Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1

Pluffo

Recommended Posts

Jag har skapat en monstertråd. Nu löper den amok utan att jag kan göra någonting.

Din teori stämmer inte ang siduppdelningen... då skulle det vara 27,416666666666666666666666666667 inlägg per sida.

Då beräknas det nog efter mängden skitsnack. Med dig här borde vi nå 30 sidor innan klockan 3:00.

Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Per_a_55

1654

• Pazo

1476

• ViktorDenStore

1333

• Pico

665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Nä, nu bangar jag till förmån för bingen.

Edit: Weee...12 sidor!

MES!

Mes eller inte. Jag behöver min förbenade skönhetssömn.

002%20-%20Day%202%20-%20Mora%20-%20funny%20street%20signs.JPG

...vem gör inte det...?

Vadan denna skylt?

Min blivande fru ligger o snarkar sött. Vore najs att ligga bredvid o sova... men hur kommer det sig att vi tycker de är gulliga när de snarkar, men vi blir sparkade ur sängen för samma sak?

Är det jämlikhet?!?

Dela på andra sajter

Jag har skapat en monstertråd. Nu löper den amok utan att jag kan göra någonting.

Din teori stämmer inte ang siduppdelningen... då skulle det vara 27,416666666666666666666666666667 inlägg per sida.

Då beräknas det nog efter mängden skitsnack. Med dig här borde vi nå 30 sidor innan klockan 3:00.

Jag vet, jag gör ALLTID ett bra jobb - oavsett vad det är. Är alltid att räkna med, går alltid att lita på. Hela branschen vet. 😉

Dela på andra sajter

Min blivande fru ligger o snarkar sött. Vore najs att ligga bredvid o sova... men hur kommer det sig att vi tycker de är gulliga när de snarkar, men vi blir sparkade ur sängen för samma sak?

också grubblat över detta.

Dela på andra sajter

Är det jämlikhet?!?

Vadå gulliga? Jag håller henne för näsan när hon snarkar. Hon smeker mig på kinden när jag snarkar. 😉

Dela på andra sajter

Är det jämlikhet?!?

Vadå gulliga? Jag håller henne för näsan när hon snarkar. Hon smeker mig på kinden när jag snarkar. 😉

Toffel.

På nått sätt.

Öh, glöm det.

Nä, på riktigt. Jag stänger av nu....

😉

Dela på andra sajter

också grubblat över detta.

Ja, jämlikt kan det ju inte vara...?

Men vi killar är ju å andra sidan så mesiga så vi faller för deras tricks, eller...?

SOm att när de säger ngt elakt, eller avslöjar ngn pinsamhet vi gjort för ett middagssällskap, så blir vi griniga o då klappar dom oss bara på kinden o säger "nåååååååå", så ska vi gå på det? OCh gör det..... 😳

Dela på andra sajter

Kör inte över skylten i för hög hastighet.

LOL. Skulle inte du sova?

Och till hacke. jag googlade på hackeman.... och sen heter bilden så. Behöver ju inte betyda att det står hackeman som hackeman. Men jag kan mycket väl tänka mig att uttalet är just detsamma. Kan kolla det imorgon om du sparkar lite på mig.

Redigerat av Neko
Dela på andra sajter

Är det jämlikhet?!?

Vadå gulliga? Jag håller henne för näsan när hon snarkar. Hon smeker mig på kinden när jag snarkar. 😳

Hmmmm..... ska posta den här tråden till henne, så kan hon få lära sig av din sambo.

Å andra sidan så kanske det blir tvärsom, o då kommer du aldrig förlåta mig.... 😉

Dela på andra sajter

Jag editade just mitt inlägg ovan. Men skit samma. Det står säkert uttalsmässigt hackeman. Jag kan kolla det imorgon. Lätt som en pannkaka. Även troligen kolla vad skiten betyder om du vill.

Dela på andra sajter

Är det jämlikhet?!?

Hmmmm..... ska posta den här tråden till henne, så kan hon få lära sig av din sambo.

Å andra sidan så kanske det blir tvärsom, o då kommer du aldrig förlåta mig.... 😉

Bäst att jag postar tråden själv till min sambo isf, så jag kan presentera det på ett sätt som jag vet funkar... 😄

Lite som att man är först med att skämta om sin egen övervikt (när så är fallet), innan någon annan gör det. Typ. 😳

Dela på andra sajter

Och till hacke. jag googlade på hackeman.... och sen heter bilden så.

Så du kan mao inte vara säker. 😳

Förklara varför jag får träff på en kvinna från en sminkskola när jag söker på Hackeman...? 😉

http://images.google.se/imgres?imgurl=http...6lr%3D%26sa%3DN

Dela på andra sajter

Så du kan mao inte vara säker. 😉

Förklara varför jag får träff på en kvinna från en sminkskola när jag söker på Hackeman...? 😉

Därför att det är jag som lärt upp henne. Fattaruväl! 😳

Dela på andra sajter

Är det jämlikhet?!?

Bäst att jag postar tråden själv till min sambo isf, så jag kan presentera det på ett sätt som jag vet funkar... 😄

Lite som att man är först med att skämta om sin egen övervikt (när så är fallet), innan någon annan gör det. Typ. 😳

Jo, jag nämnde ju min vikt för några sidor sedan, så nu är det fritt fram! 😄

Dela på andra sajter

Jag editade just mitt inlägg ovan. Men skit samma. Det står säkert uttalsmässigt hackeman. Jag kan kolla det imorgon. Lätt som en pannkaka. Även troligen kolla vad skiten betyder om du vill.

Ja, gör det. Det är lika viktigt som allt annat här i tråden..... 😳

Dela på andra sajter

Så du kan mao inte vara säker. 😉

Förklara varför jag får träff på en kvinna från en sminkskola när jag söker på Hackeman...? 😄

Därför att det är jag som lärt upp henne. Fattaruväl! 😳

Å fan! 😉

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.