musik (oregistrerad) Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Hej! Tycker det är jobbigt att följa svar med för många ljusblå rutor i! Vem har sagt vad? Är inte så bra på tvådimensionalitet. 🙂 :musik
wonderboy Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 *dump* *hump* ?rump?? *stump?* *klump* ?slump?? #pump# !gump! *lump* #sump# #Långstrump?#
Per_a_55 Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 (redigerat) *dump* *hump* ?rump?? *stump?* *klump* ?slump?? #pump# !gump! *lump* #sump# #Långstrump?# ?blå klump? edit: såg fel Redigerat 14 juni 2005 av Per_a_55
Per_a_55 Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 bump dump klumpedump skärmdump tcpdump fördump minnesdump slutdump gump jump lump yllelump linnelump klump guldklump jordklump oljeklump degklump betongklump färgklump cellklump slemklump kaolinklump lerklump bestrykningsklump segringsklump isklump rotklump fettklump köttklump gråtklump snöklump plump replump bläckplump slump traslump bomullslump papperslump sump kaffesump oljesump fisksump ålsump slamsump pumpsump torrsump båtsump stump vägstump tågstump plankstump benstump grenstump pennstump repstump cigarrstump spårstump snörstump svansstump ljusstump gatstump cigarettstump trästump 😕 ryggsäck
Per_a_55 Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 pungsäck! okej, förutom ryggsäck: magsäck dvs bladmage, nätmage, löpmage och vom
Linus Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 bäck Öxabäck öxabäck Rydebäck Sysslebäck Barsebäck jökelbäck forellbäck Kolbäck Malmbäck kvarnbäck alpbäck myrbäck glaciärbäck vårbäck Häradsbäck bergsbäck Risbäck skvaltbäck flottbäck Röbäck Mjöbäck däck dubbdäck promenaddäck korddäck huvuddäck brobanedäck bryggdäck tvillingdäck ballongdäck terrängdäck flygdäck gummidäck batteridäck torkpartidäck kajdäck bakdäck backdäck pikdäck plankdäck tankdäck trunkdäck radialdäck diagonaldäck dubbeldäck gördeldäck cykeldäck motorcykeldäck bildäck automobildäck lamelldäck soldäck ståldäck framdäck stormdäck mellandäck ovandäck kanondäck skarndäck sidodäck brodäck poopdäck pelardäck sommardäck spardäck pansardäck underdäck väderdäck banjerdäck trailerdäck akterdäck shelterdäck vinterdäck kvarterdäck ytterdäck överdäck traktordäck fördäck skyddsdäck fribordsdäck landningsdäck avspäckningsdäck mätningsdäck parkeringsdäck fartygsdäck lågtrycksdäck högtrycksdäck plattformsdäck skansdäck flygplansdäck navigationsdäck friktionsdäck skeppsdäck officersdäck underofficersdäck trossdäck bältdäck diagonalbältdäck stålbältdäck skrotdäck startdäck vulstdäck kassettdäck båtdäck plåtdäck massivdäck halvdäck reservdäck rallydäck trädäck snödäck gäck vintergäck häck spireahäck betonghäck lekhäck oxelhäck spolhäck granhäck syrenhäck rosenhäck törnhäck foderhäck ligusterhäck avenbokshäck buxbomshäck idegranshäck förgarnshäck hagtornshäck höhäck snöhäck käck äppelkäck klämkäck skäck läck bläck kopiebläck oljebläck hektografbläck märkbläck namnbläck kärnbläck glasbläck ritbläck skrivbläck fläck spermafläck virafläck såddfläck sandfläck blodfläck katodfläck rödfläck oljefläck slaggfläck färgfläck märgfläck gummifläck bläckfläck likfläck kalkfläck valkfläck barkfläck mögelfläck järnpartikelfläck navelfläck pilfläck mongolfläck solfläck skamfläck slemfläck limfläck skumfläck vattenfläck vinfläck brännfläck karbonfläck jonfläck alunfläck knappfläck tappfläck glimmerfläck leverfläck tjärfläck föroreningsfläck blekningsfläck betningsfläck besprutningsfläck delamineringsfläck planteringsfläck glödskalsfläck glödgskalsfläck glansfläck rekombinationsfläck vitmossfläck barnmatsfläck skönhetsfläck hartsfläck smutsfläck ljusfläck betfläck hetfläck fuktfläck saltfläck pigmentfläck sotfläck rostfläck fettfläck svettfläck flottfläck rötfläck skorvfläck vaxfläck snöfläck kläck släck smäck näck knäck extraknäck stenknäck vänsterknäck tändningsknäck Skarpnäck gepäck späck valfiskspäck valspäck sälspäck räck bräck avbräck trafikavbräck klädräck bagageräck fräck småfräck takräck skräck höjdskräck torgskräck sexualskräck cellskräck bacillskräck tandläkarskräck cancerskräck förskräck dödsskräck beröringsskräck tentamensskräck religionsskräck rysskräck kommunistskräck vattuskräck avskräck broräck spräck säkerhetsräck träck fågelträck sträck andsträck fågelsträck alfågelsträck dyvelsträck morkullsträck transträck sporrsträck flyttfågelssträck himmelssträck häftsträck säck mäldsäck sandsäck kaffesäck gulesäck jutesäck magsäck slaggsäck ryggsäck smärtingsäck lungsäck gummisäck bläcksäck ventilsäck kolsäck gulsäck mjölsäck slemsäck dammsäck romsäck tomsäck vattensäck kärnsäck embryosäck sopsäck kappsäck flerlagersäck filtersäck kurirsäck sporsäck hårsäck tårsäck potatissäck sjömanssäck getskinnssäck papperssäck matsäck luftsäck cementsäck sotsäck hjärtsäck sandballastsäck plastsäck postsäck nattsäck sovsäck torvsäck hösäck sjösäck täck betäck stryktäck otäck upptäck kysstäck avtäck väck uppväck återuppväck
Per_a_55 Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 bäck Öxabäck öxabäck Rydebäck Sysslebäck Barsebäck jökelbäck forellbäck Kolbäck Malmbäck kvarnbäck alpbäck myrbäck glaciärbäck vårbäck Häradsbäck bergsbäck Risbäck skvaltbäck flottbäck Röbäck Mjöbäck däck dubbdäck promenaddäck korddäck huvuddäck brobanedäck bryggdäck tvillingdäck ballongdäck terrängdäck flygdäck gummidäck batteridäck torkpartidäck kajdäck bakdäck backdäck pikdäck plankdäck tankdäck trunkdäck radialdäck diagonaldäck dubbeldäck gördeldäck cykeldäck motorcykeldäck bildäck automobildäck lamelldäck soldäck ståldäck framdäck stormdäck mellandäck ovandäck kanondäck skarndäck sidodäck brodäck poopdäck pelardäck sommardäck spardäck pansardäck underdäck väderdäck banjerdäck trailerdäck akterdäck shelterdäck vinterdäck kvarterdäck ytterdäck överdäck traktordäck fördäck skyddsdäck fribordsdäck landningsdäck avspäckningsdäck mätningsdäck parkeringsdäck fartygsdäck lågtrycksdäck högtrycksdäck plattformsdäck skansdäck flygplansdäck navigationsdäck friktionsdäck skeppsdäck officersdäck underofficersdäck trossdäck bältdäck diagonalbältdäck stålbältdäck skrotdäck startdäck vulstdäck kassettdäck båtdäck plåtdäck massivdäck halvdäck reservdäck rallydäck trädäck snödäck gäck vintergäck häck spireahäck betonghäck lekhäck oxelhäck spolhäck granhäck syrenhäck rosenhäck törnhäck foderhäck ligusterhäck avenbokshäck buxbomshäck idegranshäck förgarnshäck hagtornshäck höhäck snöhäck käck äppelkäck klämkäck skäck läck bläck kopiebläck oljebläck hektografbläck märkbläck namnbläck kärnbläck glasbläck ritbläck skrivbläck fläck spermafläck virafläck såddfläck sandfläck blodfläck katodfläck rödfläck oljefläck slaggfläck färgfläck märgfläck gummifläck bläckfläck likfläck kalkfläck valkfläck barkfläck mögelfläck järnpartikelfläck navelfläck pilfläck mongolfläck solfläck skamfläck slemfläck limfläck skumfläck vattenfläck vinfläck brännfläck karbonfläck jonfläck alunfläck knappfläck tappfläck glimmerfläck leverfläck tjärfläck föroreningsfläck blekningsfläck betningsfläck besprutningsfläck delamineringsfläck planteringsfläck glödskalsfläck glödgskalsfläck glansfläck rekombinationsfläck vitmossfläck barnmatsfläck skönhetsfläck hartsfläck smutsfläck ljusfläck betfläck hetfläck fuktfläck saltfläck pigmentfläck sotfläck rostfläck fettfläck svettfläck flottfläck rötfläck skorvfläck vaxfläck snöfläck kläck släck smäck näck knäck extraknäck stenknäck vänsterknäck tändningsknäck Skarpnäck gepäck späck valfiskspäck valspäck sälspäck räck bräck avbräck trafikavbräck klädräck bagageräck fräck småfräck takräck skräck höjdskräck torgskräck sexualskräck cellskräck bacillskräck tandläkarskräck cancerskräck förskräck dödsskräck beröringsskräck tentamensskräck religionsskräck rysskräck kommunistskräck vattuskräck avskräck broräck spräck säkerhetsräck träck fågelträck sträck andsträck fågelsträck alfågelsträck dyvelsträck morkullsträck transträck sporrsträck flyttfågelssträck himmelssträck häftsträck säck mäldsäck sandsäck kaffesäck gulesäck jutesäck magsäck slaggsäck ryggsäck smärtingsäck lungsäck gummisäck bläcksäck ventilsäck kolsäck gulsäck mjölsäck slemsäck dammsäck romsäck tomsäck vattensäck kärnsäck embryosäck sopsäck kappsäck flerlagersäck filtersäck kurirsäck sporsäck hårsäck tårsäck potatissäck sjömanssäck getskinnssäck papperssäck matsäck luftsäck cementsäck sotsäck hjärtsäck sandballastsäck plastsäck postsäck nattsäck sovsäck torvsäck hösäck sjösäck täck betäck stryktäck otäck upptäck kysstäck avtäck väck uppväck återuppväck Öxabäck och öxabäck, fuskigt att använda samma ord fast med både versal och gemen initial
Per_a_55 Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Ööööööhhhhhhhhh, fan, sitter på jobbet och väntar på att IT-sidan skall lyckas produktionssätta någon gång så jag kan testa innan 6.000 användare vaknar i morgon. Lååååååånnnnnnnng dag, började kvart i åtta i morse, det enda positiva nu är att dom larmar lokalen 23:30, så då får jag gå hem....
Linus Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Öxabäck och öxabäck, fuskigt att använda samma ord fast med både versal och gemen initial Skyll på Kjells rimlexikon!
Linus Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Ööööööhhhhhhhhh, fan, sitter på jobbet och väntar på att IT-sidan skall lyckas produktionssätta någon gång så jag kan testa innan 6.000 användare vaknar i morgon. Lååååååånnnnnnnng dag, började kvart i åtta i morse, det enda positiva nu är att dom larmar lokalen 23:30, så då får jag gå hem.... Lång dag! 😉 Vad jobbar du med?
Per_a_55 Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Ööööööhhhhhhhhh, fan, sitter på jobbet och väntar på att IT-sidan skall lyckas produktionssätta någon gång så jag kan testa innan 6.000 användare vaknar i morgon. Lååååååånnnnnnnng dag, började kvart i åtta i morse, det enda positiva nu är att dom larmar lokalen 23:30, så då får jag gå hem.... Lång dag! 😳 Vad jobbar du med? Somanalytiker och projektledare. Vi har ändrat lagringsstrukturen i vårt DW, och det måste fungera i morgon bitti, men nu börjar det fan bli tight....
captain nemo (oregistrerad) Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Dags att ringa Anticimex - den här tråden är lååång nu. Get back to work. //nemo
Per_a_55 Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Äh, jobbar ju för fullt! Har äntligen fått börja testa så nu blir det inte mer från mig ikväll.
peterthegreat Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 Hmm. Reggade mig förut, och när jag såg den här tråden blev jag instresserad. Men lycka till att läsa igenom 146 sidor(eller vad det är) bara för att skriva ett ynka inlägg. 😲
hackeman Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 Hmm. Reggade mig förut, och när jag såg den här tråden blev jag instresserad. Men lycka till att läsa igenom 146 sidor(eller vad det är) bara för att skriva ett ynka inlägg. 😉 Du har potential att slå forumrekord. Flest skriva inlägg med 0 st räknade. 😉 (inlägg i offtopic räknas alltså inte, så du har fortfarande noll-komma-nix)
Stolle Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 Bara jag som är uppe så här tidigt?! Nu får ni allt pallra er upp era sjusovare! 😉
wonderboy Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 Bara jag som är uppe så här tidigt?! Nu får ni allt pallra er upp era sjusovare! 😉 Bra Stolle, nu börjar Du ta Dig ton!
nkai Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 Bara jag som är uppe så här tidigt?! Nu får ni allt pallra er upp era sjusovare! 🙂 När du skrev detta så satt en annan redan sedan länge djupt försjunken i arbetspsykosen. Här sjusovs minsann inte! 😉
peterthegreat Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 Hej! Välkommen PetertheGreat! 😉 :musik Tackar. 🙂
peterthegreat Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 Hmm. Reggade mig förut, och när jag såg den här tråden blev jag instresserad. Men lycka till att läsa igenom 146 sidor(eller vad det är) bara för att skriva ett ynka inlägg. 🙂 Du har potential att slå forumrekord. Flest skriva inlägg med 0 st räknade. 😮 (inlägg i offtopic räknas alltså inte, så du har fortfarande noll-komma-nix) What. 😛 Jag trodde off-topic räknades. Inte konstigt så. 😉 Aja, rekord är rekord iallafall. 🙂
wonderboy Postat 15 juni 2005 Postat 15 juni 2005 Hej Peterthegreat! Har Du varit här förut? Fick Du då epitetet MVH-Peder av mig?
Recommended Posts