Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 Satsa på en sån här istället. Den går hem hos brudarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Jäklar vad det går undan här. Hinner inte läsa allt Rena rama IRC-rejset. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Ärligt, jag gillar mitt förslag bättre. Mer stilren. Den är snygg den med, men inte där min ska hänga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Satsa på en sån här istället. Den går hem hos brudarna. Då kör jag nog hellre med addics flakmoppe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mickeh Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Håller med hacke. Jo, absolut mer rena linjer. Danskarna är bra på taklampor! Bra ursäkt för fylleresa till Kph! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 (redigerat) Japp. Och så får man anstränga sig för att inte skriva för långa inlägg. För ligger ens post 10 poster i osync. EDIT: ni ser? Redigerat 24 april 2005 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Satsa på en sån här istället. Den går hem hos brudarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Satsa på en sån här istället. Den går hem hos brudarna. Osmakligt Och skoj! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 Det där verkar inte så underligt. Pröva att slänga ut en brödbit till dem lokala kråkorna där hemma så ska du få se på synkroniserat ätande. Det var jävligt skönt att få en förklaring, kan jag lova 😉 Man undrade vad det var man gick genom... Men det hade varit snäppet tuffare om ni aldrig hade fått reda på sanningen. Sanningen är alltid så tråkig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mickeh Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 *Abonnenten är på sammanträde, och återkommer klockan noll-tvåå nåll nåll* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Håller med hacke. Jo, absolut mer rena linjer. Danskarna är bra på taklampor! Bra ursäkt för fylleresa till Kph! Danskarna är faktiskt bra på design öht. Skitstörigt, tycker jag. Speciellt då min flickvän är halvdanska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 *Abonnenten är på sammanträde, och återkommer klockan noll-tvåå nåll nåll* Är det ett möte med en nattmacka eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Osmakligt Och skoj! Precis vad jag oxå tyckte. Första bilden var osmaklig, den andra skoj. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 Jäklar vad det går undan här. Hinner inte läsa allt Rena rama IRC-rejset. 😉 Precis. Nu börjar vi komma någonvart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Jäklar vad det går undan här. Hinner inte läsa allt Rena rama IRC-rejset. 😉 Precis. Nu börjar vi komma någonvart. 11 sidor.... puh. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Håller med hacke. Jo, absolut mer rena linjer. Danskarna är bra på taklampor! Bra ursäkt för fylleresa till Kph! Danskarna är faktiskt bra på design öht. Skitstörigt, tycker jag. Speciellt då min flickvän är halvdanska. Gör hon halvsnygga saker då också? Det måste faktiskt vara sämre än bara normalt. Inte snyggt, men kunde ha varit. Ofta är ju sånt rätt fult. Nu ska jag inte vara elak mot din dam hacke.... flåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Håller med hacke. Jo, absolut mer rena linjer. Danskarna är bra på taklampor! Bra ursäkt för fylleresa till Kph! Danskarna är faktiskt bra på design öht. Skitstörigt, tycker jag. Speciellt då min flickvän är halvdanska. Gör hon halvsnygga saker då också? Det måste faktiskt vara sämre än bara normalt. Inte snyggt, men kunde ha varit. Ofta är ju sånt rätt fult. Nu ska jag inte vara elak mot din dam hacke.... flåt. Jag har postat ditt inlägg till henne, så hon kan svara dig direkt själv. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 Jäklar vad det går undan här. Hinner inte läsa allt Rena rama IRC-rejset. 😉 Precis. Nu börjar vi komma någonvart. 11 sidor.... puh. "Don´t stop ´till you get enough" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Hur delas sidorna upp här egentligen? Jag misstänker att bilder inte gäller mer än som 1 rad... right? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 Hur delas sidorna upp här egentligen? Jag misstänker att bilder inte gäller mer än som 1 rad... right? Det går väl på antal inlägg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Va långsamma ni e nu..... hinner f-n gör artan refresh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Drar upp statistiken med ännu en bild: Ungefär så ska färgen vara. Bara för sakens skull. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Håller med hacke. Jo, absolut mer rena linjer. Danskarna är bra på taklampor! Bra ursäkt för fylleresa till Kph! 😉 Danskarna är faktiskt bra på design öht. Skitstörigt, tycker jag. Speciellt då min flickvän är halvdanska. Gör hon halvsnygga saker då också? Det måste faktiskt vara sämre än bara normalt. Inte snyggt, men kunde ha varit. Ofta är ju sånt rätt fult. Nu ska jag inte vara elak mot din dam hacke.... flåt. Jag har postat ditt inlägg till henne, så hon kan svara dig direkt själv. 😉 Jaja, var så lagom jävla rolig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 Hacke: Jag har en obehaglig känsla av att du bara siktar att slå forumrekordet på ca 25 sidor och sedan bara ge upp. Nu är det världsrekord som gäller vetu. Kommer krävas många långa nätter med skitsnack. Det är ett tufft jobb, men någon måste göra det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 gonatt sålänge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Hur delas sidorna upp här egentligen? Jag misstänker att bilder inte gäller mer än som 1 rad... right? Det går väl på antal inlägg? Tror du? Latmansprogrammering isf. Fast det är ju lätt att kolla... kolla ett antal trådar, dividera antalet poster i respektive tråd med antalet sidor... får vi samma på alla trådar så har du rätt. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Drar upp statistiken med ännu en bild: Ungefär så ska färgen vara. Bara för sakens skull. Vad i hela friden ska du ha den till? Måste missat det, och i den här tråden är det ju rätt lönlöst att gå tillbaka och kolla.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 Drar upp statistiken med ännu en bild: Ungefär så ska färgen vara. Bara för sakens skull. Det där ser ut som någonting den där krullhåriga tossen i "äntligen hemma" skulle kunna sätta ihop av överblivna ica-kassar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 gonatt sålänge. Fegis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 Hur delas sidorna upp här egentligen? Jag misstänker att bilder inte gäller mer än som 1 rad... right? Det går väl på antal inlägg? Tror du? Latmansprogrammering isf. Fast det är ju lätt att kolla... kolla ett antal trådar, dividera antalet poster i respektive tråd med antalet sidor... får vi samma på alla trådar så har du rätt. 😉 Men det är det ingen som orkar med. Lägg din energi på att posta här istället 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts