Pluffo Postat 25 april 2005 Trådstartare Dela Postat 25 april 2005 Jag har skapat en monstertråd. Nu löper den amok utan att jag kan göra någonting. Din teori stämmer inte ang siduppdelningen... då skulle det vara 27,416666666666666666666666666667 inlägg per sida. Då beräknas det nog efter mängden skitsnack. Med dig här borde vi nå 30 sidor innan klockan 3:00. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mickeh Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Nä, nu bangar jag till förmån för bingen. Edit: Weee...12 sidor! MES! Mes eller inte. Jag behöver min förbenade skönhetssömn. ...vem gör inte det...? Vadan denna skylt? Min blivande fru ligger o snarkar sött. Vore najs att ligga bredvid o sova... men hur kommer det sig att vi tycker de är gulliga när de snarkar, men vi blir sparkade ur sängen för samma sak? Är det jämlikhet?!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Jag har skapat en monstertråd. Nu löper den amok utan att jag kan göra någonting. Din teori stämmer inte ang siduppdelningen... då skulle det vara 27,416666666666666666666666666667 inlägg per sida. Då beräknas det nog efter mängden skitsnack. Med dig här borde vi nå 30 sidor innan klockan 3:00. Jag vet, jag gör ALLTID ett bra jobb - oavsett vad det är. Är alltid att räkna med, går alltid att lita på. Hela branschen vet. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 25 april 2005 Trådstartare Dela Postat 25 april 2005 Jag googlade på Hackeman och fick upp denna: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Min blivande fru ligger o snarkar sött. Vore najs att ligga bredvid o sova... men hur kommer det sig att vi tycker de är gulliga när de snarkar, men vi blir sparkade ur sängen för samma sak? också grubblat över detta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 25 april 2005 Trådstartare Dela Postat 25 april 2005 Gå och lägg er nu för bövelen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Min blivande fru ligger o snarkar sött. Vore najs att ligga bredvid o sova... men hur kommer det sig att vi tycker de är gulliga när de snarkar, men vi blir sparkade ur sängen för samma sak? Är det jämlikhet?!? Vadå gulliga? Jag håller henne för näsan när hon snarkar. Hon smeker mig på kinden när jag snarkar. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 25 april 2005 Trådstartare Dela Postat 25 april 2005 Min blivande fru ligger o snarkar sött. Vore najs att ligga bredvid o sova... men hur kommer det sig att vi tycker de är gulliga när de snarkar, men vi blir sparkade ur sängen för samma sak? Är det jämlikhet?!? Vadå gulliga? Jag håller henne för näsan när hon snarkar. Hon smeker mig på kinden när jag snarkar. 😉 Toffel. På nått sätt. Öh, glöm det. Nä, på riktigt. Jag stänger av nu.... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Här har du nått hacke: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 (redigerat) Neko på serbokratiska? EDIT: jag menar norska. Redigerat 25 april 2005 av Olsberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Här har du nått hacke: Ja, titta... där har jag nåt.... men VAD?!? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mickeh Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Min blivande fru ligger o snarkar sött. Vore najs att ligga bredvid o sova... men hur kommer det sig att vi tycker de är gulliga när de snarkar, men vi blir sparkade ur sängen för samma sak? också grubblat över detta. Ja, jämlikt kan det ju inte vara...? Men vi killar är ju å andra sidan så mesiga så vi faller för deras tricks, eller...? SOm att när de säger ngt elakt, eller avslöjar ngn pinsamhet vi gjort för ett middagssällskap, så blir vi griniga o då klappar dom oss bara på kinden o säger "nåååååååå", så ska vi gå på det? OCh gör det..... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Jag googlade på Hackeman och fick upp denna: Den här skrattar jag åt fortfarande... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mickeh Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Gå och lägg er nu för bövelen. ...borde väl, men kan ju inte banga först.....som i poker 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 13 sidor... nu snittar vi 27,692307692307692307692307692308 inlägg per sida. Heja Pluffos teorier. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mickeh Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Nä, nu bangar jag till förmån för bingen. Edit: Weee...12 sidor! MES! Mes eller inte. Jag behöver min förbenade skönhetssömn. ...fortfarande ingen förklaring på skylten...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Hacke, det står Hackeman. Kolla bildnamnet, din HACKEr... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 ...fortfarande ingen förklaring på skylten...? han är full Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Kör inte över skylten i för hög hastighet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Hacke, det står Hackeman. Kolla bildnamnet, din HACKEr... Hur kan du vara säker? Har du hittat nån sida man kan "generara" såna på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 (redigerat) Kör inte över skylten i för hög hastighet. LOL. Skulle inte du sova? Och till hacke. jag googlade på hackeman.... och sen heter bilden så. Behöver ju inte betyda att det står hackeman som hackeman. Men jag kan mycket väl tänka mig att uttalet är just detsamma. Kan kolla det imorgon om du sparkar lite på mig. Redigerat 25 april 2005 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mickeh Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Min blivande fru ligger o snarkar sött. Vore najs att ligga bredvid o sova... men hur kommer det sig att vi tycker de är gulliga när de snarkar, men vi blir sparkade ur sängen för samma sak? Är det jämlikhet?!? Vadå gulliga? Jag håller henne för näsan när hon snarkar. Hon smeker mig på kinden när jag snarkar. 😳 Hmmmm..... ska posta den här tråden till henne, så kan hon få lära sig av din sambo. Å andra sidan så kanske det blir tvärsom, o då kommer du aldrig förlåta mig.... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Kör inte över skylten i för hög hastighet. LOL. Skulle inte du sova? Och till hacke. jag googlade på hackeman.... och sen heter bilden så. Så du kan mao inte vara säker. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Jag editade just mitt inlägg ovan. Men skit samma. Det står säkert uttalsmässigt hackeman. Jag kan kolla det imorgon. Lätt som en pannkaka. Även troligen kolla vad skiten betyder om du vill. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Min blivande fru ligger o snarkar sött. Vore najs att ligga bredvid o sova... men hur kommer det sig att vi tycker de är gulliga när de snarkar, men vi blir sparkade ur sängen för samma sak? Är det jämlikhet?!? Vadå gulliga? Jag håller henne för näsan när hon snarkar. Hon smeker mig på kinden när jag snarkar. 😉 Hmmmm..... ska posta den här tråden till henne, så kan hon få lära sig av din sambo. Å andra sidan så kanske det blir tvärsom, o då kommer du aldrig förlåta mig.... 😉 Bäst att jag postar tråden själv till min sambo isf, så jag kan presentera det på ett sätt som jag vet funkar... 😄 Lite som att man är först med att skämta om sin egen övervikt (när så är fallet), innan någon annan gör det. Typ. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mickeh Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Kör inte över skylten i för hög hastighet. LOL. Skulle inte du sova? Och till hacke. jag googlade på hackeman.... och sen heter bilden så. Så du kan mao inte vara säker. 😳 Förklara varför jag får träff på en kvinna från en sminkskola när jag söker på Hackeman...? 😉 http://images.google.se/imgres?imgurl=http...6lr%3D%26sa%3DN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Kör inte över skylten i för hög hastighet. LOL. Skulle inte du sova? Och till hacke. jag googlade på hackeman.... och sen heter bilden så. Så du kan mao inte vara säker. 😉 Förklara varför jag får träff på en kvinna från en sminkskola när jag söker på Hackeman...? 😉 http://images.google.se/imgres?imgurl=http...6lr%3D%26sa%3DN Därför att det är jag som lärt upp henne. Fattaruväl! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mickeh Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Min blivande fru ligger o snarkar sött. Vore najs att ligga bredvid o sova... men hur kommer det sig att vi tycker de är gulliga när de snarkar, men vi blir sparkade ur sängen för samma sak? Är det jämlikhet?!? Vadå gulliga? Jag håller henne för näsan när hon snarkar. Hon smeker mig på kinden när jag snarkar. 😉 Hmmmm..... ska posta den här tråden till henne, så kan hon få lära sig av din sambo. Å andra sidan så kanske det blir tvärsom, o då kommer du aldrig förlåta mig.... 😉 Bäst att jag postar tråden själv till min sambo isf, så jag kan presentera det på ett sätt som jag vet funkar... 😄 Lite som att man är först med att skämta om sin egen övervikt (när så är fallet), innan någon annan gör det. Typ. 😳 Jo, jag nämnde ju min vikt för några sidor sedan, så nu är det fritt fram! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Jag editade just mitt inlägg ovan. Men skit samma. Det står säkert uttalsmässigt hackeman. Jag kan kolla det imorgon. Lätt som en pannkaka. Även troligen kolla vad skiten betyder om du vill. Ja, gör det. Det är lika viktigt som allt annat här i tråden..... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mickeh Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Kör inte över skylten i för hög hastighet. LOL. Skulle inte du sova? Och till hacke. jag googlade på hackeman.... och sen heter bilden så. Så du kan mao inte vara säker. 😉 Förklara varför jag får träff på en kvinna från en sminkskola när jag söker på Hackeman...? 😄 http://images.google.se/imgres?imgurl=http...6lr%3D%26sa%3DN Därför att det är jag som lärt upp henne. Fattaruväl! 😳 Å fan! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts