nkai Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 😄 <--- den här används ju klart för lite! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Nä nu får man ta och jobba lite igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 123123222211 Vilken låt? Jag vet men kommer inte på namnet... Spanien? 😄 Eller: Persien är ett land och en sorts gardiner 🙂 😄 Bra Edge ☺️ Du är minsann en duktig påjke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 tjena fan! Då har man dragit på sig benhinneinflammation då. &%"&½. Någon som har några erfarenheter? har hört att man kan ha det i flera år. Min morfar hade det... 😄 Men det va inte länge... han dog strax efter han fick det... JAG TALAR OSANNING!!! ☺️🙂😄😆😆😆😆😆😛 Lite sen reaktion kanske 😛 Haha... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Gomorgon!! Nu ska jag bada!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Äh, gå och bada..... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Fan vet om man inte skulle gå ner till stranden och bada. 😄 Kanske jag får se honom! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Nu har jag ätit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Nu har jag ätit! Vad åt du??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Funderar också på att äta idag 😄 men jag vet inte vad 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Hej! Jag har att tänka på... 😄 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Hej! Jag har att tänka på... 😄 :musik På vadå???? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Nu har jag ätit! Vad åt du??? Torr fisk med potatismos.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Nu har jag ätit! Vad åt du??? Torr fisk med potatismos.... å fasen, det kanske man skulle satsa på idag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Nu har jag ätit! Vad åt du??? Torr fisk med potatismos.... å fasen, det kanske man skulle satsa på idag! Skulle inte rekommendera det 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Jo, jag ska byta lägenhet...och det är en hel del att tänka på då. T.ex. om jag vill byta med föreslagen lägenhet och hur skicket var på den, om man kan fixa till den lite, om den har bra ventilation, om det är mögel nånstans, om bussen går ofta, om det är lyhört och hur mycket och vad man isåfall gör åt det, om man kan ha bredband även om det inte fanns, jag tror Glocalnet erbjuder det via vanlig telefonlinje upp till 24 Mbit/sekund, om man kan lösa detta med kabel-tv även om inte det fanns helle, via då t.ex. Roberts Boxer (animerad figur på tv), om det är bra med glas i dörren mellan rummen, om de ska göra en lyxsanering eftersom hyran var låg, om det är bra med trädgård, om posten kommer i tid där... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Ok, då förstår jag att det var mycket...lycka till 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 ...om en takhöjd på 2.70 meter räcker, om grannarna är schyssta, om tvätttugan är jobbig, vem och hur värden är, om man får tapeter om man ber om det, om fönstren går att fixa utan att man dör i lunginflammation, vad jag ska med 60 kvm förråd till... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 vad jag ska med 60 kvm förråd till... jävlar, det är väl skitmycket! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Nu har jag ätit! Vad åt du??? Torr fisk med potatismos.... å fasen, det kanske man skulle satsa på idag! Skulle inte rekommendera det 🙂 Ok, nej då får det bli pitt i panna istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 vad jag ska med 60 kvm förråd till... Eheheeee.... Fattar du väll...... 😠 Studio SÅKLART 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Tack the Edge! ...om Boxer kommer att kunna erbjuda ViaSat Sport, eftersom det inte finns ComHem i huset och jag vill ha ViaSat för sportens skull, om den som ska ha min lägenhet säkert verkligen vill ha den, om hyresvärdarna kommer att vara motsträviga, om man kan sätta upp en miniparabol på vinden och ha stängt fönstret i vindsförråd och ändå ta in kanalern via parabolen, om man måste dra en kabel från parabolen till lägenheten då eller hur det fungerar, om det finns bra värme på vintern i elementen och att denna är jämn, om det drar från ventilerna, om det går att byta det fula kaklet i köket, om golven under alla lösa mattor är fina, om det finns äkta trägolv under dessa linoleumgolv, om det är frisk luft i området, om det finns dumma hundar och dumma människor där, om det finns många olika glassorter i butikerna, om pizzerian har hemkörning, vad kostar denna hemkörning, var lämnar man in tipset... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Nu har jag ätit! Vad åt du??? Torr fisk med potatismos.... å fasen, det kanske man skulle satsa på idag! Skulle inte rekommendera det 🙂 Ok, nej då får det bli pitt i panna istället Inte din egen väl... 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Studio i förråd? Det kanske var en idé... Att tänka på! Jo, jag vet 60 kvm är mer än hela min nuvarande lägenhetsyta! 🙂 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 vissa saker är verkligen stora beslut att fatta...pizzahemkörningen får ju bara inte kosta sjortan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Tack the Edge! ...om Boxer kommer att kunna erbjuda ViaSat Sport, eftersom det inte finns ComHem i huset och jag vill ha ViaSat för sportens skull, om den som ska ha min lägenhet säkert verkligen vill ha den, om hyresvärdarna kommer att vara motsträviga, om man kan sätta upp en miniparabol på vinden och ha stängt fönstret i vindsförråd och ändå ta in kanalern via parabolen, om man måste dra en kabel från parabolen till lägenheten då eller hur det fungerar, om det finns bra värme på vintern i elementen och att denna är jämn, om det drar från ventilerna, om det går att byta det fula kaklet i köket, om golven under alla lösa mattor är fina, om det finns äkta trägolv under dessa linoleumgolv, om det är frisk luft i området, om det finns dumma hundar och dumma människor där, om det finns många olika glassorter i butikerna, om pizzerian har hemkörning, vad kostar denna hemkörning, var lämnar man in tipset... Boxer skiter sig nog. Dom har inte viaspratt sport. Däremot så har dom TV3, ZTV, TV4, TV4+, eurosport och anal+ sport, vilket ger fotboll så det räcker i varje fall 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Tack the Edge! ...om Boxer kommer att kunna erbjuda ViaSat Sport, eftersom det inte finns ComHem i huset och jag vill ha ViaSat för sportens skull, om den som ska ha min lägenhet säkert verkligen vill ha den, om hyresvärdarna kommer att vara motsträviga, om man kan sätta upp en miniparabol på vinden och ha stängt fönstret i vindsförråd och ändå ta in kanalern via parabolen, om man måste dra en kabel från parabolen till lägenheten då eller hur det fungerar, om det finns bra värme på vintern i elementen och att denna är jämn, om det drar från ventilerna, om det går att byta det fula kaklet i köket, om golven under alla lösa mattor är fina, om det finns äkta trägolv under dessa linoleumgolv, om det är frisk luft i området, om det finns dumma hundar och dumma människor där, om det finns många olika glassorter i butikerna, om pizzerian har hemkörning, vad kostar denna hemkörning, var lämnar man in tipset... Boxer skiter sig nog. Dom har inte viaspratt sport. Däremot så har dom TV3, ZTV, TV4, TV4+, eurosport och anal+ sport, vilket ger fotboll så det räcker i varje fall 🙂 haha, anal+, verkar som dom sänder mer än fotboll 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Hehehe... det viktigaste är frågan om eventuellt mögel. Sånt är väldigt svårt att bli av med permanent. 🙂 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Idag har vi spelat den där sporten som man skulle kunna tro handlar om misslyckad matlagning. Nämligen bränd-boll 😠 Mitt lag/min klass, det är samma sak, va asbra - i vanlig ordning. Vi vann lite o förlorade desto mer. Kanske berodde på att vi fjäskade för treorna o sköt bollen baklänges oså etc... 🙂 Nu är det snart nollning som gäller. Vi hörs o syns oså etc... osåvidare ni vet vad jag menar... mao hej då .Viktor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Nä, fan, lite jobb får det nog bli en stund, ska gå hem tidigare idag nämligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts