musik (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 Hej! Här är det storstädning: kök, badrum, kläder, papperstravar, broschyrer och annat i rum. Nedpackning av gammal pc och av ny pc som gäller. Täta vindsbesök många trappor upp utan hiss. Dessutom plötslig vattenskada tyvärr inför den annalkande lägenhetsvisningen. Busy värre! Måste köpa kopiepapper och få en backup på hederligt papper också. Har precis testat mitt nya SD-kort i pc:ns 6-i-1-läsare (inte vet jag om den var så sexig...) plus i min hp usb digital drive, vilket är en flyttbar pjäs som rymmer ett SD-kort. Perfekt när man lagrar på sånt från en pc till en annan. Ypperliga resultat hursomhelst! Har läst i en av nio hp-handböcker igen och tror mig ha kommit på felet med min nya pc-laptop. Antagligen har de i fabriken inte väntat på att ikonen "säkert ta ut pcmcia-kortet" skulle dyka upp vid testningen av kortplatsen. Om man inte gör på det sättet står det i manualen, så kommer inte pc:ns sådan kortplats att fungera överhuvudtaget därefter! Den låser sig och kommer inte hitta nånting. Precis!! 😆 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 Hej! Här är det storstädning: kök, badrum, kläder, papperstravar, broschyrer och annat i rum. Nedpackning av gammal pc och av ny pc som gäller. Täta vindsbesök många trappor upp utan hiss. Dessutom plötslig vattenskada tyvärr inför den annalkande lägenhetsvisningen. Busy värre! Måste köpa kopiepapper och få en backup på hederligt papper också. Har precis testat mitt nya SD-kort i pc:ns 6-i-1-läsare (inte vet jag om den var så sexig...) plus i min hp usb digital drive, vilket är en flyttbar pjäs som rymmer ett SD-kort. Perfekt när man lagrar på sånt från en pc till en annan. Ypperliga resultat hursomhelst! Har läst i en av nio hp-handböcker igen och tror mig ha kommit på felet med min nya pc-laptop. Antagligen har de i fabriken inte väntat på att ikonen "säkert ta ut pcmcia-kortet" skulle dyka upp vid testningen av kortplatsen. Om man inte gör på det sättet står det i manualen, så kommer inte pc:ns sådan kortplats att fungera överhuvudtaget därefter! Den låser sig och kommer inte hitta nånting. Precis!! 😄 :musik Turunge som tar första-platsen på sidan... 😆 😄 Kul med storstädning 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 Nej, det är huuuur tråkigt som helst! Det är väl därför den kallas STOR? Hade man gjort den oftare så var den väl alltid liten? *filosoferar* 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 Världens Coolaste Hemsida ! ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 Nej, det är huuuur tråkigt som helst! Det är väl därför den kallas STOR? Hade man gjort den oftare så var den väl alltid liten? *filosoferar* 😄 Jo... 😆 Orkar inte anstränga min klena lilla hjärna till sånna djupa funderingar såhärdags 😉 Vart tog Vectro vägen då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 Ur ett Freudianskt perspektiv var anledningen till den hemsideshänvisningen mitt inlägg nyss om att pc:n inte hittar pcmcia-platsen. Bra kartläsare hursomhelst! 😆 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 Nu ska jag åka... Hej hej... vi hörs i kväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 Ur ett Freudianskt perspektiv var anledningen till den hemsideshänvisningen mitt inlägg nyss om att pc:n inte hittar pcmcia-platsen. Bra kartläsare hursomhelst! 😉 :musik 😄😄😆 Du tänker för mkt "musik" 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 Ok. Har städat i fyra timmar. Det blir minst 12 timmar till... 😆 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 Ok. Har städat i fyra timmar. Det blir minst 12 timmar till... 😉 :musik Lycka till 😄 NU ska jag strax åka... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 Hej! Nu ska jag strax städa! 😆 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 Det gör tanten här NU 😉 AAAaaaaa naj inte en till 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 Läser din post... Skinande VITT ser det ut att ha blivit i alla fall! 😆 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 Nä, nu är det dags, gubbar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 Gaah! underbart spel! 6677 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 (redigerat) 7090!! edit: 8515 Redigerat 14 augusti 2005 av VacUm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 Det är grymt! Men du får ligga i lite nu. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 God morgon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 ni verkar inte vara så spam sugna så då sticker jag och gör något annat istället 😆😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 Det är grymt! Men du får ligga i lite nu. 😳 svin! 😆 Fastnade i nåt annat: http://www.albinoblacksheep.com/flash/warthog.php är på level 38 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 svin! 😳 Fastnade i nåt annat: http://www.albinoblacksheep.com/flash/warthog.php är på level 38 Haha, det är också grymt! Undrar vad storyn bakom spelet är? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 tjo! jag tittar in! Ska nog spela squares2 sen JOcke!! undra ifall man blir bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 😳 😆 😮 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 😳 😆 😮 😄 🙁 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 Var köper man golvskydd? Sådana man sätter under stolsben för att spara trägolv. De hade inga i Hemköp matbutik. 😆 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 mömö Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 mömö 😛 muuuu hihi 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 jösses... jag behöver inga spikar, bara självhäftande rundfilts räcker. :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 Varför är det alltid brist på glödlampor med E27-sockel? Speciellt om det ska vara klot i de högre wattstyrkorna! Beger mig av uppåt vinden för att hämta det tunga artilleriet i städutrustning nu. batesmurfen har jag inte sett//:musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 kiss i bubben! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts