Linus Postat 12 juni 2005 Postat 12 juni 2005 Vafan man måste juh fika oxå... 😆 Ja, kommer du hit på en kopp kaffe? 😲 Jafan. 🙁 ...var det Lule du bodde/bor i förresten? Pite? Pite jepp! Skynda dig isåfall... Jag ska flytta härifrån nästa vecka 😛
Per_a_55 Postat 12 juni 2005 Postat 12 juni 2005 Vafan man måste juh fika oxå... 😆 Ja, kommer du hit på en kopp kaffe? 😲 Jafan. 🙁 ...var det Lule du bodde/bor i förresten? Pite? Pite jepp! Skynda dig isåfall... Jag ska flytta härifrån nästa vecka 😛 Vart ska du flytta då Vectro?
denton (oregistrerad) Postat 12 juni 2005 Postat 12 juni 2005 Nu är man helt slut 3 dagar med massor av musik och massor av öl. Fyy faaaan I`m to old for this shit
Per_a_55 Postat 12 juni 2005 Postat 12 juni 2005 Nu är man helt slut 3 dagar med massor av musik och massor av öl. Fyy faaaan I`m to old for this shit Skitsnack! Du nnjjjöööttttt i fulla drag 🙂
Linus Postat 12 juni 2005 Postat 12 juni 2005 Vafan man måste juh fika oxå... Ja, kommer du hit på en kopp kaffe? 😛 Jafan. 😄 ...var det Lule du bodde/bor i förresten? Pite? Pite jepp! Skynda dig isåfall... Jag ska flytta härifrån nästa vecka 😄 Vart ska du flytta då Vectro? Vart som helst utom Norrland 😉 ;) 😉
Elvlis (oregistrerad) Postat 12 juni 2005 Postat 12 juni 2005 Hej! Den som läser igenom hela denna tråd innan kl 23.30 idag får av mig 1550 kr!Beviset för att genomläsningen verkligen har skett ska bestå av att alla bokstäver uti texten i denna nu 144 sidor långa tråd ska föregås av ett b! bDbebt bäbr blbäbtbt babtbt bfbibxba bebtbt bsbkbrbibpbt bsbobm bhbäbmbtbabr bubt bablbl btbebxbt bfbrbåbn bsbibdbobrbnba bobcbh bsbäbtbtbebr bdbibt bb babubtbobmbabtbibsbkbt. bFbrbåbgbabn bäbr bobm bdbu bgbebr bmbibg 1550:- bfböbr bbbebsbvbäbrbebt? 😄 - bIbnbgba bpbrbobgbrbabm, bjbubh! bBbebsbtbrbabfbfbabs bebnblbibgbt blbabgbebn bobm bbbrbobtbt bobcbh bsbtbrbabfbf bå bdbebt bgbrböbvbsbtba! (bHbabr bjbabg bebnbs 1550? (bFbåbr btbibtbtba bebfbtbebr, bvbäbnbtba ... bObobobpbs - bnbebj !)
Linus Postat 12 juni 2005 Postat 12 juni 2005 Va?? Norrland som är såååå bra!!???? *host harkel host* Småland är bättre. 😄
Linus Postat 12 juni 2005 Postat 12 juni 2005 Hej! Den som läser igenom hela denna tråd innan kl 23.30 idag får av mig 1550 kr!Beviset för att genomläsningen verkligen har skett ska bestå av att alla bokstäver uti texten i denna nu 144 sidor långa tråd ska föregås av ett b! bDbebt bäbr blbäbtbt babtbt bfbibxba bebtbt bsbkbrbibpbt bsbobm bhbäbmbtbabr bubt bablbl btbebxbt bfbrbåbn bsbibdbobrbnba bobcbh bsbäbtbtbebr bdbibt bb babubtbobmbabtbibsbkbt. bFbrbåbgbabn bäbr bobm bdbu bgbebr bmbibg 1550:- bfböbr bbbebsbvbäbrbebt? 😲 - bIbnbgba bpbrbobgbrbabm, bjbubh! bBbebsbtbrbabfbfbabs bebnblbibgbt blbabgbebn bobm bbbrbobtbt bobcbh bsbtbrbabfbf bå bdbebt bgbrböbvbsbtba! (bHbabr bjbabg bebnbs 1550? (bFbåbr btbibtbtba bebfbtbebr, bvbäbnbtba ... bObobobpbs - bnbebj !) bObcbh bdbu bebrbkbäbnbnbebr babtbt bdbu bibnbtbe bhbabr bpbebnbgbabrbnba - bebn bkbvbabrbt bEbFbTbEbR btbibdbebn bhbabr bgbåbtbt bubt! bFbybybyby! 😆
Linus Postat 12 juni 2005 Postat 12 juni 2005 Har en färsk avatar! =) Hehe, skulle just kommentera din nya avatar i Hultsfredstråden
Ken Kängström Postat 12 juni 2005 Postat 12 juni 2005 Har en färsk avatar! =) Hehe, skulle just kommentera din nya avatar i Hultsfredstråden 😲 Då får du kommentera den här
Ken Kängström Postat 12 juni 2005 Postat 12 juni 2005 Har en färsk avatar! =) Hehe, skulle just kommentera din nya avatar i Hultsfredstråden 🙂 Då får du kommentera den här 😆 Hehe va ovant det känns... Nice avatar, Addic!! 😎 Backar och Tockar! Jag har sytt den helt själv 😲
Linus Postat 13 juni 2005 Postat 13 juni 2005 Jag har sytt den helt själv 😆 Det senaste jag sydde var en mjuk stötdämpande påse till min Firewire-HD 🙂
Linus Postat 13 juni 2005 Postat 13 juni 2005 Har ni tänkt på att nya Coldplay-skivan låter mycket Kent?
Linus Postat 13 juni 2005 Postat 13 juni 2005 Har ni tänkt på att nya Coldplay-skivan låter mycket Kent? Märkte ni hur bra jag är på att glida över mellan samtalsämnen?
Linus Postat 13 juni 2005 Postat 13 juni 2005 Hmmm, det kan vara nära till nästa sida ser det ut som? Måste räkna...
Linus Postat 13 juni 2005 Postat 13 juni 2005 Har ni tänkt på att nya Coldplay-skivan låter mycket Kent? 😆 Märkte ni hur bra jag är på att glida över mellan samtalsämnen? Eller så är det Kent som låter Coldplay?
Linus Postat 13 juni 2005 Postat 13 juni 2005 Har ni tänkt på att nya Coldplay-skivan låter mycket Kent? 😆 Märkte ni hur bra jag är på att glida över mellan samtalsämnen? Eller så är det Kent som låter Coldplay? Vad många gånger jag citerar mig själv!
Linus Postat 13 juni 2005 Postat 13 juni 2005 Har ni tänkt på att nya Coldplay-skivan låter mycket Kent? 😆 Märkte ni hur bra jag är på att glida över mellan samtalsämnen? Eller så är det Kent som låter Coldplay? Vad många gånger jag citerar mig själv! Har ni citerat er själva i så här långt led?
Linus Postat 13 juni 2005 Postat 13 juni 2005 Har ni tänkt på att nya Coldplay-skivan låter mycket Kent? 😆 Märkte ni hur bra jag är på att glida över mellan samtalsämnen? Eller så är det Kent som låter Coldplay? Vad många gånger jag citerar mig själv! Har ni citerat er själva i så här långt led? Äsch då! Tråkigt att vara här ensam... Jag ska lunka iväg!
Linus Postat 13 juni 2005 Postat 13 juni 2005 Jag har sytt den helt själv 😆 Det senaste jag sydde var en mjuk stötdämpande påse till min Firewire-HD 🙂 7
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 13 juni 2005 Postat 13 juni 2005 Har ni tänkt på att nya Coldplay-skivan låter mycket Kent? 😆 Märkte ni hur bra jag är på att glida över mellan samtalsämnen? Eller så är det Kent som låter Coldplay? Håller faktiskt inte med. Och om något så låter Kent Coldplay och inte tvärtom.
Linus Postat 13 juni 2005 Postat 13 juni 2005 (redigerat) Håller faktiskt inte med. Och om något så låter Kent Coldplay och inte tvärtom. Ja, jag syftar ju inte på att Coldplay skulle ha norpat stil från Kent på riktigt. 😆 Bara att jag fick Kent-vibbar av nya Coldplay-albumet. *du duddeli du, du duddeli du, duru duru durupp!* Redigerat 13 juni 2005 av vectro
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 13 juni 2005 Postat 13 juni 2005 (redigerat) Håller faktiskt inte med. Och om något så låter Kent Coldplay och inte tvärtom. Ja, jag syftar ju inte på att Coldplay skulle ha norpat stil från Kent på riktigt. 😆 Bara att jag fick Kent-vibbar av nya Coldplay-albumet. *du duddeli du, du duddeli du, duru duru durupp!* Ja, det förstod jag. Och det avr precis det jag menade att jag inte fick 😄 EDIT: Vibbar alltså.. Redigerat 13 juni 2005 av MarcusRombo
Recommended Posts