MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Var på en fest igår i, skitsamma, det ligger långt ifrån "hemma" iaf. Fick skjuts dit tillsammans med några andra. Och hur slutar detta? Dom drar, utan mig, utan att säga någonting alls. Inte ens början till ett "hejdå". Så, då har man ingen aning om hur man kommer hem. Whatever. Pratade med en av dom som drog ifrån mig igår på MSN för ett litet tag sedan, jag sa att jag var helt sluuuuut (har jobabt hela dagen), då frågade hon varför och jag svarade att 5 nazi typer jumpade mig i Nyfors på vägen. Så hon tror att jag varit på sjukhuset hela dagen och natten, hon tror även att jag saknar hela kindben och helt näsben. Och varför ljög jag då om detta? Tanken var att försöka framkalla skuldkänslor för att dom inte såg till att jag kom hem ordentligt, men jag tror det var lite för långsökt. By the way, kom hem vid 4 och gick upp 8, sen jobbat hela dagen. Vad fan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Tanken var att försöka framkalla skuldkänslor för att dom inte såg till att jag kom hem ordentligt, men jag tror det var lite för långsökt. 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 (redigerat) Tanken var att försöka framkalla skuldkänslor för att dom inte såg till att jag kom hem ordentligt, men jag tror det var lite för långsökt. 😮 Haha 😛 Nej, det avr ej därför, jag känner henne inte så bra, jag skulle kolla hur hon reagerade bara 😛😮 Redigerat 5 juni 2005 av MarcusRombo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mead Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 (redigerat) jag är också sjuk,jättesjuk jag födde ett barn fast jag är kille Redigerat 5 juni 2005 av mead Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Jag har inte på mig en röd tröja nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Tanken var att försöka framkalla skuldkänslor för att dom inte såg till att jag kom hem ordentligt, men jag tror det var lite för långsökt. 😛 Haha 😛 Nej, det avr ej därför, jag känner henne inte så bra, jag skulle kolla hur hon reagerade bara 😛😮 Så hur känns det att sjunka till deras nivå då? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mead Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 jag gillar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrix Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Helt otroligt att tråden fortfarande lever, hur mycket tid har försvunnit från musikskapandet egentligen 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Marcus, jag hjälper dig ge dom elaka typerna... Man får inte lämna en kompis så där! På dom bara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Tanken var att försöka framkalla skuldkänslor för att dom inte såg till att jag kom hem ordentligt, men jag tror det var lite för långsökt. 😛 Haha 😛 Nej, det avr ej därför, jag känner henne inte så bra, jag skulle kolla hur hon reagerade bara 😛😮 Så hur känns det att sjunka till deras nivå då? 😮 Nja, sååå långt sjönk jag väl ändå inte? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Marcus=Ubåt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Marcus=Ubåt? Njaa, mer snorklare 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 (redigerat) Slamkrypare... 😏 Redigerat 5 juni 2005 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Näsan över ytan Marcus! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Näsan över ytan Marcus! yeah Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 (redigerat) Oj, visste inte... bäst jag hittar lite medicin då.. Ny sida... när man minst anar det... 😏 Redigerat 5 juni 2005 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Tanken var att försöka framkalla skuldkänslor för att dom inte såg till att jag kom hem ordentligt, men jag tror det var lite för långsökt. 😮 Haha 😛 Nej, det avr ej därför, jag känner henne inte så bra, jag skulle kolla hur hon reagerade bara 😛😱 Så hur känns det att sjunka till deras nivå då? 😉 Nja, sååå långt sjönk jag väl ändå inte? 😛 Nänädå. Men när man ger sig hän den underbara känslan av hämnd, så doppar man nog iaf stortån i de ondas träsk... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Favorit i repris: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Hmm.. varmt bad och en Bowmore kanske... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 (redigerat) Pico - nu blev jag sugen ju... edit: bild Redigerat 5 juni 2005 av Per_a_55 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Men.. jag brukar inte bada med andra män. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Inte jag heller, men så länge du har Bowmoore i karet så hänger jag på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 SLURP! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Varför ser jag inte den rökigaste? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Craggan var länge sedan... Lafroaigh (hur det nu stavas) likaså. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Men laphroigh (hm?) är ju som att dricka rökt fisk.... Mycket fint i små mängder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Mja, det är inget mineralvatten direkt. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts