mickeh Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Ny dag, nya möjligheter. Äsch, det här är ju ett hopplöst ställe. Jag får väl störa något seriöst forum genom att öppna en ny tråd om min fråga (det finns för många trådar -- svåröverskådligt och nu får jag förvärra situationen. 😆 Av alla ställen att ställa en seriös fråga på..... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mickeh Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Tebax efter en veckas bortovaro..... jösses vad ni är duktiga på att skriva! Någon som käkat kokoskon på sistone? Själv har jag i protest mot dumheten käkat rekordmånga Nogger, dock ej lakrits, elftersom jag inte gillar det till glass (O inte heller i Plopp som dök upp första gången det skulle vara lakrits i prexis allting...) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Nu har jag kopplat om alla TV-signaler i huset (PUH!!!). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mickeh Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Nu har jag kopplat om alla TV-signaler i huset (PUH!!!). ...kan du inte komma hit o fixa mina TV-kablar oxå? 🙂 Har hängt lite kors o tvärs under det halvår vi bott här...... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Själv sitter man här och skriver kombinerat religions och historia arbete Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Det går ganska bra... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Här regnar det. Tjohej.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Här regnar det inte... Iofs så sitter jag ju i ett bibliotek Utanför så regnar det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Nu har jag kopplat om alla TV-signaler i huset (PUH!!!). Det var värst vad "Wild'n crazy" man kan vara då! 🙂🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Insåg precis att mina brittiska kollegor har bank holiday idag. Bastards! Men det förklarar att det är lite lugnare i mailboxen, och att min chef inte dök upp på telemötet imorse... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Här regnar det inte... Iofs så sitter jag ju i ett bibliotek Utanför så regnar det Tja, jag sitter ju inomhus, men det känns ändå som om regnet orkar in här och plaskar ner på huvvet på mig... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Här regnar det inte... Iofs så sitter jag ju i ett bibliotek Utanför så regnar det Tja, jag sitter ju inomhus, men det känns ändå som om regnet orkar in här och plaskar ner på huvvet på mig... 🙁 Finns det någon övervåning där du bor? Det råkar inte ligga en toalett över ditt datarum? Bara en tanke... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Nej, jag bor på översta våningen.... och ingen toalett ovanför... det kanske bara är ett mentalt regn? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 (redigerat) edit Redigerat 2 maj 2005 av Gäst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Korvkiosk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Här regnar det oxå, får vara hemma idag för minsta grabben har vattenkoppor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Jag kommer gärna och kopplar om trådar lite här och var, men ingen garanti på att något fungerar. Ett /&()%¤# helvete är det. Efter två timmars kopplande idag upptäckte jag att den ena utgången på antennförstärkaren var kass. Inte undtra på att det inte blev någon bild på andra våningen..... Men nu sitter allt som det ska, man kan se alla kanaler överallt (utom i dom rum där jag inte har TV 🙁 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Hade själv problem med tv signalen där jag bodde förut... Det visade sig att signalen var för stark eftersom några nötter dragit in en förstärkare och köttat upp signalen fast det inte behövdes...... undrar om det skulle kunna kallas TV-dist? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Nä, nu ska jag lasta busen full med shit och dra till tippen. Brrrrrmmmmm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Det är inte bara den längsta. Det är den mest menlösa tråden också. Handen på hjärtat. Någon som läst alla inlägg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Det där är nästan lite läskigt. Hur går det med skapandet av forumets längsta tråd då? Ingen som börjat tröttna än? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Det är inte bara den längsta. Det är den mest menlösa tråden också. Handen på hjärtat. Någon som läst alla inlägg? Inte jag iaf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Det är inte bara den längsta. Det är den mest menlösa tråden också. Handen på hjärtat. Någon som läst alla inlägg? *handen på hjärtat* Nej. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Min handen på hjärtat var bättrw Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 Tänkte skriva bättre och inte bättrw i det förra inlägget. Tänkte först dra en edit men sen kom jag på att det blir ett inlägg till såhär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 maj 2005 Dela Postat 2 maj 2005 undrar om det skulle kunna kallas TV-dist? Det vore iaf coolt om det kunde kallas TV-dist 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts