Linus Postat 7 juni 2005 Postat 7 juni 2005 (redigerat) Edit: Nädu Marcus, den här gången var det min tur 🥰 Redigerat 7 juni 2005 av vectro
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 juni 2005 Postat 7 juni 2005 (redigerat) Du din ***** *könsord* **************** Redigerat 7 juni 2005 av MarcusRombo
nkai Postat 7 juni 2005 Postat 7 juni 2005 Jepp. ...Och här kommer dagens kiss&bajshumorlänk. Dagens väder... Nej min humor har nog ingen lägsta nivå men dock en väldigt låg högsta nivå.
Shadows Postat 7 juni 2005 Postat 7 juni 2005 Shoppat idag: Ett par jeans (blå) En hood (röd) Två linnen (gult/militärgrönt) En t-shirt (grön/mörkgrön) Ett bälte (vitt) Samt nio par strumpor Det ni
Pico Postat 7 juni 2005 Postat 7 juni 2005 🥰 Hmm, asså hörrö Grahn, vartifrån vare du var ifrån saru dårå liksom? 😠 Åsele?
Pico Postat 7 juni 2005 Postat 7 juni 2005 Seriöst Shadows, gick vi inte lite väl offtopic här nu va? 🥰
Shadows Postat 7 juni 2005 Postat 7 juni 2005 Seriöst Shadows, gick vi inte lite väl offtopic här nu va? 🥰 Sorry ska skärpa mig. 😠
Pico Postat 7 juni 2005 Postat 7 juni 2005 Hmm, asså hörrö Grahn, vartifrån vare du var ifrån saru dårå liksom? 😄 Åsele? jao det stämmer. Orten som gud glömde hehe... 😎😱 Mwahah! 😄
Pico Postat 7 juni 2005 Postat 7 juni 2005 Kommer ursprungligen själv från just en sådan bortglömd ort... inte bara av Gud... hmm, skall berätta vilken det var, bara jag lyckas minnas..
Pico Postat 7 juni 2005 Postat 7 juni 2005 Hehe, näe, faktiskt inte Åsele... Vindeln dock.. Same shit, different name?
Pico Postat 7 juni 2005 Postat 7 juni 2005 Aha vindeln. Jo där har jag vart nångång. Ungefär lika stort som Åsele. Huvva. dricka bärs eller mekka i bil eller lira i källar band... ....eller brygga sprit. 😎 ...det är alltså det jag brukade göra förr....hmm.... 😄 utom spiten förståss. 😱😄 Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight.... ingen sprit nä? 😲😆 Fanns/finns (inte säker om den e kvar) en väldigt bra förening i Vindeln dock för just musik-intresserade. Svindelrockarna (hahah?). Najs rep-/live-lokal med helt kit av nödvändiga prylar. Elguror, bas, trummor, synthar, PA och hela kitet som sagt. Ett par hundringar per person och år i medlemsavgift dessutom. Spelningar var det några gånger per år, alla band som repade var välkomna att spela. Från hardcore till jazz till "Per Gesslig-musik" till ja.. lite vad som helst. 🙂 Heh, stjärnan Daniel Lindström uppträdde där några gånger också, tror han var gästsångare i "Big Deal".
Pico Postat 7 juni 2005 Postat 7 juni 2005 Nej men vänta nu... dialog-varning... går ju inte för sig i en tråd som denna va?
Linus Postat 8 juni 2005 Postat 8 juni 2005 Shoppat idag:Ett par jeans (blå) En hood (röd) Två linnen (gult/militärgrönt) En t-shirt (grön/mörkgrön) Ett bälte (vitt) Samt nio par strumpor Det ni Du får gå mannekäng i "Nu vill jag se er"-tråden 😛😄
Linus Postat 8 juni 2005 Postat 8 juni 2005 Nej men vänta nu... dialog-varning... går ju inte för sig i en tråd som denna va? 😛 Klart det går!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 juni 2005 Postat 8 juni 2005 Varför hade alla vectros sista inlägg på förra sidan redigerats av grahn?
Linus Postat 8 juni 2005 Postat 8 juni 2005 Varför hade alla vectros sista inlägg på förra sidan redigerats av grahn? Vet inte.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 juni 2005 Postat 8 juni 2005 Varför hade alla vectros sista inlägg på förra sidan redigerats av grahn? Vet inte. haha, fan vad kul 🙂 26:10?
Linus Postat 8 juni 2005 Postat 8 juni 2005 Varför hade alla vectros sista inlägg på förra sidan redigerats av grahn? Vet inte. 🙂 haha, fan vad kul 😄 26:10? Jag trodde alla skulle reagera när det var trettioFEMTE april? 😉 Well well... 😄
Pluffo Postat 8 juni 2005 Trådstartare Postat 8 juni 2005 Info till Pluffo som varit lite kåt i min internet räkning: Pluffo, den ofakturerade summan är nu uppe i lite över 1000 kr. Grahn: Får jag vara med i festbajsar crewet? Lagom.
Recommended Posts