Per_a_55 Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 Undrar hur det går för Per-a på moppen 😆 Gick bra! Mätt och belåten, snart börjar del 1 Kommissionen? ellevahettere? Jo - måste ju se första så man vet om det är bra. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 Undrar hur det går för Per-a på moppen 😆 Gick bra! Mätt och belåten, snart börjar del 1 Kommissionen? ellevahettere? Jo - måste ju se första så man vet om det är bra. 😆 Ja, det kan nog vara nåt. 🥰 Men, 1½ timme! 😆 Jag som har 4 filmer och ett avsnitt av Family Guy som jag tänkt välja på ikväll... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 Jag är nyklippt, hej Viktor 😆 Hej Sötnos 😆 Hur mår du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 Undrar hur det går för Per-a på moppen 😆 Gick bra! Mätt och belåten, snart börjar del 1 Orka se på tv när man kan spamma här 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 Spam! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 Hej! Läget? 😆 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 Hej! Läget? 😲 :musik Bra, hur är det själv? 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 Hej! "Kommissionen"? Är det en deckare? Nu gäller det för Malmö att göra 3 mål i andra halvlek, om de ska gå vidare till Champions League. Det blir svårt FC Thun var bättre i första halvlek och leder ju med 2-0. 😲 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 Hej! Jag har en efterhängsen infektion, varför jag känner mig allmänt svag, men annars är det mycket nu... Bra grejer. Ska testa mitt ljudkort på allvar denna veckan och funderar över en annan lägenhet. 😲 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 hehe, varje gång man går in på tråden är det alltid samma personer som håller den vid liv! Skönt att se. Jag tänkte göra den ännu lite längre med att säga att min golfrunda gick åt helvete. Men,men..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 tjena fan! Då har man dragit på sig benhinneinflammation då. &%"&½. Någon som har några erfarenheter? har hört att man kan ha det i flera år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 hehe, varje gång man går in på tråden är det alltid samma personer som håller den vid liv! Skönt att se. Jag tänkte göra den ännu lite längre med att säga att min golfrunda gick åt helvete. Men,men..... Åh... måste du verkligen säga det... kan du inte säga nåt roligt istället 🥰 😲 Puss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 Hej! "Kommissionen"? Är det en deckare? Nu gäller det för Malmö att göra 3 mål i andra halvlek, om de ska gå vidare till Champions League. Det blir svårt FC Thun var bättre i första halvlek och leder ju med 2-0. 😲 :musik kommer dom aldrig göra 🥰 . blåvitt skulle spelat istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 tjena fan! Då har man dragit på sig benhinneinflammation då. &%"&½. Någon som har några erfarenheter? har hört att man kan ha det i flera år. Min morfar hade det... 😲 Men det va inte länge... han dog strax efter han fick det... JAG TALAR OSANNING!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 tjena fan! Då har man dragit på sig benhinneinflammation då. &%"&½. Någon som har några erfarenheter? har hört att man kan ha det i flera år. Min morfar hade det... 😲 Men det va inte länge... han dog strax efter han fick det... JAG TALAR OSANNING!!! ska du verkligen skräma upp killen så där 🥰 . han kanske blir ängslig.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 Bagaren Bengtson bor bakom bergen, bakar brända bullar bredvid bastun 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 H A K U N A M A T A T A Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 tjena fan! Då har man dragit på sig benhinneinflammation då. &%"&½. Någon som har några erfarenheter? har hört att man kan ha det i flera år. Min morfar hade det... 😲 Men det va inte länge... han dog strax efter han fick det... JAG TALAR OSANNING!!! ska du verkligen skräma upp killen så där 🥰 . han kanske blir ängslig.. ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 NEJ, NU SKA jag kolla på en film. hej då! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 edge: jag är lite sugen på ett midiverb 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 tjena fan! Då har man dragit på sig benhinneinflammation då. &%"&½. Någon som har några erfarenheter? har hört att man kan ha det i flera år. Min morfar hade det... 😲 Men det va inte länge... han dog strax efter han fick det... JAG TALAR OSANNING!!! ska du verkligen skräma upp killen så där 🥰 . han kanske blir ängslig.. Jag vet inte om du missade det men efter mitt meddelande så skrev jag "JAG TALAR OSANNING" med STORA bokstäver. Vilket betyder: Jag ljuger! Alltså, det var inget där som stämde mer än att morfar dog. Men det hade inget att göra med den sjukdommen. Han va 85 år ungefär o hade alla sjukdommar som fanns typ... 😕 Men men - Life goes on! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 tjena fan! Då har man dragit på sig benhinneinflammation då. &%"&½. Någon som har några erfarenheter? har hört att man kan ha det i flera år. Man ska ta promender i normaltakt och gå gort skiten... Gå inte för långt nu bara...Då kanske du går vilse I pangkakan 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 En treånhalva Äåbro ä faktiskt rätt gåett iblann Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 123123222211 Vilken låt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 "Just dying for a subject change" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 123123222211 Vilken låt? Jag vet men kommer inte på namnet... Spanien? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 "Just dying for a subject change" Ja precis den. Med dom som...vad heter dom? Jag vet men kommer inte på...... Det är inte samma låt som siffrorna för böveln 😉 Lilla gissare där 😉🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 Nån som såg Kommisionen? Kul att se halva Gamla Stan bortsprängd. 😉 Jävlar va bra tv svenskarna kan göra ibland. 🙂 vad är det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 tjena fan! Då har man dragit på sig benhinneinflammation då. &%"&½. Någon som har några erfarenheter? har hört att man kan ha det i flera år. Man ska ta promender i normaltakt och gå gort skiten... Gå inte för långt nu bara...Då kanske du går vilse I pangkakan 😉 jag kan väl för fan inte gå? vad ska jag göra med träningarna då? jag tänker gå på dom iaf. (HAHAHAHA) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 Johnny - Be carefull Nån som sett Johnny English? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts