Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1

Pluffo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Per_a_55

1654

• Pazo

1476

• ViktorDenStore

1333

• Pico

665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

tjena fan!

Då har man dragit på sig benhinneinflammation då. &%"&½. Någon som har några erfarenheter? har hört att man kan ha det i flera år.

Min morfar hade det... 😄 Men det va inte länge... han dog strax efter han fick det...

JAG TALAR OSANNING!!!

☺️🙂😄😆😆😆😆😆😛

Lite sen reaktion kanske 😛 Haha...

Dela på andra sajter

Nu har jag ätit!

Vad åt du???

Torr fisk med potatismos....

å fasen, det kanske man skulle satsa på idag!

Skulle inte rekommendera det 😄

Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jo, jag ska byta lägenhet...och det är en hel del att tänka på då. T.ex. om jag vill byta med föreslagen lägenhet och hur skicket var på den, om man kan fixa till den lite, om den har bra ventilation, om det är mögel nånstans, om bussen går ofta, om det är lyhört och hur mycket och vad man isåfall gör åt det, om man kan ha bredband även om det inte fanns, jag tror Glocalnet erbjuder det via vanlig telefonlinje upp till 24 Mbit/sekund, om man kan lösa detta med kabel-tv även om inte det fanns helle, via då t.ex. Roberts Boxer (animerad figur på tv), om det är bra med glas i dörren mellan rummen, om de ska göra en lyxsanering eftersom hyran var låg, om det är bra med trädgård, om posten kommer i tid där...

Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

...om en takhöjd på 2.70 meter räcker, om grannarna är schyssta, om tvätttugan är jobbig, vem och hur värden är, om man får tapeter om man ber om det, om fönstren går att fixa utan att man dör i lunginflammation, vad jag ska med 60 kvm förråd till...

Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Tack the Edge!

...om Boxer kommer att kunna erbjuda ViaSat Sport, eftersom det inte finns ComHem i huset och jag vill ha ViaSat för sportens skull, om den som ska ha min lägenhet säkert verkligen vill ha den, om hyresvärdarna kommer att vara motsträviga, om man kan sätta upp en miniparabol på vinden och ha stängt fönstret i vindsförråd och ändå ta in kanalern via parabolen, om man måste dra en kabel från parabolen till lägenheten då eller hur det fungerar, om det finns bra värme på vintern i elementen och att denna är jämn, om det drar från ventilerna, om det går att byta det fula kaklet i köket, om golven under alla lösa mattor är fina, om det finns äkta trägolv under dessa linoleumgolv, om det är frisk luft i området, om det finns dumma hundar och dumma människor där, om det finns många olika glassorter i butikerna, om pizzerian har hemkörning, vad kostar denna hemkörning, var lämnar man in tipset...

Dela på andra sajter

Nu har jag ätit!

Vad åt du???

Torr fisk med potatismos....

å fasen, det kanske man skulle satsa på idag!

Skulle inte rekommendera det 🙂

Ok, nej då får det bli pitt i panna istället

Inte din egen väl... 😠

Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Studio i förråd? Det kanske var en idé... Att tänka på!

Jo, jag vet 60 kvm är mer än hela min nuvarande lägenhetsyta!

🙂

:musik

Dela på andra sajter

Tack the Edge!

...om Boxer kommer att kunna erbjuda ViaSat Sport, eftersom det inte finns ComHem i huset och jag vill ha ViaSat för sportens skull, om den som ska ha min lägenhet säkert verkligen vill ha den, om hyresvärdarna kommer att vara motsträviga, om man kan sätta upp en miniparabol på vinden och ha stängt fönstret i vindsförråd och ändå ta in kanalern via parabolen, om man måste dra en kabel från parabolen till lägenheten då eller hur det fungerar, om det finns bra värme på vintern i elementen och att denna är jämn, om det drar från ventilerna, om det går att byta det fula kaklet i köket, om golven under alla lösa mattor är fina, om det finns äkta trägolv under dessa linoleumgolv, om det är frisk luft i området, om det finns dumma hundar och dumma människor där, om det finns många olika glassorter i butikerna, om pizzerian har hemkörning, vad kostar denna hemkörning, var lämnar man in tipset...

Boxer skiter sig nog. Dom har inte viaspratt sport. Däremot så har dom TV3, ZTV, TV4, TV4+, eurosport och anal+ sport, vilket ger fotboll så det räcker i varje fall 🙂

Dela på andra sajter

Tack the Edge!

Boxer skiter sig nog. Dom har inte viaspratt sport. Däremot så har dom TV3, ZTV, TV4, TV4+, eurosport och anal+ sport, vilket ger fotboll så det räcker i varje fall 🙂

haha, anal+, verkar som dom sänder mer än fotboll 😠

Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hehehe... det viktigaste är frågan om eventuellt mögel. Sånt är väldigt svårt att bli av med permanent.

🙂

:musik

Dela på andra sajter

Idag har vi spelat den där sporten som man skulle kunna tro handlar om misslyckad matlagning. Nämligen bränd-boll 😠

Mitt lag/min klass, det är samma sak, va asbra - i vanlig ordning. Vi vann lite o förlorade desto mer. Kanske berodde på att vi fjäskade för treorna o sköt bollen baklänges oså etc... 🙂

Nu är det snart nollning som gäller.

Vi hörs o syns oså etc... osåvidare ni vet vad jag menar... mao hej då

.Viktor

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.