marcuspresident Postat 19 september 2016 Postat 19 september 2016 Är det möjligtvis någon som testat att bygga en egen Isovox? Går det tror ni?
laban1 Postat 19 september 2016 Postat 19 september 2016 För egen del tycker jag det är lurigt med dessa skärmar/lådor, har själv haft en. Problemet är man skapar tidiga reflektioner från skärmen som skapar fasfel/burkigt ljud/kamfilter-effekt. Hade hellre använt sångbås (med dämpning bakom ryggen) eller sjunga i en klädkammare. Kanske finns det extremt dyra skärmar/boxar som funkar, i så fall skulle jag vilja se uppmätta bevis för att de inte gör mer skada en nytta.
van Caine Postat 19 september 2016 Postat 19 september 2016 För egen del tycker jag det är lurigt med dessa skärmar/lådor, har själv haft en. Problemet är man skapar tidiga reflektioner från skärmen som skapar fasfel/burkigt ljud/kamfilter-effekt. Hade hellre använt sångbås (med dämpning bakom ryggen) eller sjunga i en klädkammare. Kanske finns det extremt dyra skärmar/boxar som funkar, i så fall skulle jag vilja se uppmätta bevis för att de inte gör mer skada en nytta. +1 Gillar dem inte alls.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.