Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1

Pluffo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Per_a_55

1654

• Pazo

1476

• ViktorDenStore

1333

• Pico

665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Danny Cort (oregistrerad)
  • Mysfarbror

• Jag behöver µ

• Ta med dig ficklampan på vårt äventyr

• Jag känner mig som Danny Cort

Nu får du förklara dig, hur känner sig Danny Cort? :rolleyes:

Dissident.

Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Ni ser ju va efter mina svar hamnar!!!!! Satans Neko, OCH PLUFFO! Jag respekterade dig, CITERA INTE DEN STORA BILDEN PLUFFO! :rolleyes:

Dela på andra sajter

Detta var 400k versionen... den finns i 8 mb också! :rolleyes:

Go for it Neko! Jag vill se.

Om inte annat så får du iallafall länka.

Min dator började knaka när jag försökte öppna bilden... så jag tänkte bespara andra samma bekymmer.... länkad är den i alla fall...

Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

JÄVLAR!!!

Detta är EN stor bild....Min dator orkar knappt med. ( Mac Mini, på 8Mbits bredband ).

Ska vi göra ett experiment Marcus?

Redigerat av Pluffo
Dela på andra sajter

Du, Danny Cort, är nu officiellt min förebild här på forumet. Dina mat kunskaper är av den typen som jag alltid velat ha.

Ojdå.

Tänk om man hade haft en förebild!

Dela på andra sajter

Gillar varningen på sidan när man försöker ladda hem 8.2 mb versionen.

FILE DOWNLOAD WARNING

You are attempting to access an image with an extremely high resolution. While the file size may be small, the number of pixels these images contain requires at least 732.42 MB of free RAM that is not being used by any other application, including your operating system.

Many computers and Web browsers will have difficulty viewing this image, which is intended mainly for high-resolution printed and digital material. The image may not appear, it may cause your Web browser to lock up, or it may crash your computer. Some Web browsers will display a "broken image" icon in response to your attempt to view the picture.

If you simply want to view this picture on screen, we recommend choosing one of the other image formats offered. If you still want to use this image, we suggest right-clicking (control-click on a Macintosh) on the following link, then choosing "Save Target As" to directly download this file to your computer. You can then try opening the file using dedicated image-viewing software. But note that few computers will be able to handle even the downloaded version of this image. 

Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

jag ger mig, ni är snabbare än mig. men ajg basaar fortfarande över nomineringarna! :rolleyes:

Dela på andra sajter

Här är ett foto på 2.5 Gigapixel med zoommöjlighet. Den kameran skulle jag vilja ha.

Länk

GAH!

Skoj att läsa registreringsnumren på bilarna till vänster. Den här bokmärks bums.

Dela på andra sajter

Här är ett foto på 2.5 Gigapixel med zoommöjlighet. Den kameran skulle jag vilja ha.

Länk

GAH!

Skoj att läsa registreringsnumren på bilarna till vänster. Den här bokmärks bums.

Jepp...pröva att kolla vad klockan är på kyrktornet som inte ens syns...Det ligger brevid det kyrktonet som man kan ana vid horrisonten om man kisar.

Dela på andra sajter

367.jpg

Förebild.

Fattar ni?

Respekt

Hehe.

Jo, han vill gärna ha det.

Dela på andra sajter

Länk

GAH!

Jepp...pröva att kolla vad klockan är på kyrktornet som inte ens syns...Det ligger brevid det kyrktonet som man kan ana vid horrisonten om man kisar.

Eller kolla kläderna på gänget som sitter på innergården av betongkomplexet mitt i bild.

Dela på andra sajter

Länk

GAH!

Eller kolla kläderna på gänget som sitter på innergården av betongkomplexet mitt i bild.

Eller kolla in månlandaren vid ekvatorn på månen.

Dela på andra sajter

Länk

GAH!

vässta lunchrasten ju

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.