005 Trådstartare Dela Postat 25 april 2005 Malmö... hihi... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Malmö Castle Vafan!?! Har du varit och smygfotat min sommarstuga? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Klart dags för en kaffe till... ...och äta upp födelsedagstårtan med 2 ljus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Hacke, fick du någon bit av tårtan? *sträcker sig fram med en bit* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Redaktören käkar upp all tårta!?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts