Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 för alla er som är riktigt hardcore. 16000x16000 Jag fick lov att göra en ctrl+alt+delete efter 5 minuter...... Hoho! Ja, se PC. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Kiss Kiss Hur visste jag att den kommentaren skulle komma från dig? För att ajg ska vinna i kiss Kiss kategorin! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 Här är ett foto på 2.5 Gigapixel med zoommöjlighet. Den kameran skulle jag vilja ha. Länk Den länken tänker jag INTE klicka på. 😄 Vill ju sova nångång oxå.... Den är kontrollerbar. Klicka nu. Den är skoj. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Det hade ju varit roligt om ALF hade haft en Eminem-tröja... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Är det inte jag som är den verkliga pionjären i den här tråden? (Kanske tillsammans med Pluffo) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Kiss Kiss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 Hoho! Är det du som har gjort översättningen Neko? " FÖLJANDE FEL HITTADES Förlåt, men du har postat fler bilder än du får " 😄😄😄😄 Bäst ever!!! 😄😄😄😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Här är ett foto på 2.5 Gigapixel med zoommöjlighet. Den kameran skulle jag vilja ha. Länk Den länken tänker jag INTE klicka på. 😄 Vill ju sova nångång oxå.... Den är kontrollerbar. Klicka nu. Den är skoj. Äre säkert? Vågar jag? Ja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Skynda uppåt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 Hoho! Är det du som har gjort översättningen Neko? " FÖLJANDE FEL HITTADES Förlåt, men du har postat fler bilder än du får " 😄😄😄😄😄 Bäst ever!!! 😄😄😄😄😄 Jag kan inte sluta skratta!!!! 😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Hoho! Är det du som har gjort översättningen Neko? " FÖLJANDE FEL HITTADES Förlåt, men du har postat fler bilder än du får " 😄😄😄😄 Bäst ever!!! 😄😄😄😄😄 LOL. nae... inte den i alla fall... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 Hoho! Är det du som har gjort översättningen Neko? " FÖLJANDE FEL HITTADES Förlåt, men du har postat fler bilder än du får " 😄 😄 😄 😄 😄 Bäst ever!!! 😄 😄 😄 😄 😄 LOL. nae... inte den i alla fall... Förlåt....slå mig inte... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Hoho! Är det du som har gjort översättningen Neko? " FÖLJANDE FEL HITTADES Förlåt, men du har postat fler bilder än du får " 😄😄😄😄😄 Bäst ever!!! 😄😄😄😄😄 Förlåt, men du har postat fler får än bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Är det inte jag som är den verkliga pionjären i den här tråden? Nej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Hoho! Är det du som har gjort översättningen Neko? " FÖLJANDE FEL HITTADES Förlåt, men du har postat fler bilder än du får " 😄 😄 😄 😄 😄 Bäst ever!!! 😄 😄 😄 😄 😄 LOL. nae... inte den i alla fall... Förlåt....slå mig inte... det kanske var DU den här gången, du bara skyller ifrån dig? 😄 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 Hoho! Är det du som har gjort översättningen Neko? " FÖLJANDE FEL HITTADES Förlåt, men du har postat fler bilder än du får " 😄 😄 😄 😄 😄 Bäst ever!!! 😄 😄 😄 😄 😄 LOL. nae... inte den i alla fall... Förlåt....slå mig inte... Fan va jag älskar kassa översättningar. Den bästa är nog ändå i Rollercoaster Tycoon där man kan beordra sina vaktmästare att: "Flytta gräset" ( Move lawn ---> klippa gräset ). 😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Hoho! Är det du som har gjort översättningen Neko? " FÖLJANDE FEL HITTADES Förlåt, men du har postat fler bilder än du får " 😄 😄 😄 😄 😄 Bäst ever!!! 😄 😄 😄 😄 😄 Jag kan inte sluta skratta!!!! 😄😄😄 Kan du förklara för mig? Jag fattar faktiskt inte 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Hoho! Är det du som har gjort översättningen Neko? " FÖLJANDE FEL HITTADES Förlåt, men du har postat fler bilder än du får " 😄 😄 😄 😄 😄 Bäst ever!!! 😄 😄 😄 😄 😄 LOL. nae... inte den i alla fall... Förlåt....slå mig inte... Fan va jag älskar kassa översättningar. Den bästa är nog ändå i Rollercoaster Tycoon där man kan beordra sina vaktmästare att: "Flytta gräset" ( Move lawn ---> klippa gräset ). 😄😄 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 Hoho! Är det du som har gjort översättningen Neko? " FÖLJANDE FEL HITTADES Förlåt, men du har postat fler bilder än du får " 😄 😄 😄 😄 😄 Bäst ever!!! 😄 😄 😄 😄 😄 Förlåt, men du har postat fler får än bilder. 😄😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Är det inte jag som är den verkliga pionjären i den här tråden? Nej Varför inte? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Trött :S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 HEYAHIFI! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 Hoho! Är det du som har gjort översättningen Neko? " FÖLJANDE FEL HITTADES Förlåt, men du har postat fler bilder än du får " 😄 😄 😄 😄 😄 Bäst ever!!! 😄 😄 😄 😄 😄 Jag kan inte sluta skratta!!!! 😄😄😄 Kan du förklara för mig? Jag fattar faktiskt inte 😄 Dels är meningarna oförenerliga. FÖLJANDE FEL HITTADES ( och så börjar nästa mening med förlåt...är förlåt felet? ) Men det roligaste är ju att det på engelska är rätt men på svenska blir så fel. "Sorry, but you´ve posted more pictures then you´re alowed to"... att översätta detta som: "Förlåt,..." är helt uppåt väggarna." Tyvärr skulle vara ett mycket mer träffande översättning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 Hoho! Är det du som har gjort översättningen Neko? " FÖLJANDE FEL HITTADES Förlåt, men du har postat fler bilder än du får " 😄 😄 😄 😄 😄 Bäst ever!!! 😄 😄 😄 😄 😄 LOL. nae... inte den i alla fall... Förlåt....slå mig inte... det kanske var DU den här gången, du bara skyller ifrån dig? 😄 😄 Det är det garanterat inte. Jag översatte aldrig ett enda ord ( akut lathet ). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 Nä, godnatt era dårar. Ses imorgon. Eller idag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Nä, godnatt era dårar. Ses imorgon. Eller idag... FEGIS! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 (redigerat) Hoho! Är det du som har gjort översättningen Neko? " FÖLJANDE FEL HITTADES Förlåt, men du har postat fler bilder än du får " Bäst ever!!! 😄 😄 😄 😄 😄 LOL. nae... inte den i alla fall... Förlåt....slå mig inte... det kanske var DU den här gången, du bara skyller ifrån dig? 😄 😄 Det är det garanterat inte. Jag översatte aldrig ett enda ord ( akut lathet ). tölp 😄 (lägger till en smiley för att visa på att jag inte menar fullt allvar med denna kommentar, vilket säkerligen har förståtts av de flesta ändå, men för sakens skull så kände jag att det var relevant att lägga in en dylik smilare, just för att det inte skall råda någon som helst tvekan om att jag innerst inne, nånstans i det mörkadjupet av mitt moderatorhjärta, är en ganska hyvens kille.) 😄 Redigerat 3 maj 2005 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2005 Det där var två förolämpningar i rad från dig Neko. Räkna med represalier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Nej Pluffo! Stanna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts