Linus Postat 7 juni 2005 Dela Postat 7 juni 2005 (redigerat) Edit: Nädu Marcus, den här gången var det min tur 🥰 Redigerat 7 juni 2005 av vectro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 juni 2005 Dela Postat 7 juni 2005 (redigerat) Du din ***** *könsord* **************** Redigerat 7 juni 2005 av MarcusRombo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 7 juni 2005 Dela Postat 7 juni 2005 Jepp. ...Och här kommer dagens kiss&bajshumorlänk. Dagens väder... Nej min humor har nog ingen lägsta nivå men dock en väldigt låg högsta nivå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 juni 2005 Dela Postat 7 juni 2005 Men då kör vi varannan då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 juni 2005 Dela Postat 7 juni 2005 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 juni 2005 Dela Postat 7 juni 2005 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 7 juni 2005 Dela Postat 7 juni 2005 Shoppat idag: Ett par jeans (blå) En hood (röd) Två linnen (gult/militärgrönt) En t-shirt (grön/mörkgrön) Ett bälte (vitt) Samt nio par strumpor Det ni Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 juni 2005 Dela Postat 7 juni 2005 🥰 Hmm, asså hörrö Grahn, vartifrån vare du var ifrån saru dårå liksom? 😠 Åsele? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 juni 2005 Dela Postat 7 juni 2005 Seriöst Shadows, gick vi inte lite väl offtopic här nu va? 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 7 juni 2005 Dela Postat 7 juni 2005 Seriöst Shadows, gick vi inte lite väl offtopic här nu va? 🥰 Sorry ska skärpa mig. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 juni 2005 Dela Postat 7 juni 2005 Hmm, asså hörrö Grahn, vartifrån vare du var ifrån saru dårå liksom? 😄 Åsele? jao det stämmer. Orten som gud glömde hehe... 😎😱 Mwahah! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 juni 2005 Dela Postat 7 juni 2005 Kommer ursprungligen själv från just en sådan bortglömd ort... inte bara av Gud... hmm, skall berätta vilken det var, bara jag lyckas minnas.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 juni 2005 Dela Postat 7 juni 2005 Hehe, näe, faktiskt inte Åsele... Vindeln dock.. Same shit, different name? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 juni 2005 Dela Postat 7 juni 2005 Aha vindeln. Jo där har jag vart nångång. Ungefär lika stort som Åsele. Huvva. dricka bärs eller mekka i bil eller lira i källar band... ....eller brygga sprit. 😎 ...det är alltså det jag brukade göra förr....hmm.... 😄 utom spiten förståss. 😱😄 Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight.... ingen sprit nä? 😲😆 Fanns/finns (inte säker om den e kvar) en väldigt bra förening i Vindeln dock för just musik-intresserade. Svindelrockarna (hahah?). Najs rep-/live-lokal med helt kit av nödvändiga prylar. Elguror, bas, trummor, synthar, PA och hela kitet som sagt. Ett par hundringar per person och år i medlemsavgift dessutom. Spelningar var det några gånger per år, alla band som repade var välkomna att spela. Från hardcore till jazz till "Per Gesslig-musik" till ja.. lite vad som helst. 🙂 Heh, stjärnan Daniel Lindström uppträdde där några gånger också, tror han var gästsångare i "Big Deal". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 juni 2005 Dela Postat 7 juni 2005 Nej men vänta nu... dialog-varning... går ju inte för sig i en tråd som denna va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 juni 2005 Dela Postat 7 juni 2005 Näe.. kastar in frottén nu... Dags att sova lite! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Shoppat idag:Ett par jeans (blå) En hood (röd) Två linnen (gult/militärgrönt) En t-shirt (grön/mörkgrön) Ett bälte (vitt) Samt nio par strumpor Det ni Du får gå mannekäng i "Nu vill jag se er"-tråden 😛😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Nej men vänta nu... dialog-varning... går ju inte för sig i en tråd som denna va? 😛 Klart det går! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Varför hade alla vectros sista inlägg på förra sidan redigerats av grahn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Varför hade alla vectros sista inlägg på förra sidan redigerats av grahn? Vet inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Varför hade alla vectros sista inlägg på förra sidan redigerats av grahn? Vet inte. haha, fan vad kul 🙂 26:10? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 8 juni 2005 Trådstartare Dela Postat 8 juni 2005 Ni ligger i ännu ser jag. Bra jobbat 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 juni 2005 Dela Postat 8 juni 2005 Varför hade alla vectros sista inlägg på förra sidan redigerats av grahn? Vet inte. 🙂 haha, fan vad kul 😄 26:10? Jag trodde alla skulle reagera när det var trettioFEMTE april? 😉 Well well... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 8 juni 2005 Trådstartare Dela Postat 8 juni 2005 Info till Pluffo som varit lite kåt i min internet räkning: Pluffo, den ofakturerade summan är nu uppe i lite över 1000 kr. Grahn: Får jag vara med i festbajsar crewet? Lagom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts