Per_a_55 Postat 2 juni 2005 Dela Postat 2 juni 2005 Ok, då är det så då.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 2 juni 2005 Dela Postat 2 juni 2005 Jag jobbar på Forumets kortaste tråd, kom inte dit och hjälp mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 2 juni 2005 Dela Postat 2 juni 2005 Roger that, Pico! Vi fortsätter vår gärning här ist. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 2 juni 2005 Dela Postat 2 juni 2005 Lycka till... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 2 juni 2005 Dela Postat 2 juni 2005 Vem är den där Roger förresten? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 2 juni 2005 Dela Postat 2 juni 2005 Roger? Han är inflyttad engelsman (eller om det var amerikan?) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 2 juni 2005 Dela Postat 2 juni 2005 Stackarn blev tydligen ersatt av Romeo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 2 juni 2005 Dela Postat 2 juni 2005 Vem är den där Roger förresten? 🙂 Det är ju jag... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 2 juni 2005 Dela Postat 2 juni 2005 Du menar Julias brorsa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 2 juni 2005 Dela Postat 2 juni 2005 Alltså Romeo, inte Roger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 2 juni 2005 Dela Postat 2 juni 2005 Var Romeo och Julia syskon? Attans jag trodde väl aldrig att Shakespeare var så kinky. Fast, jo kanske. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 2 juni 2005 Dela Postat 2 juni 2005 Inte DEN Julia, Julia Sommerlath! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 2 juni 2005 Dela Postat 2 juni 2005 Det kan du inte vara så säker på! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 juni 2005 Dela Postat 2 juni 2005 Inte DEN Julia, Julia Sommerlath! Syster till Silvia? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 2 juni 2005 Dela Postat 2 juni 2005 (redigerat) Inte DEN Julia, Julia Sommerlath! Syster till Silvia? Silvia Montague? 😄 WEEEEEEEEE, NY SIDA Gosh darn it! Redigerat 2 juni 2005 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 2 juni 2005 Dela Postat 2 juni 2005 Nej bror.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 2 juni 2005 Dela Postat 2 juni 2005 (redigerat) Mjau Redigerat 2 juni 2005 av Per_a_55 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 2 juni 2005 Dela Postat 2 juni 2005 Nu har jag äntligen tagit ett kort på min nya dator!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 juni 2005 Dela Postat 2 juni 2005 men va fan är det här nu då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 2 juni 2005 Dela Postat 2 juni 2005 Vaevadå Marcus 🙂😄😄😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 2 juni 2005 Dela Postat 2 juni 2005 Nä fan, nu är jag TRÖTT! Sov gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 2 juni 2005 Dela Postat 2 juni 2005 Här får ni grabbar! Ett stycke hundvalp på 8 veckor.. Schäfer, boxer, rottweiler och rhodesian ridgeback. Nu, 12 månader senare, väger han 50 kg och är ganska krallig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 juni 2005 Dela Postat 2 juni 2005 Nämen tja Rambo. Vars fan har du varit? 😎😳🙁 Jag har haft lite annat för mig. Ibland undrar jag om alla som hänger här verkligen är musiker/producenter etc etc. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 2 juni 2005 Dela Postat 2 juni 2005 kolla min demopost behöver hjälp nu 🙁 https://www.studio.se/index.php?showtopic...view=getnewpost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 juni 2005 Dela Postat 2 juni 2005 kolla min demopost behöver hjälp nu 🙁 https://www.studio.se/index.php?showtopic...view=getnewpost jag börjar undra om "demoposter" är ett sätt att trycka ner dom som har modem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 juni 2005 Dela Postat 3 juni 2005 you can't go home again! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 3 juni 2005 Dela Postat 3 juni 2005 Hej! Nån som vet om det kan sitta ECC-minnen i en bärbar pc? 🙁 gäsp/:musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Haunted-Mansion Postat 3 juni 2005 Dela Postat 3 juni 2005 Hej! Nån som vet om det kan sitta ECC-minnen i en bärbar pc? 😉 gäsp/:musik Dom flesta minnes typer brukar inte sitta i datorn 😱 Dom brukar oftast ligga i datorn, ev så står dom ibland. Eftersom det är en bärbar dator så tror jag att dom ligger ner, med tanke på att datorn flyttas runt så att dom blir trötta i benen och därför väljer att ligga ner. Sdram minnen tex är ju kända för att vara aktiva och ligger el sitter sällan. MVH / NInjA MasTEr From THe hAUNteD MAnsIoN 😱 😱 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 3 juni 2005 Dela Postat 3 juni 2005 Mina minnen är inte lata, dom står upp! (Utom mitt eget, det har kortslutning) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 3 juni 2005 Dela Postat 3 juni 2005 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts