Jari Postat 23 april 2005 Postat 23 april 2005 Söker jag tex. pod så blir det felmeddelande att det är under 4 bokstaver. Hur ska jag då hitta DFH elle BFD och annat som är under 4 bokstaver långt?
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 Du kan helt enkelt inte göra det. ..och det suger!
Linus Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 (redigerat) Söker jag tex. pod så blir det felmeddelande att det är under 4 bokstaver. Mmm... Så ange ett ord till. Vill du söka på Pod, testa att skriva "Pod XT" eller "Line6 Pod" osv. Vad gäller DFH och BFD, blir man väl tvungen att söka på "Drumkit from hell"... 🙂 Redigerat 24 april 2005 av vectro
Vallhagen Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 Du kan helt enkelt inte göra det. ..och det suger! och så förstår jag varför du inte kallar dig bara "max"
hegobald Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 (redigerat) Använd Google vet jag 🙂 Ange vilken site du vill söka på bara. Skriv site:forum.studio.se pod så dyker det upp 70.. Öhh 584 i dagsläget (and counting).. svar så HÄR 🙂 Jag hade kurs i internetsökning för några och då passade jag på att göra en liten webbsida med sökknep jag hittat i nån tidning.. Kolla den här länken så blir ni sökexperter 😉 Redigerat 10 oktober 2006 av hegobald
Pluffo Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 Använd Google vet jag 🙂 Ange vilken site du vill söka på bara. Skriv site:forum.studio.se pod så dyker det upp 70 svar så HÄR 🙂 Jag hade kurs i internetsökning för några och då passade jag på att göra en liten webbsida med sökknep jag hittat i nån tidning.. Kolla på http://hegobald.no-ip.com/avd17/sok.htm så blir ni sökexperter 😉 Lysande.
hegobald Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 Utmärkt. Den här länkar jag till i "sökguiden". Ok.. Det kan vara bättre att du laddar ner den till din dator.. Sidan är på webbserven till min surfdator så det är inte säkert att den är uppe 24 timmar om dygnet.. Men oftast i alla fall 😉
Neko Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 (redigerat) Jag länkade till ditt inlägg, det innehåller den väsentligaste informationen. Sedan gör jag vad jag kan för att få Olsberg att fixa färre bokstäver i sökorder. 😉 EDIT: Knasfel Redigerat 24 april 2005 av Neko
hackeman Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 Jag hade kurs i internetsökning för några och då passade jag på att göra en liten webbsida med sökknep jag hittat i nån tidning.. Kolla på http://hegobald.no-ip.com/avd17/sok.htm så blir ni sökexperter 😉 Tack för den, Hegobald! Där lärde jag mig oxå några nya knep! 🙂
hegobald Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 Tack för den, Hegobald! Där lärde jag mig oxå några nya knep! 🙂 Vassego! Jo Google är fantastiskt. Jag var in på din sajt och hade säkert 45 minuter kul där.. Lyssna på din låtar.. "Jag är full" blev det mycke småskratt till
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 30 april 2005 Postat 30 april 2005 (redigerat) Vallhagen: Varför? Redigerat 10 oktober 2006 av maxmaxmax
Torre Postat 8 maj 2005 Postat 8 maj 2005 Om man nu kan söka via google så varför klarar inte den här sökmotorn det?
hegobald Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 Om man nu kan söka via google så varför klarar inte den här sökmotorn det? Det gör den säkert.. Om man har tid med, och klarar av att hacka i lite PHP kod.. Mina tips visade bara på en bra omväg som duger gott .. 😛
Fidden Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 Man kan hitta mycket på google. Till exempel dammvippor. .. om man vill damma av några fler gamla trådar alltså 😛
hegobald Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 Jahadu Fidden.. Det har du rätt i 😄 Det var iof inte meningen att jag skulle damma av tråden.. Fast iof.. Det är säkert en hel del nya medlemar som kan ha nytta av Googleknepen ändå.. 😛 Själv svarade jag bara på en obesvarad fråga jag råkade upptäcka.. OK? 😎
ChromaWoods Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 (redigerat) Vallhagen: Varför? Därför att "max" bara innehåller 3 bokstäver och därmed inte är sökbart? Gissar jag att han menade. (slå mig inte om jag har fel) Redigerat 10 oktober 2006 av ChromaWoods
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.