Per_a_55 Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Diggar Stray Cats..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Så, färdigtappat och färdiglagrat... Herrå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Kommer Pico.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 rainbows and pots of gold Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Bytte till Lynyrd Skynyrd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Är ju aldrig fel, saknar mina skivor dock 😏 Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Snodda? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Snodda? Vad positiv du är! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Tanken var att försöka framkalla skuldkänslor för att dom inte såg till att jag kom hem ordentligt, men jag tror det var lite för långsökt. 🙂 Haha 🙂 Nej, det avr ej därför, jag känner henne inte så bra, jag skulle kolla hur hon reagerade bara 🙂😄 Så hur känns det att sjunka till deras nivå då? 😄 Nja, sååå långt sjönk jag väl ändå inte? 😛 Nänädå. Men när man ger sig hän den underbara känslan av hämnd, så doppar man nog iaf stortån i de ondas träsk... 🙂 Wise words 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mead Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 kuli buli amudpatuli Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 juni 2005 Dela Postat 6 juni 2005 kiss kiss, varför är jag uppe nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 juni 2005 Dela Postat 6 juni 2005 sådär ja.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 juni 2005 Dela Postat 6 juni 2005 visst serdu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 juni 2005 Dela Postat 6 juni 2005 JAPP! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 juni 2005 Dela Postat 6 juni 2005 shit, vectro; jag kan inte räkna idag tror jag; men nu måste jag fan vara rätt ute! NY SIDA! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 juni 2005 Dela Postat 6 juni 2005 nej fan, god natt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ios (oregistrerad) Postat 6 juni 2005 Dela Postat 6 juni 2005 huslig underhållning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 juni 2005 Dela Postat 6 juni 2005 morrn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 6 juni 2005 Dela Postat 6 juni 2005 AAAAAHHAAAAAARRRRRGGGGG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 6 juni 2005 Dela Postat 6 juni 2005 Hmm, Deportees på torget på onsdag. Dags att få tummen ur och gå och se dem live... Tanken att stå och trängas med 4 miljarder "skolavslutnings-fjortisar" tilltalar dock icke. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 juni 2005 Dela Postat 6 juni 2005 Sådär, hemma igen. JObbat i 5 timmar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 6 juni 2005 Dela Postat 6 juni 2005 (redigerat) Hmm, Deportees på torget på onsdag.Dags att få tummen ur och gå och se dem live... Tanken att stå och trängas med 4 miljarder "skolavslutnings-fjortisar" tilltalar dock icke. 😏 Jasså´ru. Då är man i Ume. Kanske man skulle gå dit då´ra lixom bah typ. 😎 Deportees? Är det Umeband? Hårdrocken? ------------------ Mja, kind of, de är ursprungligen från Vindeln... men bor numera i Umeå. 🙂 Gamla grannar, medmusikanter och barndomskamrater... skamligt att jag inte sett dem live ännu.. Redigerat 6 juni 2005 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 6 juni 2005 Dela Postat 6 juni 2005 (redigerat) Jorå, har singeln och albumet. Tror det finns nåt videoklipp på EMIs hemsa, om du inte hört dem förr.. Här kanske... Redigerat 6 juni 2005 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 6 juni 2005 Dela Postat 6 juni 2005 (redigerat) Nu lyssnar jag till Haddan Sayers! edit:läst fel Redigerat 6 juni 2005 av Per_a_55 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 6 juni 2005 Dela Postat 6 juni 2005 AAAAAHHHHHHHHHHHHH Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 6 juni 2005 Dela Postat 6 juni 2005 Tjena Per! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 6 juni 2005 Dela Postat 6 juni 2005 Godeftermiddag alla glada studiofreaks! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 6 juni 2005 Dela Postat 6 juni 2005 (redigerat) Läget är trött, har klippt ner buskar så ryggen är helt slut. Just nu sorterar jag räkningar och lyssnar till Blues Masters edit: stavning som vanligt 😏 Redigerat 6 juni 2005 av Per_a_55 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 6 juni 2005 Dela Postat 6 juni 2005 Ett och ett halvt års räkningar sorterade 😏 Nu blir det TV och en (?) öl! 😎🙂😄😄😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts