poetenirene Postat 20 oktober 2016 Postat 20 oktober 2016 Hej! Jag gör inte musik utan poddcast/poddradio. Fast en och annan jingel har jag gjort. 😎 Men jag använder inspelningsutrustning som liknar den många musiker använder. Hoppas jag kan bidra med något i det här forumet. Fast antagligen blir det tvärtom.
CHAE Postat 20 oktober 2016 Postat 20 oktober 2016 Välkommen hit! Kaffe finns i bryggaren. Ja, nu när du har nallat slut på ölen i kylen så är kaffe det enda vettiga alternativet som finns kvar 😛 @poetenirene: varmt välkommen till forumet 🙂 Vänligen, CHAE
k9 (oregistrerad) Postat 21 oktober 2016 Postat 21 oktober 2016 Att ställa frågor här är också ett bra sätt att bidra till forumet. Hej och välkommen! Hoppas att du kommer trivas här.
poetenirene Postat 22 oktober 2016 Trådstartare Postat 22 oktober 2016 Att ställa frågor här är också ett bra sätt att bidra till forumet. Hej och välkommen! Hoppas att du kommer trivas här. Tack! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.