Pazo Postat 19 september 2005 Dela Postat 19 september 2005 Jag skriver också nu!har tittat klart 😆 Vad såg du? två avsnitt av OC Såg på det sissta från sessong två för att fräsha upp minnet lite. Sen direkt efter såg jag avsnitt 1 från sssong 3 Lite töntig men what the fuck 😆 Kan inte du också förhandskomentera min låt Mornel? 😳😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 19 september 2005 Dela Postat 19 september 2005 Kan inte du också förhandskomentera min låt Mornel? 😳😳 Jomenvisst! Jag tyckte att det lät jättebra när jag lyssnade förut, men jag har lite svårt för porrsamplingar i musik annat än som något lustigt. Fast det har ju mer med förlagan att göra. Den fick mig att tänka på nån gammal houseamling en kompis hade för länge sedan med låten FTP av någon artist jag inte längre minns. Det var först efter ett par genomlyssningar vi förstod vad FTP stod för; fuck that pussy, ett mantra som den kvinnliga "sångerskan" i låten upprepade om och om igen i sju minuter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 19 september 2005 Dela Postat 19 september 2005 Hej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 19 september 2005 Dela Postat 19 september 2005 Hej TZ. Bra mantra, mornel. Påminner mig om en god väns motto: carpe penis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 19 september 2005 Dela Postat 19 september 2005 Hej TZ. Bra mantra, mornel. Påminner mig om en god väns motto: carpe penis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 19 september 2005 Dela Postat 19 september 2005 Päronsoda? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 Postat: 24 April 2005, 03:07 Neko Moderator *** Meningslöst, men vad tusan. Om den håller i sig hyffsat nitar jag den. Det börjar bli dags nu tycker jag nog allt. Nita tråden, Neko! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 Morrn morrn!!! 😆 Läget då pojkar? Tänk att Rombo är borta 😱 Känns som en del av mig är på semester... 🙁 Tur att ni andra är kvar 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 Morrn Viktor! Jo, nu när Marcu är borta kanske man får en syl i vädret... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 Morrn Viktor! Jo, nu när Marcu är borta kanske man får en syl i vädret... 🙁 Marcu? Vem fan är Marcu? 😄 Marcus stavas ju R-O-M-B-O... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 Morrn morrn!!! 🙂 Läget då pojkar? Tänk att Rombo är borta 🙁 Känns som en del av mig är på semester... Tur att ni andra är kvar 😛 God morgon! Ny dag nya tag. Flyttade in i en replokal med mitt ena band igår och den sista medlemmen flyttade upp till Stockholm, så ikväll ska det röjas. Weho! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 Morrn morrn!!! 🙂 Läget då pojkar? Tänk att Rombo är borta 🙁 Känns som en del av mig är på semester... Tur att ni andra är kvar 😛 God morgon! Ny dag nya tag. Flyttade in i en replokal med mitt ena band igår och den sista medlemmen flyttade upp till Stockholm, så ikväll ska det röjas. Weho! Fett! Flytta in förresten? Glöm inte... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 Morrn morrn!!! 🙂 Läget då pojkar? Tänk att Rombo är borta 🙂 Känns som en del av mig är på semester... 😛 Tur att ni andra är kvar 🙁 God morgon! Ny dag nya tag. Flyttade in i en replokal med mitt ena band igår och den sista medlemmen flyttade upp till Stockholm, så ikväll ska det röjas. Weho! Fett! Flytta in förresten? Glöm inte... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fnykis Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 Hej på er alla glada! Hej glade Grahn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 Hej på er alla glada! Alla ledsna också! Tjenamors. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 Hej, hej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 Tjo tjo! Jag har gjort klart låten nu...la på "the finishing touch" för en stund sen...Dvs om den nu inte blir totalt sågad av forum folket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 Tjo tjo!Jag har gjort klart låten nu...la på "the finishing touch" för en stund sen...Dvs om den nu inte blir totalt sågad av forum folket 😄 Men så lägg upp den då!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 Tjo tjo!Jag har gjort klart låten nu...la på "the finishing touch" för en stund sen...Dvs om den nu inte blir totalt sågad av forum folket 😎 Men så lägg upp den då!! 😄 men men... 😆 Kommer ikväll, jag försöker plugga matte nu 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 jag försöker plugga matte nu Jag märker det... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 Precis 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 Jag säger det en gång till; nio år... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 Jag säger det en gång till; nio år... 😆 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 Jag säger det en gång till; nio år... 😆 😄 Men så sluta hänga här då!! 😎 /Pappa G. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 Hej... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 Hej... 😄 Hej 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 Tjo tjo!Jag har gjort klart låten nu...la på "the finishing touch" för en stund sen...Dvs om den nu inte blir totalt sågad av forum folket 😛 Men så lägg upp den då!! 🙂 Så nu har jag lagt upp den i demoinspelningar: Tråden: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 20 september 2005 Trådstartare Dela Postat 20 september 2005 Ska vi kanske accelerera lite? Det går lite sakta här 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 jo jag tycker då det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 tja!!! Snart är det cribs på MTV 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts