ViktorDenStore Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Gomorron... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Gomorron... Gomorron... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Mot skolan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 😠 Vill ha ett nytt jobb. Trött på det gamla..... Bara tjafsiga kärringar hela bunten 😠🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Hur gammal? 🙂 Försök inte ens... Jag har redan testat 😠 Men det är ju skillnad på Dig o Mig 😎 Ja, absolut. Jag är större, bättre och vackrare än dig 😆🙂😠 Vardå? *Lyfter o vrider på lilla Marcus...* Jag gör som Uggla, laddar bössan.... Hon är 15.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Hej! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Hej! 🙂 Jocke, du gillar den bilden va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Hej! 🙂 Jocke, du gillar den bilden va? Njae, sådär... Men det är nåt fel på min dator. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 😏 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SyntaxError Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Hur långt är egentligen ett snöre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Hur långt är egentligen ett snöre? Olika. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SyntaxError Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Hur långt är egentligen ett snöre? Olika. Ja men, till exempel ett popsnöre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Staplegun Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Hur långt är egentligen ett snöre? Olika. Känns som en kuggfråga 😲😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Hur långt är egentligen ett snöre? Olika. Ja men, till exempel ett popsnöre? Olika. Men inte alltför långt. Oftast något kortare. Men mer åt normalhållet. Fast inte för normallångt så att säga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SyntaxError Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Hur långt är egentligen ett snöre? Olika. Ja men, till exempel ett popsnöre? Olika. Men inte alltför långt. Oftast något kortare. Men mer åt normalhållet. Fast inte för normallångt så att säga. Nä precis. Det brukar oftast vara lika långt som det är mellan början av änden och till andra änden. Om man tar ett popsnöre och binder ihop ändarna får man en loop då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fnykis Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 tjena! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Hur långt är egentligen ett snöre? Olika. Ja men, till exempel ett popsnöre? Olika. Men inte alltför långt. Oftast något kortare. Men mer åt normalhållet. Fast inte för normallångt så att säga. Nä precis. Det brukar oftast vara lika långt som det är mellan början av änden och till andra änden. Om man tar ett popsnöre och binder ihop ändarna får man en loop då? Ta det lugnt, Grahn! Jag kan svara på denna. Svaret är nej. Man får ett ihopbundet popsnöre och loopen ersattes för länge sen av Hang Over och sedermera även Balder om jag inte missminner mig. MVH Allmänt Geni Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Ett popsnöre är mellan 175 cm och 190 cm ( i allmänhet, undantag finns) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Ett popsnöre är mellan 175 cm och 190 cm ( i allmänhet, undantag finns) Ojojoj, Herr Duktig har gått och slagit upp det... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 (redigerat) Hej! Läget? Hur lång är denna tråden? Vi är väl på sisådär 418 sidor nu? Om då varje sida är 2,4 meter, så är den väl...låt se...ehhh....2,4 x 418 meter = 1003,2 meter! Inte illa. Men vänta...den här sidan, den 418:e är ju inte färdig ännu, så då är det väl bara knappt 1002 meter just nu. Vem spräckte den 1000:e metern? Kolla förra sidan. Hur lång kan den bli? 😆 annorlunda mineralvatten igår!//:musik Redigerat 19 augusti 2005 av musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Nu ska jag sticka ned till Malmöfestivalen. I kväll tänkte jag se Andreas Tilliander, bergman rock och Bob Hundavknopparen Sci-fi Skåne. Detta kallar jag skatteåterbäring! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fnykis Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 tjena! 😉 Tjennah! läget grahn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fnykis Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Hej allahoppa!! alla hoppa? 😉 OK! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Hur gammal? 😉 Försök inte ens... Jag har redan testat 😛 Men det är ju skillnad på Dig o Mig 😎 Ja, absolut. Jag är större, bättre och vackrare än dig 😛😄😆 Vardå? *Lyfter o vrider på lilla Marcus...* Jag gör som Uggla, laddar bössan.... Hon är 15.... Åh 🙂 Så trevligt - att hon är 15 alltså. Med en så vacker far så borde hon ju vara helt underbar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 tjena! 😉 Tja! läget Viktor? Jo tack 😛 Själv då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fnykis Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 tjena! Tja! läget Viktor? ehh.. pratar du med mej eller? 😛 förlåt då.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Äh, var inte så ängsliga nu pöjks! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Visste ni att snöret har två ändor.... Japp, det är därför snören bajsar så mycket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 😎 Nja. Jag vet inte, jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts