Björn Olsberg Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Åhhh, den har jag inte sett sedan en kopia på en kopia på en video2000 försvann i en trasig spelare! Underbart. Supekutoruman, hette visst serien i Japan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 <- Spectreman Allvarligt talat? Vad sjutton är det där? 🙂 Och så säger dem att det var bättre förr 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Och så säger dem att det var bättre förr 🙂 Du har ju inte hört signaturmelodin, förstår jag... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 (redigerat) // varning för känsliga b-filmsallergiker // Spectreman International Opening Title (mpeg, 10 mb) Your browser does not support the HTML5 audio tag - vi pratar 1970-71. Här i den internationella tappningen 😄 Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 24 april 2005 av Olsberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mickeh Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Åhhh, den har jag inte sett sedan en kopia på en kopia på - - - *HOST HARKEL* Hoppla! Kom bara o tänka på ett inlägg i en annan tråd...... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Kom bara o tänka på ett inlägg i en annan tråd...... 😄 Vem sa att det var min kopia? 😳 Förresten så var det en tv-serie... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 (redigerat) // varning för känsliga b-filmsallergiker // Spectreman International Opening Title (mpeg, 10 mb) Your browser does not support the HTML5 audio tag - vi pratar 1970-71. Här i den internationella tappningen 😄 Your browser does not support the HTML5 audio tag Briljant! 😳 kanske man skulle försöka jaga reda på... har jag missat något på riktigt, eller är du bara nostalgisk? 😄 EDIT: Skrev innan du hade gjort din edit. Och efter att ha sett introt... Jag tror jag klarar mig 😄. Redigerat 24 april 2005 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Har aldrig stött på värre i genren godzilla/kingkong/superhjältar i b-filmsklassen. Fullständigt underbar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mickeh Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 ...fast allra helst skulle jag vilja ha tekakor. ...själv sitter jag o undrar 1)varför jag sitter framför datorn vid den här tiden 2) Vad jag ska äta? Latmansvarianten vore ju att bara stoppa in en Billy i micron "In i micron!" Ha! Nu har jag satt den fullkomligt jobbiga låten i huvet på er! 😳😄😄 men då får jag väl http://viktklubb.se på mig... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 ...fast allra helst skulle jag vilja ha tekakor. ...själv sitter jag o undrar 1)varför jag sitter framför datorn vid den här tiden 2) Vad jag ska äta? Latmansvarianten vore ju att bara stoppa in en Billy i micron "In i micron!" Ha! Nu har jag satt den fullkomligt jobbiga låten i huvet på er! 😄😄😄 men då får jag väl http://viktklubb.se på mig... 😄 Framförallt ska du undra varför du läser i forumets dummaste tråd. Fast det kanske är den enda som är vettig såhär dags på dygnet? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mickeh Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Kom bara o tänka på ett inlägg i en annan tråd...... 😄 Vem sa att det var min kopia? 😄 Förresten så var det en tv-serie... 😳 Förresten så var det en tv-serie... video2000 försvann i en trasig spelare! 😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mickeh Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 ...fast allra helst skulle jag vilja ha tekakor. ...själv sitter jag o undrar 1)varför jag sitter framför datorn vid den här tiden 2) Vad jag ska äta? Latmansvarianten vore ju att bara stoppa in en Billy i micron "In i micron!" Ha! Nu har jag satt den fullkomligt jobbiga låten i huvet på er! 😄😄😄 men då får jag väl http://viktklubb.se på mig... 😄 Framförallt ska du undra varför du läser i forumets dummaste tråd. Fast det kanske är den enda som är vettig såhär dags på dygnet? 😳 ....eller kanske sova....? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 // varning för känsliga b-filmsallergiker // Spectreman International Opening Title (mpeg, 10 mb) Your browser does not support the HTML5 audio tag - vi pratar 1970-71. Här i den internationella tappningen 😳 Your browser does not support the HTML5 audio tag Öh. såg jag just en gorilla i kjol i den där videon? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mickeh Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 jag kan bidraga med en skön groda - - - - Här är grodor! http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,...,635875,00.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 ....eller kanske sova....? 😄 Sova? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 ...fast allra helst skulle jag vilja ha tekakor. ...själv sitter jag o undrar 1)varför jag sitter framför datorn vid den här tiden 2) Vad jag ska äta? Latmansvarianten vore ju att bara stoppa in en Billy i micron "In i micron!" Ha! Nu har jag satt den fullkomligt jobbiga låten i huvet på er! 😄😄😄 men då får jag väl http://viktklubb.se på mig... 😄 Framförallt ska du undra varför du läser i forumets dummaste tråd. Fast det kanske är den enda som är vettig såhär dags på dygnet? 😳 Men Neko då. Den är varken dum eller onödig. Det är ju en chattråd. En social upprättning där vi kan mötas upp och snacka ut om t ex Spectroman eller vad token hette. Så slipper man gå igenom förnedringen att skapa en ny tråd bara för detta syfte 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 jag kan bidraga med en skön groda - - - - Här är grodor! http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,...,635875,00.html Som sprängs. Detta är fanimej ett fall för Arkiv-x. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mickeh Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Ser att Hackeman sitter o smyger på tråden, när ska du börja skriva då...?!?! KOM IGEN! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 ..va duktiga ni har varit!! Dubbelt så många sidor som för bara några timmar sedan... duuuuuuuuuuuutti!!!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 (redigerat) Ser att Hackeman sitter o smyger på tråden, när ska du börja skriva då...?!?! KOM IGEN! 😄 Låt oss starta en hetsjakt. Edit: För sent. Redigerat 24 april 2005 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Ser att Hackeman sitter o smyger på tråden, när ska du börja skriva då...?!?! KOM IGEN! 😳 Jag hade ju f-n 4 sidor catching-up och göra... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 Det här måste vara skolexemplet på "vuxna män gör saker tillsammans". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Ser att Hackeman sitter o smyger på tråden, när ska du börja skriva då...?!?! KOM IGEN! 😳 Låt oss starta en hetsjakt. Edit: För sent. Jag kan göra edit och plocka bort min inlägg om ni vill? Hetsjakt skulle gynna tråden. 😄 Det som inte gynnar är den /!"% flood controllen... en show-stopper är vad den är! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 jag kan bidraga med en skön groda - - - - Här är grodor! http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,...,635875,00.html Som sprängs. Detta är fanimej ett fall för Arkiv-x. Minns när jag och en kompis var på väg hem från en Pink Floyd-konsert. Gick genom en park när plötsligt en död kråka trillade ner mitt framför oss. Strax därpå ännu en ca 5 meter ifrån. Efter någon minut dunsande hundratalet döda kråkor ner runt om oss i gryningen. Riktigt psykande, inte minst efter PF-konserten. Två dagar senare stod det i tidningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 Ser att Hackeman sitter o smyger på tråden, när ska du börja skriva då...?!?! KOM IGEN! 😳 Jag hade ju f-n 4 sidor catching-up och göra... 😄 Jag kan ge dig en Resumé: En massa bullshit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Hi and low idag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 Minns när jag och en kompis var på väg hem från en Pink Floyd-konsert. Gick genom en park när plötsligt en död kråka trillade ner mitt framför oss. Strax därpå ännu en ca 5 meter ifrån. Efter någon minut dunsande hundratalet döda kråkor ner runt om oss i gryningen. Riktigt psykande, inte minst efter PF-konserten. Två dagar senare stod det i tidningen. Spara dina rövarhistorier till den dagen du får barnbarn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Någon som vill sälja en Verner Panton-lampa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Spara dina rövarhistorier till den dagen du får barnbarn. Jag har ju sparat den i 16 år till dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mickeh Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Har aldrig stött på värre i genren godzilla/kingkong/superhjältar i b-filmsklassen. Fullständigt underbar! Godzilla, avdelningen meningslösa minnen.... 😄 När jag träffade min förra sambo o pendlade ner till Malmö på helgerna (Där hon bodde alltså) så låg vi ofta o kollade på taskiga filmer långt in på nätterna..... Min första, hårda lektion i danska var just en Godzillafilm textad till detta språk..... hujeda mig! 😳 Att jag sedan via bl.a. jobbet därnere lärde mig det hjälpligt gör att jag ibland undrar om en del av min hjärna har skadats eller så...? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts