Nanne Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 Jag man sådär sitter och smygonanerar åt www.musikborsen.se så ringer telefonen och den ömma modern berättar att jag ska få 15kKr av min farfar bara sådär. Olala säjer man då och börjar genast bygga en liten inköpslista. Fast nu så hoppade min tamiller upp och bet sönder en av knapparna på mitt midikeyboard.... :/
Pluffo Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 Kom igen nu...ingen får 15 000 bara sådär. Vad har du gjort? Utpressar du ditt eget kött och blod?
tordA Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 Jag man sådär sitter och smygonanerar åt www.musikborsen.se så ringer telefonen och den ömma modern berättar att jag ska få 15kKr av min farfar bara sådär. Olala säjer man då och börjar genast bygga en liten inköpslista. 😄 det där kändes bekant 🙂
hackeman Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 Kom igen nu...ingen får 15 000 bara sådär. Vad har du gjort? Det skrev han ju; "sitter och smygonanerar åt www.musikborsen.se" 😆
D Vibe Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 Inte fy skam .. Hmm, själv måste jag betala skatt på en större summa som jag och mina syskon, samt farsans sambos barn fick var förra året av just farsan och hans sambo. Jag betalade min studieskuld med det, så jag har inte ett öre kvar. Blir jobbigt att betala skatten nu.. :/.. /Daniel
wonderboy Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 Vad är det för likhet mellan att onanera och att heta Nanne och ha en morfar? Rätt vad det är så sitter man med 15 000 i näven!!!!
hackeman Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 Vad är det för likhet mellan att onanera och att heta Nanne och ha en morfar? Rätt vad det är så sitter man med 15 000 i näven!!!! 😠 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.