Majken Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Nu bor jag i Stockholm, hägerstensåsen för att vara exakt. Titta över på en fika nån dag vettja. /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Tack för det Majken men fasen, det är lite långt att pallra sig upp till Sthlm för en fika. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 tjena! 🙂 Tja! läget Viktor? ehh.. pratar du med mej eller? 😄 förlåt då.. 😎 Det gör inget 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Titta över på en fika nån dag vettja. Nu kommer alla forummedlemmar våldgästa dig nån dag 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SyntaxError Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Nu bor jag i Stockholm, hägerstensåsen för att vara exakt. Titta över på en fika nån dag vettja. /Majken Jag kommer, bor i gröndal 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Nu bor jag i Stockholm, hägerstensåsen för att vara exakt. Titta över på en fika nån dag vettja. /Majken Jag kommer, bor i gröndal 😛 Sry men Majken tar bara emot medlemmar från 2004 som har skrivit minst 120 inlägg 😄 😎 Det va bara ett dåligt försök till att va rolig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Så... Vad gör ni? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 (redigerat) Nu bor jag i Stockholm, hägerstensåsen för att vara exakt. Titta över på en fika nån dag vettja. /Majken 😎 Självklart! Är inte det röda linjen? Redigerat 19 augusti 2005 av VacUm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Så... Vad gör ni? Väntar på Simpsons å scrubs 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 😮 sa lolo till 😎 men sen kom 🙂 och kasta en massa vassa saker. Så 😮 blev 😄 och kastade ut 😱 genom dörren. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Hm... Jag vet inte vad jag ska skriva... så jag skriver väl inget då... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Hm... Jag vet inte vad jag ska skriva... så jag skriver väl inget då... Jag va ju tvungen att slösa en hel sida, så det va ju tur att jag inte skrev nåt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Apropå trådnamnet - är inte den här tråden längst snart? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Apropå trådnamnet - är inte den här tråden längst snart? 😄 Jo, men vi ska ju slå världsrekord, Juh!!! 🙂 En bit över 1000 lär vi nog behöva skriva för att lyckas med det 😱 Hjälper du till? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 (redigerat) Byt till större font så går det fortare! 😄 Edit: bytte till större font Redigerat 19 augusti 2005 av hammagrella Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Jag behöver ett bandnamn till ett band som inte finns o som heller aldrig kommer att finnas... på riktigt. Det är till en musikal. Nåt förslag på bandnamn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Byt till större font så går det fortare! 😄 Edit: bytte till större font BRA IDÈ Hamma 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fnykis Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 (redigerat) Byt till större font så går det fortare! 😉 Edit: bytte till större font BRA IDÈ Hamma 😄 JAA!! HEJA HAM-GRÄLA!! Skink-wrangle?😱 Redigerat 19 augusti 2005 av Fnykis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Byt till större font så går det fortare! 😉 Edit: bytte till större font BRA IDÈ Hamma 😄 JAA!! HEJA HAM-GRÄLA!! Skink-wrangle?😄 😱 Jag fattade inte... men det va nog kul... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Jag behöver ett bandnamn till ett band som inte finns o som heller aldrig kommer att finnas... på riktigt. Det är till en musikal. Nåt förslag på bandnamn? Viktor och Vokalisten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fnykis Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Byt till större font så går det fortare! 😉 Edit: bytte till större font BRA IDÈ Hamma 😄 JAA!! HEJA HAM-GRÄLA!! Skink-wrangle?😄 HAHA!! FY FAN VA DU ÄR ROLIG FNYKIS!! 😱😄😄 Jag vet, jag är en riktig storskojare.. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Byt till större font så går det fortare! 😉 Edit: bytte till större font BRA IDÈ Hamma 😄 JAA!! HEJA HAM-GRÄLA!! Skink-wrangle?😱 HAHA!! FY FAN VA DU ÄR ROLIG FNYKIS!! 😄😄😄 Jag vet, jag är en riktig storskojare.. 😱 Som ingen förstår sig på... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 (redigerat) Ett popsnöre är mellan 175 cm och 190 cm ( i allmänhet, undantag finns) Ojojoj, Herr Duktig har gått och slagit upp det... 😱 Slått upp? Det vet ju varenda människa! Är du obildad eller? 😉 edit: Bror Duktig kan inte stava Redigerat 19 augusti 2005 av Per_a_55 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fnykis Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Nu ska jag sova! Ska till Gnesta imorron.. i morgon.. 😉 Hej då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Nu ska jag sova!Ska till Gnesta imorron.. i morgon.. 😉 Hej då Gonatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Citerat min kära vän Jonas: "Det var en gång en fiskare. Han fiskade av hjärtans lust; och fick därav naturligtvis kopiösa mängder fisk. Men en dag, när han satt på en sten med spöt i näven, insåg han sin egen delaktighet i Multiversums outgrundliga väv. Han insåg sin egen försumlighet i Alltet, och gjorde då det enda att göra. han tog livet av sig med en fiskkrok. Av detta kan vi dra lärdom: att trä mask på kroken är äckligt!" //Sagoberättaren 😉 Jonas humor är... sjuk(t rolig) 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 😉 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts