MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 juni 2005 Postat 9 juni 2005 god morgon! könsord vad hungrig jag är
Linus Postat 9 juni 2005 Postat 9 juni 2005 Bampati bampati tamm... tuddili duddeli dooom... bracka bracka bräääk.(Min nya hit, om någon undrar.. kan man få lite feedback, typ mixning, arr osv?) Låter som uppföljaren till Crazy Frog? Ska vi ta och göra den där låten? Allvarligt talat? 😉 Jajjemen... Måste bara stämma traktorn först.. 😛 Har du en traktor? 😆 Annars får vi leta upp någon att spela in! Nja... har väl inte derå... filåt... 🙂 Morrn morrn! Då ger jag mig ut och mickar upp en bil så får vi pitcha ner den 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 juni 2005 Postat 9 juni 2005 Hej! Har Ni sommarlov, eller? Hej! Har Du varit borta länge, eller?
Linus Postat 9 juni 2005 Postat 9 juni 2005 Hej! Har Ni sommarlov, eller? Hej! Har Du varit borta länge, eller? Fysiskt eller psykiskt?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 juni 2005 Postat 9 juni 2005 Hej! Har Ni sommarlov, eller? Hej! Har Du varit borta länge, eller? Fysiskt eller psykiskt? Äh, det får han själv välja.
Pico Postat 9 juni 2005 Postat 9 juni 2005 ANDRA Va? Det där är aldrig bra på auktioner... -"Första, Andra..." -" Va? "
Pico Postat 9 juni 2005 Postat 9 juni 2005 ANDRA Va? Det där är aldrig bra på auktioner... -"Första, Andra..." -" Va? " hehe 🙂 "Sålt till herrn där borta för 375 riksdaler.. ...neej vänta vars tog han vägen?" "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, inte mer lego!"
Per_a_55 Postat 9 juni 2005 Postat 9 juni 2005 Mm, bapapa yo hej hej gogo mmmmmm gogo mmmmmmmm yeah tamtaram
Per_a_55 Postat 9 juni 2005 Postat 9 juni 2005 (redigerat) Mmm... quite catchy eh? Mm, just det där bligg som du har i mitten är enormt suggestivt edit: SCTAFNIGÄN! Redigerat 9 juni 2005 av Per_a_55
Per_a_55 Postat 9 juni 2005 Postat 9 juni 2005 Mm, bapapa yo hej hej gogo mmmmmm gogo mmmmmmmm yeah tamtaram Bligg bligg bligg bligg bligg bligg bligg! Mm, bapapa yo hej hej gogo mmmmmm gogo mmmmmmmm yeah tamtarejso Bligg bligg bligg bligg bligg bligg bligg! Fan vilken hit!
Recommended Posts