Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1


Pluffo

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)

Var på en fest igår i, skitsamma, det ligger långt ifrån "hemma" iaf. Fick skjuts dit tillsammans med några andra. Och hur slutar detta? Dom drar, utan mig, utan att säga någonting alls. Inte ens början till ett "hejdå". Så, då har man ingen aning om hur man kommer hem. Whatever. Pratade med en av dom som drog ifrån mig igår på MSN för ett litet tag sedan, jag sa att jag var helt sluuuuut (har jobabt hela dagen), då frågade hon varför och jag svarade att 5 nazi typer jumpade mig i Nyfors på vägen. Så hon tror att jag varit på sjukhuset hela dagen och natten, hon tror även att jag saknar hela kindben och helt näsben. Och varför ljög jag då om detta? Tanken var att försöka framkalla skuldkänslor för att dom inte såg till att jag kom hem ordentligt, men jag tror det var lite för långsökt. By the way, kom hem vid 4 och gick upp 8, sen jobbat hela dagen.

Vad fan?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Per_a_55

    1654

  • Pazo

    1476

  • ViktorDenStore

    1333

  • Pico

    665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Tanken var att försöka framkalla skuldkänslor för att dom inte såg till att jag kom hem ordentligt, men jag tror det var lite för långsökt.

😮

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Tanken var att försöka framkalla skuldkänslor för att dom inte såg till att jag kom hem ordentligt, men jag tror det var lite för långsökt.

😮

Haha 😛 Nej, det avr ej därför, jag känner henne inte så bra, jag skulle kolla hur hon reagerade bara 😛😮

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Tanken var att försöka framkalla skuldkänslor för att dom inte såg till att jag kom hem ordentligt, men jag tror det var lite för långsökt.

😛

Haha 😛 Nej, det avr ej därför, jag känner henne inte så bra, jag skulle kolla hur hon reagerade bara 😛😮

Så hur känns det att sjunka till deras nivå då? 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Tanken var att försöka framkalla skuldkänslor för att dom inte såg till att jag kom hem ordentligt, men jag tror det var lite för långsökt.

😛

Haha 😛 Nej, det avr ej därför, jag känner henne inte så bra, jag skulle kolla hur hon reagerade bara 😛😮

Så hur känns det att sjunka till deras nivå då? 😮

Nja, sååå långt sjönk jag väl ändå inte? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Tanken var att försöka framkalla skuldkänslor för att dom inte såg till att jag kom hem ordentligt, men jag tror det var lite för långsökt.

😮

Haha 😛 Nej, det avr ej därför, jag känner henne inte så bra, jag skulle kolla hur hon reagerade bara 😛😱

Så hur känns det att sjunka till deras nivå då? 😉

Nja, sååå långt sjönk jag väl ändå inte? 😛

Nänädå. Men när man ger sig hän den underbara känslan av hämnd, så doppar man nog iaf stortån i de ondas träsk... 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...