aftermath Postat 23 april 2005 Dela Postat 23 april 2005 Hej! Jag är ny här på forumet. Är bosatt i Piteå för närvarande men tar examen till sommaren då jag flyttar "hem" 130 mil söderut. Jag höll på mycket med musik när jag var yngre, men det har släppt mer och mer med åren. Började spela piano när jag var 6 år och höll på till 20-årsåldern...men sedan har det bara blivit mindre och mindre....tycker dock fortfarande det är kul när man väl hittar ett piano att sätta sig vid och klinka lite...jag är killen med "bra gehör" och kan i huvudet efter att ha hört en låt några gånger ta ut den och spela den på pianot...(i alla fall ackorden 😉 Hur som haver, det är jag. Hej På Er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 23 april 2005 Dela Postat 23 april 2005 Willkommen bei das Forum! Vi ses på måndag 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gogg Postat 23 april 2005 Dela Postat 23 april 2005 Hola! (vet inte hur man gör ett uppochnervänt utropstecken) 😄 Välkommen hit iallafall! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 23 april 2005 Dela Postat 23 april 2005 Hejba! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 23 april 2005 Dela Postat 23 april 2005 Whälkommen skall du vara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aftermath Postat 24 april 2005 Trådstartare Dela Postat 24 april 2005 Jag tackar ödmjukast för detta varma välkomnande 🙂🙂😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 (redigerat) Välkommen! EDIT: blev nästan en kopiering av tidigare inlägg 🙂 (därmed ändrade jag lite) Redigerat 24 april 2005 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Välkommet =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
illvaesen Postat 24 april 2005 Dela Postat 24 april 2005 Flytta säger du? Jag vet hur det är.. här vill ingen bo.. välkommen till detta alternativ till liv säger jag då... 🙂 /David Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 25 april 2005 Dela Postat 25 april 2005 Hej och välkommen! Blir i och med detta inlägg uppflyttad ett steg närmre nirvana 😳 Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.