Linus Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Varför ska jag vara så sjukt jävla dum i huvudet ibland? :@ Vissa inlägg kan vara värda att citera en gång till! 😉 Pluffo, bockar & bugar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Happ... konstjärt ikväll dårå... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Varför hade alla vectros sista inlägg på förra sidan redigerats av grahn? Vet inte. 🙂 haha, fan vad kul 😄 26:10? Jag trodde alla skulle reagera när det var trettioFEMTE april? 😉 Well well... 😄 Ja, det reagerade jag ju på, men 26:10 var helt klart roligare 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Varför ska jag vara så sjukt jävla dum i huvudet ibland? :@ Vissa inlägg kan vara värda att citera en gång till! 🙂 Pluffo, bockar & bugar! Hihihi 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Alltså, det är konstigt att ignen kommenterat att jag använt hjärtan som ikon för inlägg på varenda inlägg dom senaste 2 veckorna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Alltså, det är konstigt att ignen kommenterat att jag använt hjärtan som ikon för inlägg på varenda inlägg dom senaste 2 veckorna! Jag har märkt, men inte brytt mig... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Lång tråd. 14... Nästan halvvägs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Alltså, det är konstigt att ignen kommenterat att jag använt hjärtan som ikon för inlägg på varenda inlägg dom senaste 2 veckorna! Jag har märkt, men inte brytt mig... 😉 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 kiss kiss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Bampati bampati tamm... tuddili duddeli dooom... bracka bracka bräääk. (Min nya hit, om någon undrar.. kan man få lite feedback, typ mixning, arr osv?) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Bampati bampati tamm... tuddili duddeli dooom... bracka bracka bräääk.(Min nya hit, om någon undrar.. kan man få lite feedback, typ mixning, arr osv?) Overall låter det itne så dumt. Men jag har lite problem med guran som kommer in vid ca 2.15 i låten, den låter lite trist. Sen kanske du borde prova att höja BPM:et an aning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Hmm.. ok. Skall se vad jag kan göra. Förresten är det ingen gura vid 2.15, det är en John Deere-traktor som jag kör genom Marshall-stärkarn. Öka tempot säger du? Då måste jag varva motorn i 2500rpm istället för 1700rpm för att få rätt pitch, knepigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Glöm inte att stämma om avgasröret om du ökar varvet, annars kan du få fasfel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Fan, ville till Norje, men nu sitter man och ser på Norge istället.... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 (redigerat) Jag kom idag på att en polare har en mobilhållare i sin bil som är avsedd för min mobil som är inkopplad till bilens högtalare och även en mic. Han har köpt bilen beggad och då satt den i, och har aldrig brytt sig om att kolla vilken mobil den var till. Så vi testa min bara och den passade, så han ringde till den från sin mobil (när han satt i bilen) och sen svarade han på min, fy fan vilken phet rundgång 😄 :D 😄 EDIT: Oj vad jobbigt jag formulerade mig... Redigerat 8 juni 2005 av MarcusRombo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Grahn är inte klok Inlägget har redigerats av Grahn kl vetefan Juni 2006 lite senare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Grahn, har du nu varit och rotat i mina inlägg också? Varför la du till inte? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 (redigerat) Kisss kisss Redigerat 8 juni 2005 av MarcusRombo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Kissss kissss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Bampati bampati tamm... tuddili duddeli dooom... bracka bracka bräääk.(Min nya hit, om någon undrar.. kan man få lite feedback, typ mixning, arr osv?) Låter som uppföljaren till Crazy Frog? Ska vi ta och göra den där låten? Allvarligt talat? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Jag börjar bli rejält trött på denna tråd =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Bampati bampati tamm... tuddili duddeli dooom... bracka bracka bräääk.(Min nya hit, om någon undrar.. kan man få lite feedback, typ mixning, arr osv?) Låter som uppföljaren till Crazy Frog? Ska vi ta och göra den där låten? Allvarligt talat? 😳 Jajjemen... Måste bara stämma traktorn först.. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Jag börjar bli rejält trött på denna tråd =) Inte då, den har ju just så pass kommit igång. Se så, skriv mera! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 9 juni 2005 Dela Postat 9 juni 2005 mera! 🙂 Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 juni 2005 Dela Postat 9 juni 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 9 juni 2005 Dela Postat 9 juni 2005 Jag börjar bli rejält trött på denna tråd =) Mission Completed 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 9 juni 2005 Dela Postat 9 juni 2005 Bampati bampati tamm... tuddili duddeli dooom... bracka bracka bräääk.(Min nya hit, om någon undrar.. kan man få lite feedback, typ mixning, arr osv?) Låter som uppföljaren till Crazy Frog? Ska vi ta och göra den där låten? Allvarligt talat? 😉 Jajjemen... Måste bara stämma traktorn först.. 😛 Har du en traktor? 😆 Annars får vi leta upp någon att spela in! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 juni 2005 Dela Postat 9 juni 2005 Morrn morrn Vectro. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 juni 2005 Dela Postat 9 juni 2005 Bampati bampati tamm... tuddili duddeli dooom... bracka bracka bräääk.(Min nya hit, om någon undrar.. kan man få lite feedback, typ mixning, arr osv?) Låter som uppföljaren till Crazy Frog? Ska vi ta och göra den där låten? Allvarligt talat? 😉 Jajjemen... Måste bara stämma traktorn först.. 😛 Har du en traktor? 😆 Annars får vi leta upp någon att spela in! Nja... har väl inte derå... filåt... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts